Ååh, jeg skimter noe på denne her i virkeligheten
Vanskelig å få med på bilde selvsagt
Ser også antydning til noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg skimter noe der!
Kjenner til det haha! Tok en selv i dag, 6dpo. Selvfølgelig blenda. Blir spennende å se om streken din blir sterkereSå bra! Blir jo ganske skrullete av å stirre på testene
Jeg ser det! Såå spennende. Hvor mange dpo?
Blir spennende med testingen din Jeg har 10 tidligtester, så spørs hvor lenge jeg klarer å vente med de. Og så to digitale med ukesindikator, men de sparer jeg til den vakre syklusen jeg får positiv!
Ja, med din også!!!! Jeg drar snart i butikken, så blir det nok testing fra 6 dpo her ja.
Hva tror dere om denne da?
Syns den ser hvit ut prøve å vente til fredag med neste test tror jeg, da er jeg 11 dpoIkke lett å si, men syns jeg ser evaporation line, den ser hvit ut. Hvordan ser den ut i virkeligheten? Håper du får positiv snart!
Syns den ser hvit ut prøve å vente til fredag med neste test tror jeg, da er jeg 11 dpo
Ja visste at det var tidlig, ble bare så frista når jeg så at jeg hadde en tidlig testDa er det i alle fall gode sjanser for positiv test hvis du er gravid!
Ja! Har du tatt?
Personlig ville jeg gjort det, om jeg hadde mange tester .Så lenge du ikke blir nedbrutt av negativ test, for det er jo fortsatt tidlig
Da var den tatt! Hodet sier at den er blenda hvit. Men hjertet sier jeg ser noeeeee i veldig sterkt lys Sikkert bare meg Fortsatt ganske tidlig da. 8 DPO idag
Vis vedlegget 358393 Vis vedlegget 358394
Ja! Da jeg så din, tenkte «Det ser ut som min». Ser også hvor streken skal være. Skjønner derfor ikke om det er den jeg skimter eller om den virkelig er veeeeeldig svak Gøy er det uansettJeg kan se noe ja. Ser godt hvor streken skal være. Kanskje ca som min i dag. Er også 8dpo
Da var den tatt! Hodet sier at den er blenda hvit. Men hjertet sier jeg ser noeeeee i veldig sterkt lys Sikkert bare meg Fortsatt ganske tidlig da. 8 DPO idag
Vis vedlegget 358393 Vis vedlegget 358394
Så gøy! Gleder meg til å teste mer. Tror jeg venter 48 timerSyns jeg ser noe her!