IKM uke 24 - 2021

Har bestilt flere tester, og bestilte en digital clearblue early detection. Har digital med ukesindikator liggende. Siden det sto early detection regnet jeg med det var høyere sensitivitet på den enn de andre digitale, men ser nå at det står 25 mIU/ml. Så hva gjør den til «early detection» da?:confused004 gjør ingenting altså, kan aldri ha for mange tester, men ble litt nysgjerrig.

Fant dette for deg da :)

«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG. Det betyr at du med denne testen kan teste tidligere enn med de fleste andre graviditetstest i handeln, da den kan oppdage veldig små mengder av graviditetshormonet hCG i urinen din.»

Hvilken type er det? Ser at det finnes fler varianter av clearblue early detection og :confused:

Testet idag også jeg... lærer aldri.. hehe. Blendahvit - men det er jo ikke annet å forvente av 5/6 dpo.. Har litt øm korsrygg, og litt ømme pupper - men er redd for at det kun er 'vanlige' symptomer som jeg vanligvis ikke legger merke til. Tenkte å investere i en tidligtest og to.. :) Hvilken foretrekker dere?

Fant dette for deg da :)

«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG. Det betyr at du med denne testen kan teste tidligere enn med de fleste andre graviditetstest i handeln, da den kan oppdage veldig små mengder av graviditetshormonet hCG i urinen din.»

Hvilken type er det? Ser at det finnes fler varianter av clearblue early detection og :confused:

Aah, hvis det finnes flere gir det mening. Kjøpte den fra billige tester, og leste om den her:
https://www.billige-tester.no/pdfs/clearblue-graviditetstest-digital-early-no.pdf

Testet idag også jeg... lærer aldri.. hehe. Blendahvit - men det er jo ikke annet å forvente av 5/6 dpo.. Har litt øm korsrygg, og litt ømme pupper - men er redd for at det kun er 'vanlige' symptomer som jeg vanligvis ikke legger merke til. Tenkte å investere i en tidligtest og to.. :) Hvilken foretrekker dere?

Jeg bruker mest tidlig-tester, men hører mange får like tidlig strek på vanlige. Har brukt mest babyplan, men også RFSU og make sure. Fikk skyggestreker på sistnevnte. Har ikke vært gravid, så min erfaring er basert på mange negative tester :hilarious:

Nå klikker det snart for meg her :hilarious: Er det bare meg som ser det??? Mannen sa han kunne se en skygge, men han var ikke imponert :hilarious: Fortsatt 8 dpo her ja.

Øverste bilde morgen, nederste Kl 14.30: bilde tatt rett etter test
530C9265-8958-4970-BA4C-FAF21615A7EB.jpeg

3658859C-4FE1-483A-81A8-75D68FC45FA6.jpeg

Du kan teste så ofte du vil :shy: Ta en i ettermiddag/kveld, og så i morgen?
Har én rfsu tidlig test igjen. Og 4 babyplan graviditetstester, (men det er vel for tidlig å teste med dem? Er 10 DPO o_O Mannen skulle kjøpe metode tidlig strimler på vei hjem. Men han er hjemme ved 21 tiden. HVEM klarer å vente så lengeeeee :hilarious:

Har én rfsu tidlig test igjen. Og 4 babyplan graviditetstester, (men det er vel for tidlig å teste med dem? Er 10 DPO o_O Mannen skulle kjøpe metode tidlig strimler på vei hjem. Men han er hjemme ved 21 tiden. HVEM klarer å vente så lengeeeee :hilarious:

Bra du får noen flere! Fordelen med at han ikke kommer før kl. 21 er jo at du har noen timer å samle opp konsentrert urin på :hilarious:

Du må være gravid! Får ikke sååå mange skyggestreker. Så heldig ❤️❤️❤️

Jordbær 2019: Jeg ser :) Ser hvertfall hvor kontrollstreken skal
Være. Slik min var 8 DPO (mandag) :)

Herregud dere, jeg kan ikke ta gleden på forskudd her, men kjenner optimismen stiger litt nå ja!!! Og den siste der var en 25ml, så tydeligvis ikke så stor forskjell på testene, i hvert fall ikke praktisk. Og ja, skal si at mannen skal skjerpe seg. :hilarious:

Jaaaa, du må teste flere!! Jeg tok en 25ml på min siste nå 8 dpo. :nailbiting:

Tok en ny test nå og syns jeg ser noe mørkere der teststreken skal være. Men kan være mange feilkilder her, ønsketenkning eller skyggestrek :hilarious: Ikke noe «se på testen på en armlengdes avstand» her, for å si det sånn. 8 dpo. Får vurdere å ta en ny i løpet av kvelden :shy: selv om jeg har sååååå lyst tror jeg ikke helt på at det kan gå nå, og at jeg faktisk skal bli gravid.

Tok en ny test nå og syns jeg ser noe mørkere der teststreken skal være. Men kan være mange feilkilder her, ønsketenkning eller skyggestrek :hilarious: Ikke noe «se på testen på en armlengdes avstand» her, for å si det sånn. 8 dpo. Får vurdere å ta en ny i løpet av kvelden :shy: selv om jeg har sååååå lyst tror jeg ikke helt på at det kan gå nå, og at jeg faktisk skal bli gravid.

Send bilde? Og du må ikke miste motet ennå, det er nesten ingen som får positiv så tidlig! Mer vanlig er 10-11 dpo! ❤️❤️❤️

Send bilde? Og du må ikke miste motet ennå, det er nesten ingen som får positiv så tidlig! Mer vanlig er 10-11 dpo! ❤️❤️❤️

Okei da:hilarious: Tror det bare er ønsketenkning. Og tror jeg ødela overflaten på testen, for gnidde litt på den for å se om det var noe på den som ga inntrykk av strek. Vet det er altfor tidlig å gi opp, har bare så sterkt ønske om det nå at det blir litt kjipt å se negative tester likevel. Samtidig som det er gøy å teste :nailbiting:

Vedlegg

• DE94503C-BD31-4CFB-A829-6BCAA950B45D.jpeg
    DE94503C-BD31-4CFB-A829-6BCAA950B45D.jpeg
    941,5 KB · Visninger: 111
Nå har jeg mistet troa på denne pp. Gått litt i kjelleren nå:( fordi det betyr at jeg ikke engang vil være gravid på det som skulle være termin (MA).

10 dpo idag, og fortsatt bare spøkelsestreker godt lys:sorry: Burde vært sterkere nå. Ingen tegn på mensen da, så det er jo noe:wtf: Ser ut som lutealfasen blir litt lengre enn 9/10 dager:rolleyes:

kjenner til den følelsen. Skulle hatt termin i mai:Heartred
Nå klikker det snart for meg her :hilarious: Er det bare meg som ser det??? Mannen sa han kunne se en skygge, men han var ikke imponert :hilarious: Fortsatt 8 dpo her ja.

Øverste bilde morgen, nederste Kl 14.30: bilde tatt rett etter test Vis vedlegget 358578
Vis vedlegget 358577
Den der er nok positiv! Tok en slik test i dag jeg også, den så ikke sann ut hvertfall:nailbiting:

Bra du får noen flere! Fordelen med at han ikke kommer før kl. 21 er jo at du har noen timer å samle opp konsentrert urin på :hilarious:
Jaaaa, du må teste flere!! Jeg tok en 25ml på min siste nå 8 dpo. :nailbiting:

Tok denne nå. Bilde er tatt rett etter. Ikke fullt så synlig strek som i morges. Men da så jeg jo først ordentlig på den etter en time :rolleyes: Og urinen var mer konsentrert. Kan det være den berømte skyggestreken? Jeg døøøør snart :hungover:

1B980F8B-7772-4714-B5F4-434E69632A33.jpeg
A4AA503F-EA74-48FB-802C-EADBA578A7E3.jpeg

Back
Topp