Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er jo strek men merkelig at blekket fra testen fester seg på kanten slikKveldens test
Ja, har hatt litt tull med blekket i disse makesure testene.. har sett antydning til strek på 3 stk nå.Der er jo strek men merkelig at blekket fra testen fester seg på kanten slik
Så merkelig.. prøve et annet merke da kanskje? Håper streken din er ekte daJa, har hatt litt tull med blekket i disse makesure testene.. har sett antydning til strek på 3 stk nå.
Strek! Strek! Strek!Kveldens test
Har du testet?Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem
Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem
Spent!!Ah, da spiller det sikkert ingen rolle. Da tar jeg den når jeg kommer hjem
Kveldens test
Kveldens test
Har du testet?
Spent!!
Huff, mente ikke å pushe testetrangen mer enn nødvendig.
Dessverre negativ væææær så snill å gi meg en positiv i morgen da
Det er så nedtur… håper vi begge blir overrasket i morgen. Jeg har testet positivt 10dpo to ganger, så i morgen et det spennende!Dessverre negativ væææær så snill å gi meg en positiv i morgen da
Det er så nedtur… håper vi begge blir overrasket i morgen. Jeg har testet positivt 10dpo to ganger, så i morgen et det spennende!
Jeg ser strekKveldens test
Hadde vært gøy om det var det, prøver en digital om noen dagerSå merkelig.. prøve et annet merke da kanskje? Håper streken din er ekte da
Hadde vært gøy om det var det, prøver en digital om noen dager