IKM uke 24 - 2021

God morgen! Så var det min tur til å få antydning til noe på testen. Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan (men pleier alltid å se den hvite linjen i riktig lys/vinkel), så får håp! Vanskelig å fange på bilde, men det er en svak strek der. 11 dpo!
Jeg ser strek på begge bildene :joyful: krysser fingrene for babystrek :happy:

Tror det ofte er veldig vanskelig å se fargen på de helt svake strekene. Men veldig spennende! Blir det flere tester på deg i løpet av dagen eller venter du? Jeg er optimistisk til streken din :)

Takk for optimisme :) Jeg hadde egentlig tenkt å la det bli med den morgentesten - forventet egentlig ikke å se noe, tok en rfsu strimmel test ofte i går kveld, den var blenda. Men nå blir det nok vanskelig å unngå en ikveld også.. Må bare prøve å holde meg opptatt frem til da.. hehe :p

God morgen! Så var det min tur til å få antydning til noe på testen. Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan (men pleier alltid å se den hvite linjen i riktig lys/vinkel), så får håp! Vanskelig å fange på bilde, men det er en svak strek der. 11 dpo!

Jeg ser!! :-) <3 krysser alt som krysses kan!!!!!

Ja!!! Jeg kan skimte en strek der!!! :eek::Heartred:Heartred Krysser, krysser fingrene for deg!! Send inn nye tester!

Herreguuud, jeg har ikke vært så aktiv her for har prøvd å ta det heeelt med ro denne syklusen :angelic: Nå derimot er jeg skikkelig gira :D Fikk denne idag! 10 dpo :shy: Dårlig bilde, for hadde litt dårlig tid, men er så spent!

Vedlegg

• 466A97C4-5353-4791-B32A-B542F9E3A63A.jpeg
    466A97C4-5353-4791-B32A-B542F9E3A63A.jpeg
    269,3 KB · Visninger: 122
Så utrolig gøy å se flere har fått positive tester! Kanskje jeg ser dere i februar gruppa? Tørr ikke melde meg inn helt enda da jeg hadde kjemisk forrige måned.. :oops: Men forhåpentligvis snart! :D

Takk! Lurer på når jeg skal ta neste :hilarious:
Jeg jobba 12 timers vakter de dagene jeg fikk svake streker, derfor ble det rundt 13 timer mellom, men da gikk det fra utydelig «skimter at det er noe» til at mannen så streken, å han er tilnærmet strekblind :hilarious: hadde jeg vært hjemme å hatt mye tester hadde jeg røke på neste allerede neste gang jeg tissa, så fremst urin var litt konsentrert. For min del går det bra så lenge jeg ikke drikker for mye kaffe :wtf:

Det skal jeg! Kommer nok i ettermiddag/kveld :shy: gjelder bare å holde seg opptatt med noe annet en stund nå da!

Åå, det er uutholdelig tid! Kom deg ut av huset, finn på noe!! For meg var det forskjell på testene fra morgen til ettermiddag i hvert fall! Ørlittegrann mer liksom.

Jeg jobba 12 timers vakter de dagene jeg fikk svake streker, derfor ble det rundt 13 timer mellom, men da gikk det fra utydelig «skimter at det er noe» til at mannen så streken, å han er tilnærmet strekblind :hilarious: hadde jeg vært hjemme å hatt mye tester hadde jeg røke på neste allerede neste gang jeg tissa, så fremst urin var litt konsentrert. For min del går det bra så lenge jeg ikke drikker for mye kaffe :wtf:

Så bra! Da håper jeg det er sånn for meg også. Mannen er på jobb til i kveld, og jeg skal opp i huset som vi holder på å bygge og jobbe. Så får nok timene til å gå. Der er det dessuten ikke do, så må både unngå å drikke så mye og selvsagt ikke gå på do :hilarious:

Åå, det er uutholdelig tid! Kom deg ut av huset, finn på noe!! For meg var det forskjell på testene fra morgen til ettermiddag i hvert fall! Ørlittegrann mer liksom.

Jaa, drar i huset vi bygger for å jobbe noen timer nå! Jeg håper jeg får en sterkere test i kveld. Har skikkelig troen nå altså aldri fått noe som helst på disse testene.

Så bra! Da håper jeg det er sånn for meg også. Mannen er på jobb til i kveld, og jeg skal opp i huset som vi holder på å bygge og jobbe. Så får nok timene til å gå. Der er det dessuten ikke do, så må både unngå å drikke så mye og selvsagt ikke gå på do :hilarious:
Like greit, så holder du deg opptatt! :hilarious: Lykke til med bygginga, vi er akkurat ferdig, flytta inn i mai. Eller ferdig blir vel feil og si, har prosjekter i alle retninger ennå :hilarious:

Vi er hjemme hos kjæresten i helga, tok ikke med tester, så prøver å glemme hele prøvinga ei stund. Så får tr bare komme, og hvis ikke får det bli en positiv overraskelse :)

Like greit, så holder du deg opptatt! :hilarious: Lykke til med bygginga, vi er akkurat ferdig, flytta inn i mai. Eller ferdig blir vel feil og si, har prosjekter i alle retninger ennå :hilarious:

Takk! Det skal være ferdig her om tre uker. Så nå er det fullt opp med både håndtverkere og oss til alle døgnets tider. Kjekt med nybygg! Regner med vi også kommer til å ha prosjekter en god stund etter innflytting..

Siden jeg bare har tester med 25 mIU/ml dro jeg innom apoteket og kjøpte en 10-pakning med metode tidlig strimler. Så får vi seee i kveld ❤️

Back
Topp