IKM uke 24 - 2021

10 dpo i dag, og alle tester negative fram til nå (utenom den ene testen som fikk to streker da den var tørket) :( begynner å miste håpet. Hatt ekstremt mye murringer og ømme pupper… neste måned skal jeg prøve å ikke teste noe før tidligst 10 dpo! Blir sliten av dette, til tross for at det er veldig spennende… ;)

E83B9DAB-4E12-41B9-925D-CE173C4066D5.jpeg QUOTE="Hæppi, post: 26945512, member: 135720"]10 dpo i dag, og alle tester negative fram til nå (utenom den ene testen som fikk to streker da den var tørket) :( begynner å miste håpet. Hatt ekstremt mye murringer og ømme pupper… neste måned skal jeg prøve å ikke teste noe før tidligst 10 dpo! Blir sliten av dette, til tross for at det er veldig spennende… ;)[/QUOTE]
Jeg vet hvordan du har det :banghead:! Denne perioden er så laaaaang! Legger ved bilde av nettverket mitt av blodårer som har dukket opp SELV om testene mine er negative...

Noen med erfaring rundt tafsing på livmortappen? :P 10 dpo og bare negative tester så langt, tappen var høyt oppe og pekte bakover. Hard inni og myk utapå, spiss på en måte? :D noen som vet hva det betyr?

Noen med erfaring rundt tafsing på livmortappen? :p 10 dpo og bare negative tester så langt, tappen var høyt oppe og pekte bakover. Hard inni og myk utapå, spiss på en måte? :D noen som vet hva det betyr?

Har ingen tidligere erfaringer, men jeg måtte og opp å tafse i stad etter en liten blødning :wacky:
Mim er bakovervendt, hard utenpå, myk inni. Kjenner et slags "søkk" i midten, men kjennes plugget igjen ut. Men aner ikke om det er vanlig for meg eller ikke da :hilarious: spent på om noen andre vet noe mer!

Jeg klarer ikke å lese alt dette spennende innholdet fra dere uten å teste selv 7 dpo i dag og åpenbart negativ test.

Blir igjen litt spam fra meg. Men dette er vanlig, ikke tidligtest! Ryker på en digital i morgen, selv om denne nesten overbeviste mannen og :Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    839,6 KB · Visninger: 124
Blir igjen litt spam fra meg. Men dette er vanlig, ikke tidligtest! Ryker på en digital i morgen, selv om denne nesten overbeviste mannen og :Heartred

Så kjekt! Gratulerer ❤️❤️❤️ Blir nok positiv på digital også!

Neeei dere nå skjønner jeg nada her. Negativ på dagen morgenen men på natta svak posetiv :banghead:
I morgen kveld tar jeg en digital for å se men ikke på dagen.

Begynner å gi opp nå, 11dpo og negativ på morgenurin :(

Du må være gravid!! Mye sterkere test enn jeg hadde!! Jeg drister meg til å si gratulerer på den!! :Heartred:Heartred

10dpo..Kanskje en svak skygge, men ikke noe mer enn det:(

Vedlegg

• 5CEA7D46-5E67-4F0A-A77F-2BA9B864D109.jpeg
    5CEA7D46-5E67-4F0A-A77F-2BA9B864D109.jpeg
    555,4 KB · Visninger: 103
10dpo..Kanskje en svak skygge, men ikke noe mer enn det:(

Du.. Her skimter jeg en strek. Personlig ville jeg tatt dette som et godt tegn! Jeg ville tippe at dette fort kan bli en babystrek de neste par dagene. Hvis egget ditt festet seg 9 dpo feks (noe som er veldig vanlig), så er det ikke noe galt med denne testen her :)

Ok, nå tror jeg jeg blir gal her. Nå ser jeg noe på denne metode tidligtesten. Det har jeg ikke tidligere:nailbiting:

12 dpo idag.
Er det noen som ser noe her?
IMG_20210611_082123__01.jpg

Ok, nå tror jeg jeg blir gal her. Nå ser jeg noe på denne metode tidligtesten. Det har jeg ikke tidligere:nailbiting:

12 dpo idag.
Er det noen som ser noe her?
Vis vedlegget 358706

Jeg ser dessverre ikke, men er jo ofte vanskelig å få fram de svake strekene på bilder! Ser bare «søkket» der streken skulle kommet. Håper den snart blir sterkere og at du har rett!❤️

Jeg fikk denne på overtid, med noe jeg antar er enda en skyggestrek... :wacky: Jeg skal til gynekologen for å ta celleprøve nå - kan hun bekrefte eller avkrefte noe med ultralyd? Eller er det for tidlig?

Vedlegg

• 20210611_081926.jpg
    20210611_081926.jpg
    487 KB · Visninger: 91
Back
Topp