IKM uke 24 - 2021

Jeg MÅ ha hatt eggløsning i går. Hadde så mye verk og stikking at jeg brukte ekstra lang tid på å sovne. :smiley-angry026 Vondt å ligge på magen. Og: note to self: jeg skal ikke inn i noe tolknings-manier i perioden som kommer nå. Har opplevd tidligere at jeg får så høy kroppsbevissthet at jeg "føler meg gravid", og så er det bare fantasi. :hilarious:

Spennende! Bare å vente nå da.. :shy: Jeg hadde veldig eggløsningssmerter i går selv, pleier ikke å være SÅ vondt. Håper det er et godt tegn :D

Spennende! Bare å vente nå da.. :shy: Jeg hadde veldig eggløsningssmerter i går selv, pleier ikke å være SÅ vondt. Håper det er et godt tegn :D

Ja!! Håpe, håpe! Ingenting i dag, kjennes som at kroppen har roa seg, så da tipper jeg 1 dpo i dag eller i morgen. :angelic:

Ja!! Håpe, håpe! Ingenting i dag, kjennes som at kroppen har roa seg, så da tipper jeg 1 dpo i dag eller i morgen. :angelic:

Blir lange dager framover nå! Jeg skal som alltid prøve å ikke teste så tidlig denne gangen, men vet det blir vanskelig. Heldigivs mye som skjer her framover, så kanskje dagene går fort!

El i dag:rolleyes::rolleyes: og det kjennes! Men ikke hvilken side. Det bruker alltid å være ganske tydelig:cool:

Vedlegg

• 57BE84DD-58EF-4FEF-8560-E0481849B134.jpeg
    57BE84DD-58EF-4FEF-8560-E0481849B134.jpeg
    255 KB · Visninger: 54
Hei dere! Betyr dette at jeg har el i dag? Eller i går kveld? Haha, i går kveld følte jeg veldig mye murring og ekstra på venstresiden. Jeg har også tempet litt på gøy denne syklusen, bare for å se. Noen drevne tempere her? Skal sies at jeg ikke har testet til nøyaktig samme tidspunkt hver dag, men prøvd å gjøre det til ca. samme tid. Fikk lagt inn aksjer i går kveld og i forgårs ;) dette er så spennende!!

Vedlegg

• 92471C93-1F8C-4F77-B624-3CA85F64947C.jpeg
    92471C93-1F8C-4F77-B624-3CA85F64947C.jpeg
    239,5 KB · Visninger: 64
  • F8F6D7DC-3D36-4B4C-8B98-045901101B6C.jpeg
    F8F6D7DC-3D36-4B4C-8B98-045901101B6C.jpeg
    156,5 KB · Visninger: 57
Blir lange dager framover nå! Jeg skal som alltid prøve å ikke teste så tidlig denne gangen, men vet det blir vanskelig. Heldigivs mye som skjer her framover, så kanskje dagene går fort!

Håper det! Jeg kommer ikke til å klare å dy meg fra dpo 8 dessverre, da er løpet kjørt for min del. :hilarious:

Håper det! Jeg kommer ikke til å klare å dy meg fra dpo 8 dessverre, da er løpet kjørt for min del. :hilarious:

Syns ikke 8 dpo er så ille :hilarious: Får se hvordan det går med meg. Ideelt sett vil jeg vente til 11-12 dpo, men det er nærmest umulig tror jeg. Er jo så spent! Har god følelse denne gangen da :shy:

Jeg MÅ ha hatt eggløsning i går. Hadde så mye verk og stikking at jeg brukte ekstra lang tid på å sovne. :smiley-angry026 Vondt å ligge på magen. Og: note to self: jeg skal ikke inn i noe tolknings-manier i perioden som kommer nå. Har opplevd tidligere at jeg får så høy kroppsbevissthet at jeg "føler meg gravid", og så er det bare fantasi. :hilarious:
Kjenner meg veldig igjen der!! Sykt hvor mye man kjenner plutselig!

Henger meg med litt her og jeg, er på uke 23 og. Men litt usikker på om el var 30 eller 31.mai. Og om ikm er 13 eller 14.

Marsmamman - 31 år - PP1 - B3 - EL 31.05 - IKM 14.06

Syns ikke 8 dpo er så ille :hilarious: Får se hvordan det går med meg. Ideelt sett vil jeg vente til 11-12 dpo, men det er nærmest umulig tror jeg. Er jo så spent! Har god følelse denne gangen da :shy:

Haha, nei, klarer vi å vente til 8 dpo, så har vi faktisk hold ut. :hilarious: Onsdag neste uke det da. Jeg har også god følelse egentlig, uæææææææææ, det er for spennende!!

Kjenner meg veldig igjen der!! Sykt hvor mye man kjenner plutselig!

Ja, utrolig fasinerende! Når jeg ble gravid med yngste datter, så kjente jeg ingenting før jeg fikk positiv test. Syklusen før den, da jeg ikke var gravid, da satt jeg der og stønna og åkka og offa meg og sa "eeeer jeg ikke gravid nå, ja da veeeeet ikke jeg altså!!". Hahaha. Ikke gravid selvfølgelig. :bag:

Henger meg med litt her og jeg, er på uke 23 og. Men litt usikker på om el var 30 eller 31.mai. Og om ikm er 13 eller 14.

Marsmamman - 31 år - PP1 - B3 - EL 31.05 - IKM 14.06

Velkommen! IKM 14.06 er virkelig den store syklusdagen i denne gruppa her. :hilarious: Må være fullmåne eller et eller annet. :D Da står du på lista! :Heartred

Haha, nei, klarer vi å vente til 8 dpo, så har vi faktisk hold ut. :hilarious: Onsdag neste uke det da. Jeg har også god følelse egentlig, uæææææææææ, det er for spennende!!

Ja, da er vi gode! Jeg har faktisk litt begrenset med graviditetstester denne gangen, så må ikke ta helt av for tidlig. Har intensjoner om å ikke bestille flere, fordi jeg tross alt skal bli gravid denne syklusen :hilarious:

Ja, da er vi gode! Jeg har faktisk litt begrenset med graviditetstester denne gangen, så må ikke ta helt av for tidlig. Har intensjoner om å ikke bestille flere, fordi jeg tross alt skal bli gravid denne syklusen :hilarious:

Hehehehe, 3 dpo og du jogger ned til butikken for å hamstre flere. :laughing001 Og jeg er rett bak deg. Det er så ille. Eget teste-budsjett jo! Så vanvittig bortkasta penger. :hilarious:

Hehehehe, 3 dpo og du jogger ned til butikken for å hamstre flere. :laughing001 Og jeg er rett bak deg. Det er så ille. Eget teste-budsjett jo! Så vanvittig bortkasta penger. :hilarious:

Haha, jeg kjøpte jo 20 tester (to pakker med ti) da jeg dro på fjellet og bevisst lot testene ligge hjemme fordi jeg skulle vente til 12 dpo :hilarious: Har begynt på 6 dpo de to forrige syklusene :angelic:

Ventingen på el føles som en evighet!!!! Her er fra i går og i dag. Håper på positiv i morgen
La inn aksjer i går, men det holder vel ikke som siste innspurt? Burde kanskje kjøre på også i morgen.

Vedlegg

• 7EB0E265-D8F5-4CF7-944C-7E6493F32CA4.jpeg
    7EB0E265-D8F5-4CF7-944C-7E6493F32CA4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 62
Back
Topp