IKM uke 24 - 2021

6dpo idag og har ikke engang kjøpt tester endao_O Tror nok det blir en tur i butikken etterpå:p
Hvilke tester kjøper du for å teste så tidlig da? Tidlig tester? Lurer på om jeg vil for første gang teste FØR ikm :confused004 Men har bare GT fra babyplan liggende. Med de må jeg vel hvertfall vente til 10 dpo, sant?
 
Fikk noen plutselig kjempesterke stikk i magen/underlivet i kveld. Sto og laget mat og bøyde meg intuitivt framover når det kom, så veldig tydelig. Håper ikke det er et dårlig tegn.. :( 4 dpo i dag.

Vi er hyper-kroppsbevisste nå. Det kan forsterke normale kroppsfølelser også. Nå er vi 5 dpo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart vet vi. :Heartred:Heartred:Heartred Og blir det ikke denne gangen, så møtes vi får ny PP. :)
 
Vi er hyper-kroppsbevisste nå. Det kan forsterke normale kroppsfølelser også. Nå er vi 5 dpo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart vet vi. :Heartred:Heartred:Heartred Og blir det ikke denne gangen, så møtes vi får ny PP. :)

Takk for gode ord ❤️ Jeg har egentlig mye mer roen denne pp. Kommer nok til å vente noen dager til med å teste. Krysser fingrene for mange små spirer denne pp ❤️
 
Hvilke tester kjøper du for å teste så tidlig da? Tidlig tester? Lurer på om jeg vil for første gang teste FØR ikm :confused004 Men har bare GT fra babyplan liggende. Med de må jeg vel hvertfall vente til 10 dpo, sant?

Har tidligere kjøpt tidligtestene fra babyplan. Men nå kjøper jeg bare makesure vanlig :happy:

Det skal godt gjøres å få utslag så tidlig på 25/vanlige tester altså:rolleyes:. Så jeg forventer absolutt ikke strek før om flere dager selv om jeg skulle være gravid. Er mer for å få dpo-tiden til å gå:p

Edit: kan legge til at de siste mnd har jeg hatt lutealfase på 9-10 dager. Så skulle jeg ventet så ville jeg aldri fått testet:wtf:
 
Har tidligere kjøpt tidligtestene fra babyplan. Men nå kjøper jeg bare makesure vanlig :happy:

Det skal godt gjøres å få utslag så tidlig på 25/vanlige tester altså:rolleyes:. Så jeg forventer absolutt ikke strek før om flere dager selv om jeg skulle være gravid. Er mer for å få dpo-tiden til å gå:p

Edit: kan legge til at de siste mnd har jeg hatt lutealfase på 9-10 dager. Så skulle jeg ventet så ville jeg aldri fått testet:wtf:

Er uansett spennende å teste da! ❤️
 
Så her er dagens blenda fra meg. 7dpo :wtf:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210606-100615.jpg
    Screenshot_20210606-100615.jpg
    70 KB · Visninger: 48
Da ser det ut til at EL er i dag, eventuelt i morgen på meg :rolleyes: Superkort LH topp denne syklusen! Positiv test på morgenen og negativ på ettermiddagen i går. Vet ikke om det er pga letrozolen at den er ekstra kort denne måneden, og to dager senere enn jeg pleier o_O Men, med aksjer fredag, lørdag og i formiddag skal det ikke stå på innsatsen i hvertfall :angelic: Nå venter jeg på at tempen skal bekrefte EL, og det er spennende. Min første syklus med temping er det også. Prøver å tenke at IKM da sannsynligvis kan forskyve seg også, men venter med å oppdatere til FF setter EL :shy: Så vil jeg jo gjerne henge her selv om IKM skulle bli mandag i stedet for lørdag… Tenker at jeg kommer til å teste fredag eller lørdag uansett :p
 
En uke igjen til ikm.... Har ingen følelse for noe, kanskje mest mot at jeg får mensen.... Er møkkasliten om dagen og litt småkvalm. Men det har nok sine grunner. Og hvis jeg ikke tar feil, så er pms godt i gang.
 
Nei, usikker på om jeg skal teste... Har ikke gjort det de to siste prøveperiodene, men kanskje teste 9 dpo, for om den er negativ da, kan jeg fremdeles håpe at det er for tidlig ;)
 
Synes tiden går veldig fort denne gang. Sist gikk den så veeeeldig treigt. Kan jo være den bremser farta igjen når jeg nærmer meg testing. Som jeg forøvrig har bestemt meg for å begynne med 10 dpo denne gangen. Det bestemte jeg meg for sist og, men røk på første test 6 dpo :shy:
 
Melder meg på denne jeg. Har egentlig ikke startet å prøve sånn offisielt enda, skal starte etter sommeren i og med at det passer bedre siden jeg er i ny jobb, så vi har brukt prevensjon noen ganger og noen ganger ikke, så en liten del av meg håper likevel. Har nettopp fjernet spiralen og, så regner med at syklusen er på bærtur en stund..

Tuva2004 31 år, pp1, b2, el ca 31/5, ikm 15/6.
 
Har fått akutt testetrang :banghead: Jeg som har hatt sånn roen de siste dagene!
 
Har fått akutt testetrang :banghead: Jeg som har hatt sånn roen de siste dagene!

Samme her. Tror det kommer av at det nærmer seg nå. 6 dpo i morgen, da kommer fantasiene om at man kaaaaaan jo få en svak positiv nå. Men det blir garantert skuffelse.
 
Back
Topp