IKM uke 24 - 2021

Hallai jenter :) 35 år, pp1 (har ett barn fra før), pos el test 3.6, ikm fredag 18.6. Foreløpig har jeg ingen symptomer.. ikke så rart, det stakkars egget har vel knapt rukket inn i livmoren, hehehe. 4 dpo idag, og røk på en testesmell.. selvfølgelig helt blendahvit stemning.. skjønner ikke hva jeg driver med. Hehe ☺️☺️

Sniker for å si at jeg heier på deg :D Håper det blir strek på strimmelen :happy:

Så hyggelig med en liten hilsen :Heartred :greet025

Det var utrolig leit å lese at du også mistet.Sender en masse babystøv til deg. Håper spiren sitter snart :Heartpink:Heartred:Heartred

Jeg håper selvfølgelig på strek selv, men forstår virkelig ikke hvorfor jeg gidder å utsette meg for seigpining. Det er for tidlig å teste 7 DPO. :wtf:

Kan være hektisk med prøving i en sånn hverdag! Håper dere likevel er heldige, el kan jo plutselig ha vært på et annet tidspunkt. Hvis ikke får vi håpe tiden går fort til neste pp❤️
Snakk om å ha rett! Har positiv el test nå i hånda! Mye senere enn forventet. Pluss lagt inn aksjer i dag. Kanskje håp alikevel. Så da blir 1 dpo i morgen garantert ❤️ Pluss jeg merket el for første gang på lenge. Vondt, sånn typ menssmerter, oppblåst og el slim :)

Tilhører egentlig uke 25 pga sen el... men endre meg bare til dette:

Leneb - 35 - PP6 (1pp etter kjemisk) - B6 - EL 07.06 IKM 20.6

Og i kveld mener jeg absolutt at jeg har mye mer synlige blodårer på brystene, som enda er kjempeømmeo_O Om dette bare er uvanlig PMS for meg så blir jeg skikkelig overrasket! Men samtidig føler jeg at jeg bare leter veldig aktivt etter symptomer, så blir nesten flau om det viser seg å bare være innbilning :angelic:

Weeeeh hjelp. Ja jeg vet det var litt sent å ta en test nå, men hallo det er 2 streker eller?

Vedlegg

• 20210608_060023.jpg
    20210608_060023.jpg
    65,7 KB · Visninger: 106
Jaaaa!! Jeg ser to streker!! Hva mener du med at det var sent å ta en test nå? Jeg tror du er gravid!!! :smiley-bounce016
Kl var 3 på natta å jeg lå å leste hvor langt dere var komt. Her har jeg vert på bil ferie med en kompis å ikke ant hvorfor jeg har vært så rar i kroppen.
Men etter at jeg var ferdig å lese tok jeg en test for å se å den fikk 2 streker så håper den sitter nå :nailbiting::angel13

Snakk om å ha rett! Har positiv el test nå i hånda! Mye senere enn forventet. Pluss lagt inn aksjer i dag. Kanskje håp alikevel. Så da blir 1 dpo i morgen garantert ❤️ Pluss jeg merket el for første gang på lenge. Vondt, sånn typ menssmerter, oppblåst og el slim :)

Åh, så bra at den kom, og at dere fikk lagt inn aksjer! Hååååper for dere! ❤️

Jeg har testet i dag, men ingen babystrek å se! 7 dpo.

Jeg begynte å spotte bittelitt etter samleie i går, noen med erfaringer med det? En uke til ikm..

8 DPO - testen er blank. Eller, streksynet ser en svak grå strek hvis jeg tipper strimmelen i typ 40 grader. :hilarious:

Vedlegg

• 76FDC788-4A84-4A54-B45A-994B1B8476FD.jpeg
    76FDC788-4A84-4A54-B45A-994B1B8476FD.jpeg
    387,5 KB · Visninger: 73
Noen som ser noe på disse eller? :wtf:

Vedlegg

• IMG_20210608_084713__01.jpg
    IMG_20210608_084713__01.jpg
    1,1 MB · Visninger: 78
Kl var 3 på natta å jeg lå å leste hvor langt dere var komt. Her har jeg vert på bil ferie med en kompis å ikke ant hvorfor jeg har vært så rar i kroppen.
Men etter at jeg var ferdig å lese tok jeg en test for å se å den fikk 2 streker så håper den sitter nå :nailbiting::angel13

Aha! Men så fantastisk med to streker!!! Skal jeg sette deg på gravid? Gratulerer sååå mye!!! :Heartred:Heartred:Heartred

7 dpo og fortsatt blenda ja. Men nå er det da ikke mange dager til det faktisk går an å få et svar!!!!!

Back
Topp