IKM uke 24 - 2021

Hcg går ialefall oppover, men er det nokk til utslag på digital? Hva tror dere? Kjøpte 2 digitale da, bare for å være sikker :hilarious:

Ut i fra bilder andre har lagt ut av sine tester og når de har tatt digital tror jeg den vil slå ut! Oppdater oss ❤️

Helt klart! Har skrudd på spareblæra, venter bare på at mannen skal komme seg hjem fra jobb :p

Så fint å gjøre det sammen!❤️ Regner med du oppdaterer oss!

Jeg har tatt to tester i dag, men vurderer å ta en til :hilarious: spørs om jeg kommer til å ha nok sånn som jeg holder på.

Her er min fra i dag, synes streken var sterk nok til å informere mannen også, selv om han ikke så noen strek:bored:

Vedlegg

• CBD2FFA6-4258-4E2D-B510-3E53B49C3E25.jpeg
    CBD2FFA6-4258-4E2D-B510-3E53B49C3E25.jpeg
    311,7 KB · Visninger: 110
Ser ut som februar er mnd for oss, termin foreløpig 3 dager før bursdagen til eldste :p Jeg kan flyttes til gravid :woot:

Vedlegg

• C72C8094-36A3-4855-8028-1AA4C0FDC921.jpeg
    C72C8094-36A3-4855-8028-1AA4C0FDC921.jpeg
    765,7 KB · Visninger: 81
Åneiii.. kom fra jobb, skulle ta test og der var det litt blod :( testen er heller ikke sterkere… tror jeg har hatt en kjemisk:smiley-angry017
Er håpet ute?

Iom at jeg fikk EL så tidlig denne syklusen tilhører jeg egentlig ikke denne uka likevel. Ikm på søndag, men har allerede fått positiv test! Ville bare dele det her inne også! Er 12 dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_20210611_150624.jpg
    IMG_20210611_150624.jpg
    1,4 MB · Visninger: 89
Iom at jeg fikk EL så tidlig denne syklusen tilhører jeg egentlig ikke denne uka likevel. Ikm på søndag, men har allerede fått positiv test! Ville bare dele det her inne også! Er 12 dpo i dag.

Gratulerer! ❤️ Så stas. Hvilken dag tok du den digitale?

Åneiii.. kom fra jobb, skulle ta test og der var det litt blod :( testen er heller ikke sterkere… tror jeg har hatt en kjemisk:smiley-angry017
Er håpet ute?

Blør du mye? Er vel mange som blør litt i løpet av svangerskapet, og det tar jo ofte tid før testene øker i styrke. Så ville ikke tenkt at alt håp er ute enda.. ❤️

Blør du mye? Er vel mange som blør litt i løpet av svangerskapet, og det tar jo ofte tid før testene øker i styrke. Så ville ikke tenkt at alt håp er ute enda.. ❤️
Neei ikke mye.. bare litt farge på utfloden. Sist jeg var gravid økte testen for hver gang jeg tok en. Tror ikke dette gikk veien :( tar kanskje en test i kveld også..

Gratulerer så masse til deg!!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Blir nok testing på meg i morgen hvis ikke TR komme i løpet av kvelden. Fikk i meg et halv glass vin i går, angret like etterpå. Sitter her nå og nistirret på alle testene. :hilarious: Jeg er avhengig av å tisse på pinner! :p

Back
Topp