IKM uke 24 - 2021

Har ikke testet i dag, men testene(alle) i går var hvite. 10 dpo i dag da, så sannsynligheten øker jo for positiv for hver dag nå. Prøve å vente til i morgen nå. Huff kjenner jeg blir skuffa viss jeg ikke er gravid nå, hadde sex hver dag rundt el og annenhver dag ellers. Så vi må da ha truffet :P

Synes fortsatt jeg ser strek jeg, om enn ganske svak:facepalm: Likevel sterkere enn i går kveld, fordi da lot den seg enkelt redigere bort med filter, i dag ser jeg den med nesten alle filtrene!

Vedlegg

• 78F1B94A-7BDD-416B-860A-15DFD2B12DD5.jpeg
    78F1B94A-7BDD-416B-860A-15DFD2B12DD5.jpeg
    440,1 KB · Visninger: 107
Tror nok ikke jeg er gravid. Må ha vært skygge på RFSU igår :( Helt blenda hvit metode test på morgenen nå.. Ja ja.. får bare vente på TR og prøve igjen neste måned
Tror det går den veien for meg også denne runden... er en uke siden positiv el test idag, så er vel litt tidlig å si sikkert - men har en sterk følelse av at det ikke ble klaff.. hvilken dpo har du?

Jeg har gitt opp.. Negativ i dag også :dead:
Clearblue testen har ikke blitt sterkere, så da er det nok en skyggestrek jeg har fått - hele tre ganger :shifty:
Alle andre tester er negative (BP og a1)

Tror det går den veien for meg også denne runden... er en uke siden positiv el test idag, så er vel litt tidlig å si sikkert - men har en sterk følelse av at det ikke ble klaff.. hvilken dpo har du?
Er 11 DPO i dag. Hadde EL 30.05. Enda litt tidlig for deg å si da :) Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001 Ellers blir det sen mars baby på oss :Heartred

Jeg har gitt opp.. Negativ i dag også :dead:
Clearblue testen har ikke blitt sterkere, så da er det nok en skyggestrek jeg har fått - hele tre ganger :shifty:
Alle andre tester er negative (BP og a1)
Det er så dritt med disse skyggestrekene. Skulle ikke vært lov å tulle med noen sånn :( Viser den negativ hele veien, er det lettere å ta inn for seg, enn at flere av testene viser skygge eller svak strek :shifty: Håper på klaff for oss neste PP! :)

Jeg ser også :) Hvilken dpo? :)
9 dpo. Streken kom etter kort tid, men ble litt svakere etter som testen tørket litt, men så den både et par min etter og etter ca 10 min. Gikk på jobb etter det, så nå får jeg bare vente å ta ny når jeg kommer hjem, håper på mer tydelig strek da, så jeg slipper være sånn frem og tilbake som jeg er nå :wtf:

9 dpo og intet nytt å melde her, fremdeles negative tester. Sier til meg selv at sjansen er mye større for positiv test i morgen enn i dag, selv om jeg kjenner håpet forsvinne litt.

Ser for meg at det er vanskelig å holde det hemmelig ja ;) har selv en datter på 8 år, så veldig spent på åssen hun tar det, når den tid kommer. Her er det nemlig ikke et ønske om et søsken :rolleyes:
Spent på hvordan ting blir nå, i forhold til sist, med et så stort barn i hus.

Skjønner jo at det kan være litt sårt for storesøster å skulle dele kjærligheten når hun har vært vant til å ha dere for seg selv hele livet hittil. Men jeg tror samtidig det kan kjennes annerledes når lillebror/lillesøster faktisk har kommet! Kanskje de bare trenger å bli kjent med hverandre for at båndet skal knyttes? :Heartred

Tror nok ikke jeg er gravid. Må ha vært skygge på RFSU igår :( Helt blenda hvit metode test på morgenen nå.. Ja ja.. får bare vente på TR og prøve igjen neste måned

Huff, det var leit å høre. Det burde ikke være lov å selge graviditetstester som gir falske skyggestreker. Har hørt mye dårlig om rfsu. Det er så kjipt når man tror det er noe og så var det testen det var feil på. Om det viser seg at det ikke gikk denne gangen, så masse lykke til i neste PP!! :Heartred

8 dpo - Drømte at jeg tok en test på morgenen og at den var sykt sterk, det var ingen tvil om at den var positiv.
Så våkna jeg, tok en test, og det er ikke en bitteliten antydning til to streker engang.

Jeg tok en test i går kveld som jeg var sikker på at hadde noe på seg. Hadde forhåpninger til dagens test, men den er helt blenda gitt:(

Skal ut og kjøpe flere tidligtester i lunsjen, men håpet svinner altså:wtf:. Har en del utflod og det kjennes hele tiden om TR kommer, men ingenting enn så lenge. Merker også mye småsmerter i livmorområdet.

11dpo i dag. Så har tydeligvis klart å forlenge lutealfasen med Wild yam. Og det er jo bra:p

Back
Topp