Gøy!Den der slår helt klart ut på digital
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy!Den der slår helt klart ut på digital
Hcg går ialefall oppover, men er det nokk til utslag på digital? Hva tror dere? Kjøpte 2 digitale da, bare for å være sikker
Helt klart! Har skrudd på spareblæra, venter bare på at mannen skal komme seg hjem fra jobbUt i fra bilder andre har lagt ut av sine tester og når de har tatt digital tror jeg den vil slå ut! Oppdater oss
Helt klart! Har skrudd på spareblæra, venter bare på at mannen skal komme seg hjem fra jobb
Hcg går ialefall oppover, men er det nokk til utslag på digital? Hva tror dere? Kjøpte 2 digitale da, bare for å være sikker
Ser ut som februar er mnd for oss, termin foreløpig 3 dager før bursdagen til eldste Jeg kan flyttes til gravid
TakkGratulerer så mye!
Ser ut som februar er mnd for oss, termin foreløpig 3 dager før bursdagen til eldste Jeg kan flyttes til gravid
Iom at jeg fikk EL så tidlig denne syklusen tilhører jeg egentlig ikke denne uka likevel. Ikm på søndag, men har allerede fått positiv test! Ville bare dele det her inne også! Er 12 dpo i dag.
Åneiii.. kom fra jobb, skulle ta test og der var det litt blod testen er heller ikke sterkere… tror jeg har hatt en kjemisk
Er håpet ute?
Neei ikke mye.. bare litt farge på utfloden. Sist jeg var gravid økte testen for hver gang jeg tok en. Tror ikke dette gikk veien tar kanskje en test i kveld også..Blør du mye? Er vel mange som blør litt i løpet av svangerskapet, og det tar jo ofte tid før testene øker i styrke. Så ville ikke tenkt at alt håp er ute enda..
Iom at jeg fikk EL så tidlig denne syklusen tilhører jeg egentlig ikke denne uka likevel. Ikm på søndag, men har allerede fått positiv test! Ville bare dele det her inne også! Er 12 dpo i dag.
Her er min fra i dag, synes streken var sterk nok til å informere mannen også, selv om han ikke så noen strek
Fantastisk!!! Gratulerer! <3Ser ut som februar er mnd for oss, termin foreløpig 3 dager før bursdagen til eldste Jeg kan flyttes til gravid