6 dpo, dagene går unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo, dagene går unna
Hvilke tester kjøper du for å teste så tidlig da? Tidlig tester? Lurer på om jeg vil for første gang teste FØR ikm Men har bare GT fra babyplan liggende. Med de må jeg vel hvertfall vente til 10 dpo, sant?6dpo idag og har ikke engang kjøpt tester enda Tror nok det blir en tur i butikken etterpå
Har skrevet PP6, men det er PP7 på meg altså...
Fikk noen plutselig kjempesterke stikk i magen/underlivet i kveld. Sto og laget mat og bøyde meg intuitivt framover når det kom, så veldig tydelig. Håper ikke det er et dårlig tegn.. 4 dpo i dag.
Vi er hyper-kroppsbevisste nå. Det kan forsterke normale kroppsfølelser også. Nå er vi 5 dpo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart vet vi. Og blir det ikke denne gangen, så møtes vi får ny PP.
Hvilke tester kjøper du for å teste så tidlig da? Tidlig tester? Lurer på om jeg vil for første gang teste FØR ikm Men har bare GT fra babyplan liggende. Med de må jeg vel hvertfall vente til 10 dpo, sant?
Har tidligere kjøpt tidligtestene fra babyplan. Men nå kjøper jeg bare makesure vanlig
Det skal godt gjøres å få utslag så tidlig på 25/vanlige tester altså. Så jeg forventer absolutt ikke strek før om flere dager selv om jeg skulle være gravid. Er mer for å få dpo-tiden til å gå
Edit: kan legge til at de siste mnd har jeg hatt lutealfase på 9-10 dager. Så skulle jeg ventet så ville jeg aldri fått testet
Så her er dagens blenda fra meg. 7dpo
Har fått akutt testetrang Jeg som har hatt sånn roen de siste dagene!
Samme her. Tror det kommer av at det nærmer seg nå. 6 dpo i morgen, da kommer fantasiene om at man kaaaaaan jo få en svak positiv nå. Men det blir garantert skuffelse.