IKM uke 24 - 2021

8 dpo. Blendahvit i dag tidlig da jeg dro til jobb (før den tørket). Så på den nå (så den er vel absolutt ikke gyldig), men nå når den har tørket har den en antydning til strek? Glemte selvfølgelig å ta en test nå mens jeg gikk på do… Whaaat! Blir brått en test i morgen tidlig, eller torsdag også (hvis jeg klarer å holde meg). blir helt sprø av denne dpo-tiden, er så altoppslukende og spennende!
Dette skjedde meg og, testet og fikk hvit test, tok den opp av søpla mange timer etterpå og hadde lik strek som deg, dagen etter var streken sterkere. Resultatet? En sprell levende snart 5 åring❤️ Så jeg tror nok du er gravid :)

Dette skjedde meg og, testet og fikk hvit test, tok den opp av søpla mange timer etterpå og hadde lik strek som deg, dagen etter var streken sterkere. Resultatet? En sprell levende snart 5 åring❤️ Så jeg tror nok du er gravid :)

Åh, så fantastisk å lese!! Hadde vært fantastisk om dette stemmer for meg også! ❤️

Ligger i hengekøyen og funderer på å ta en test til nå i ettermiddag :hilarious: selv om sjansen er mikroskopisk for utslag. Andre som blir testegale?

Ja, off. Testet både i går og idag... ikke spor av strek selvfølgelig.. er 5 dpo idag, hehe. Skjønner jo selv at det ikke er så lurt - men det hører ikke hjernen på.. :P

Selvpiningen forsetter. Syns jeg ser en skygge på strimmelen fra Normal :oops: Veit at jeg ikke skal stole blindt på dem… ser verden i striper om dagen

Edit: lagt ved et bilde som kanskje viser skyggen bedre. Mistet helt troen :sorry: Så lei av å tyde, så lei av å kjenne etter.
skimter :) <3 krysser alt som krysses kan <3

Røk på ennå en :hilarious: men skimter faktisk noe her også. Dette er en vanlig, ikke tidligtest. Men babyplan da, så tar den og med ei klype salt. Blir spennende i morgen tidlig, da blir det ny tidligtest fra makesure :nailbiting::woot:

Når du har to ulike med strek er det nå mest sannsynlig babystrek! Heia, heia ❤️

Ja, skitt! Skimter de bare såvidt. Men er kun 7 dpo, så ville jo ikke vært tydelig strek uansett. Gleder meg til ny test i morgen tidlig :D

Blir spennende å se alle sine tester i morgen! Kanskje det blir dagen for min første babystrek også :love7 er faktisk litt motiverende å legge seg når man skal teste. «Når jeg våkner i morgen tidlig kan jeg ta en test»

Blir spennende å se alle sine tester i morgen! Kanskje det blir dagen for min første babystrek også :love7 er faktisk litt motiverende å legge seg når man skal teste. «Når jeg våkner i morgen tidlig kan jeg ta en test»
Ja, er så gøy å tyde tester :hilarious::joyful::joyful: Krysse fingrene for deg! Nå har jeg hatt deg med i begge ikm gruppene siden prøvinga starta for min del, hadde vært gøy å få deg med over i termingruppe og :joyful: Ja, jeg kommer meg opp på morningen, vanligvis er jeg dronninga av slumring, men ikke når jeg vet jeg skal teste :hilarious:

Ble spam fra meg nå, men nå tørka testen. Å jeg ser strek :eek: Eller har jeg utvikla oversensitivt streksyn?
Jeg ser strek :) spennende :)

Tok en test om morgenen idag. 9 DPO. Veldig hvit :shifty: Men siden 17 tiden har jeg hatt murringer og litt kramper. Håper det er egget som prøver å klore seg fast, og ikke TR som er på vei :smiley-angelic001 Kjøpte 2 RFSU tidlig tester på apoteket i kveld. Men har hørt at man ikke kan stole helt på dem, da mange opplever å få skyggestrek. Men jeg måtte ha noe :hilarious: Tester imorgen igjen :) Hadde vært så hyggelig å få en positiv test før lørdag. Det er to årsfeiringen til tulla vår. Og det hadde vært koselig å dele det med familien og feire at hun skal bli storesøster i samme slengen ❤️

Tok en test om morgenen idag. 9 DPO. Veldig hvit :shifty: Men siden 17 tiden har jeg hatt murringer og litt kramper. Håper det er egget som prøver å klore seg fast, og ikke TR som er på vei :smiley-angelic001 Kjøpte 2 RFSU tidlig tester på apoteket i kveld. Men har hørt at man ikke kan stole helt på dem, da mange opplever å få skyggestrek. Men jeg måtte ha noe :hilarious: Tester imorgen igjen :) Hadde vært så hyggelig å få en positiv test før lørdag. Det er to årsfeiringen til tulla vår. Og det hadde vært koselig å dele det med familien og feire at hun skal bli storesøster i samme slengen ❤️
9 dpo her også i dag. Skimter en svak strek på RFSU, men frykter det er skyggestrek, da livmortappen kjentes åpen ut igjen... Blir testing igjen i morgentidlig her!

Gleder meg til å se alle testene i morgen! Jeg blir oppriktig glad når jeg ser to streker hos andre, jeg. Hos masse folk jeg ikke kjenner, liksom!

Nå er jeg 7 dpo, og kjenner at testetrangen begynner å melde seg. Hadde håpet å klare å vente til lørdag egentlig, men det spørs om jeg får det til :hilarious:

Tok en test nå, ser hvit ut men skal sjekke den om noen timer :D 9 dpo

Røk på to blenda-tester nå i morges også (9 dpo). Tok en fra Metode og en fra Babyplan, så får jeg se når jeg kommer hjem fra jobb i dag… ;) Men temper også, og temperaturen holder seg i hvert fall ganske høy enn så lenge. La det fortsette!

PS. Drømte at jeg var gravid med tvillinger i natt! Hehe.

Ønsker alle en super dag!

Vedlegg

• 74C1B628-C90E-41E0-9CFF-7EA197CD64D9.jpeg
    74C1B628-C90E-41E0-9CFF-7EA197CD64D9.jpeg
    527,1 KB · Visninger: 86
  • C0655A19-2423-4A09-9CEC-C2280FA070A7.jpeg
    C0655A19-2423-4A09-9CEC-C2280FA070A7.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 81
Last edited:
9 DPO - Make sure bar blank mens Normal viser fortsatt skygge. Det er fortsatt tidlig, men etter dagens resultater har jeg nå konkludert med at det ikke gikk denne gangen. Har til vane å teste positivt mellom 8-10 DPO. :sorry:

Legger ikke ved make sure da den var blank

Vedlegg

• 9FEF4487-FE89-4715-91E6-49E1D8DE62E3.jpeg
    9FEF4487-FE89-4715-91E6-49E1D8DE62E3.jpeg
    500,2 KB · Visninger: 74
9 DPO - Make sure bar blank mens Normal viser fortsatt skygge. Det er fortsatt tidlig, men etter dagens resultater har jeg nå konkludert med at det ikke gikk denne gangen. Har til vane å teste positivt mellom 8-10 DPO. :sorry:

Legger ikke ved make sure da den var blank
Husk at egget kan ha festet seg senere denne gangen ❤️

Er det noen som har erfaring med skyggestrek på clearblue tidlig test? Jeg fikk utslag på cb, men ikke på babyplan sin tidligtest.

Vedlegg

• 20210609_072000.jpg
    20210609_072000.jpg
    579,8 KB · Visninger: 93
Back
Topp