IKM uke 24 - 2021

Har du testet etter el? Har hørt at det kan være lettere å bli gravid rett etter sa, så håper det går for dere ❤️

Ja, prøvde meg på sånn digitale fra Clearblue, som viser 2 mest fruktbare dager. Der forsvant smilefjeset en gang mellom tirsdag kveld og onsdag morgen, så da regner jeg med at eggløsning var i går. Litt ut fra smerter og kvalme og sånt og.
Takk, håper det går fort for både oss og dere :Heartred

Får ikke redigert ikm-innlegget nå. o_O prøver igjen senere. Legger inn alle dere nye da. Regner med alle skal på 14.06 uansett. :laughing001

Er det muuuuuulig! Hva skjer med 14.06???!!! :hilarious:
Hahahaha! Ja si det du! :hilarious: Gleder meg til den mandagen nå! Mange av oss har jo garantert begynt å teste før det. Men noen venter jo til IKM. Jeg pleier å gjøre det som regel :) Gleder så sinnsykt mye til å følge med videre :woot:

Heisann! Redigerings-muligheten min på ikm-innlegget mitt er fortsatt borte. Noen som vet hvordan jeg får åpnet det for redigering igjen?

Hahahaha! Ja si det du! :hilarious: Gleder meg til den mandagen nå! Mange av oss har jo garantert begynt å teste før det. Men noen venter jo til IKM. Jeg pleier å gjøre det som regel :) Gleder så sinnsykt mye til å følge med videre :woot:

Oh lord, dette blir så spennende!! Gleder meg så masse til å følge dere videre også!!!! Og dette er jo NESTE UKE!!!!! Jippi!! Håper på maaaange graviditeter her!! Send inn tester til tolkning sier nå bare jeg!! Gøy, gøy, gøy!

Noen her som følger med på puls? Våkna i natt og var så kvalm, og i dag er hvilepulsen plutselig på 80 :o ligger vanligvis på mellom 60 og 70, noen ganger litt under og noen ganger litt over. Men aldri vert så høy som 80!

Noen her som følger med på puls? Våkna i natt og var så kvalm, og i dag er hvilepulsen plutselig på 80 :eek: ligger vanligvis på mellom 60 og 70, noen ganger litt under og noen ganger litt over. Men aldri vert så høy som 80!

Uææ, min var 89 nå??!!!!! Jeg har ligget på sofaen i en time, så den burde være rolig. Normalt er den 60. :eek:

5 DPO idag. Vet ikke om det ønsketenkning eller om jeg kan være gravid. Har hatt økt appetitt de siste to dagene. Litt kramper og murringer siden i går. Har vært litt ekstra trøtt og. Mensen er ikke før om 9-10 dager. Dette skjer meg aldri o_O Helt utrolig om det klaffer på første forsøk. Da får jeg sjokk!

5 DPO idag. Vet ikke om det ønsketenkning eller om jeg kan være gravid. Har hatt økt appetitt de siste to dagene. Litt kramper og murringer siden i går. Har vært litt ekstra trøtt og. Mensen er ikke før om 9-10 dager. Dette skjer meg aldri o_O Helt utrolig om det klaffer på første forsøk. Da får jeg sjokk!

Håper håper for deg! Det sies at egget fester seg (i snitt ) ca 9 dpo, så tar det ca to dager å produsere nok hcg til å få utslag på test. Før egget fester seg er det ikke nok progesteron til å lage andre/flere symptomer som en uansett ville hatt om en er gravid eller ikke :angelic: Men kroppen er rar, og noen sier de kjenner det med en gang! Vitenskap eller ikke :)

Jeg hadde null symptomer med førstemann! Så jeg leter etter det hver måned. Men så vet man jo ikke om det er likt fra svangerskap til svangerskap heller…. Det er en jungel det her!

Spennende uansett hvorfor symptomene er der! Ikke så mange dager til du kan teste nå da. Håper for deg! Selv er jeg 3 dpo i dag og håper den neste uken flyr av sted!

Samme her, men umulig å si om det er fantasi eller ei. Ømme pupper, hoven mage, murrer og stikker, lett svie når tisser (sikkert fordi vi har hatt så mye sex :hilarious:). Enig, utrolig om det klaffer på første forsøk, men håper for oss!! 3 dpo her.

Åhh, dette er alt for spennende, og vil bare at tiden skal fly forbi. 4 dpo her ifølge FF. Første mnd med temping, og det er et lite høydepunkt hver morgen - i hvert fall hvis tempen fortsetter å stige... lov å håpe! Hihi.

Vedlegg

• 1F3D735D-75E2-41FF-9B2D-301330484EA2.jpeg
    1F3D735D-75E2-41FF-9B2D-301330484EA2.jpeg
    539,6 KB · Visninger: 41
Back
Topp