IKM uke 24 - 2021

Her skal jeg på mcferie i 2 dager så tror det ikke gikk denne gangen selv om testene er svak posetiv på kveld/natt å negativ på dagen. Blir mye alkohol så om det er noe der så får jeg enten håpe den tåler det eller så er det bare å vente på heksa å starte på PP 26 neste imk gruppe :glasses1

Veldig gøy å se mange positive tester, ja :happy: Så langt har jeg testet negativt i går og i dag (hhv 7 og 8 dpo), men har store forhåpninger til helgen og starten av neste uke!!! Håper sååå det går :Heartpink

Spennende dager framover! Håper for deg ❤️

5 dpo snart og Ingen testetrang enda :) avventer til 10 dpi! Spennnde å se hvor mange med fine positive tester :) gratulerer ! Håper vi blir fler som henger med :)

Har plutselig en litt spennende murring i magen/livmoren i kveld. Litt som begynnende mens, men er jo fem dager til forventet mens enda. Håper det er et godt tegn :) pleier ikke å kjenne noe særlig til symptomer i denne perioden. Kan også være grunnet alvorlig stort inntak av smågodt :hilarious: eller kanskje et lite egg holder på å feste seg ❤️

Har plutselig en litt spennende murring i magen/livmoren i kveld. Litt som begynnende mens, men er jo fem dager til forventet mens enda. Håper det er et godt tegn :) pleier ikke å kjenne noe særlig til symptomer i denne perioden. Kan også være grunnet alvorlig stort inntak av smågodt :hilarious: eller kanskje et lite egg holder på å feste seg ❤️

Så gøy! Og vet du, da er vi to! Et par timer siden det plutselig slo meg at det kjentes som mensen kom til å komme snart. Altfor tidlig for murring enda, så enten er det noe gøy som foregår, eeeeeeller så kommer mensen tidlig.
Forsåvidt greit om mensen kommer tidlig og, for min del, bare fordi jeg hadde slått meg til ro med at det ikke klaffa denne mnd.
Uansett, så får vi vente i spenning :Heartred

Her skal jeg på mcferie i 2 dager så tror det ikke gikk denne gangen selv om testene er svak posetiv på kveld/natt å negativ på dagen. Blir mye alkohol så om det er noe der så får jeg enten håpe den tåler det eller så er det bare å vente på heksa å starte på PP 26 neste imk gruppe :glasses1

Hormonnivået kan være høyere på kvelden, så om du har hatt positive tester så kan du være gravid. Da burde du ikke drikke masse alkohol og håpe den tåler det.

God morgen! Så var det min tur til å få antydning til noe på testen. Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan (men pleier alltid å se den hvite linjen i riktig lys/vinkel), så får håp! Vanskelig å fange på bilde, men det er en svak strek der. 11 dpo!

Vedlegg

• 730CFE81-953A-4207-9AC7-9A022FDAF4E8.jpeg
    730CFE81-953A-4207-9AC7-9A022FDAF4E8.jpeg
    432,8 KB · Visninger: 100
  • D36811DB-69B0-4B54-95D3-AF9AFB6690D7.jpeg
    D36811DB-69B0-4B54-95D3-AF9AFB6690D7.jpeg
    219,2 KB · Visninger: 99
God morgen! Så var det min tur til å få antydning til noe på testen. Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan (men pleier alltid å se den hvite linjen i riktig lys/vinkel), så får håp! Vanskelig å fange på bilde, men det er en svak strek der. 11 dpo!

Åh, så spennende!! Krysser fingrene for deg - jeg ser en strek der!! ❤️

Negativ test nå i morges med samme type teststrimmel som i går… :( forstår ingenting. Kanskje jeg bare skal vente til ikm, og se om den kommer eller ei. :wacky::nailbiting:

Åh, så spennende!! Krysser fingrene for deg - jeg ser en strek der!! ❤️

Tusen takk! Hjertet mitt har hoppet mange ekstra slag de siste minuttene :joyful: Kanskje det skal gå denne gangen :love7 Strategien min nå er å holde tett overfor mannen fram til jeg har en positiv. Bra han skal på jobb snart :hilarious:

Negativ test nå i morges med samme type teststrimmel som i går… :( forstår ingenting. Kanskje jeg bare skal vente til ikm, og se om den kommer eller ei. :wacky::nailbiting:

Så synd :bored: sender masse babystøv i din retning!

Jeg ser en svak strek, men vanskelig å si noe om farge. Hvilken type test er det? Pleier du å få skygger på de eventuelt? Krysser fingrene ❤️

Det er metode tidlig. Har kun prøvd denne type tester to ganger før (igår og forigårs, hehe), da så jeg ikke noe. Men det kan kanskje være forskjell fra enkelttest til enkelttest også? Streken er ganske svak da, og jeg synes egentlig den ser mest grå ut, kanskje. Måtte jekke den opp for å kunne se den ordentlig :bag::jimlad: er 7/8 dpo idag.

Det er metode tidlig. Har kun prøvd denne type tester to ganger før (igår og forigårs, hehe), da så jeg ikke noe. Men det kan kanskje være forskjell fra enkelttest til enkelttest også? Streken er ganske svak da, og jeg synes egentlig den ser mest grå ut, kanskje. Måtte jekke den opp for å kunne se den ordentlig :bag::jimlad: er 7/8 dpo idag.

Tror det ofte er veldig vanskelig å se fargen på de helt svake strekene. Men veldig spennende! Blir det flere tester på deg i løpet av dagen eller venter du? Jeg er optimistisk til streken din :)

Jeg ser på den nederste :) så spennende! Nå gleder jeg meg å se fremover her ❤️

Mine var negative på morgenen og positive de første to dagene med tre av barna mine. Så ikke gi opp håpet helt enda ❤️❤️❤️

Mine var negative på morgenen og positive de første to dagene med tre av barna mine. Så ikke gi opp håpet helt enda ❤️❤️❤️

Det var veldig positiv lesing! For jeg hadde svak positiv i går ettermiddag, og ble mildt sagt sjokkert. I dag 11 eller 12 dpo på morgenurin negativt. Kanskje jeg skal teste en gang i ettermiddag igjen da? Har jo lest om flere her inne som tester positivt på ettermiddagen! :shy:

Back
Topp