IKM uke 24 - 2021

Som mitt kallenavn tilsier, er jeg irrgrønn på dette forumet. Skjønner ikke helt hvordan tråden funker. Prøvde å klikke «svar» på Konstanse sin post, men da så det ut tik at jeg kunne redigere i den. Så tenkte jeg kanskje jeg måtte trykke «send svar» for å få lagt til en egen kommentar, men da postet jeg visst bare Konstanse sitt innlegg på nytt . Nå fant jeg et redigerbare felt under det igjen, som jeg nå skriver i. Noen som kan hjelpe meg å finne ut av hvordan jeg best kommenterer på innlegg?

Du trykker «svar», og så skriver du under kommentaren til den andre. Under der det står «quote». Du var nok inne på det :)

Tok en nå og den var helt blank. Prøver igjen i kveld og i morgen tidlig :)

Tok en nå og den var helt blank. Prøver igjen i kveld og i morgen tidlig :)

Var det metode tidlig strimler du tester med? Tok en jeg også nå.. så lenge varte den tålmodigheten, hehe:angelic: Så først helt blenda ut, men etter nitidig granskning ser jeg jo en strek. Tror imidlertid det er det 'søkket' hvor fargen skulle ha vært.. Kunne du se noe sånt på din?

Var det metode tidlig strimler du tester med? Tok en jeg også nå.. så lenge varte den tålmodigheten, hehe:angelic: Så først helt blenda ut, men etter nitidig granskning ser jeg jo en strek. Tror imidlertid det er det 'søkket' hvor fargen skulle ha vært.. Kunne du se noe sånt på din?

Ja, den streken, evaporation linen, ser jeg alltid når jeg studerer de nøye :) er jo en stek med et eller annet stoff der som skal reagere på hcg.

Så, hva tror dere, damer? Ny babyplan vanlig. Jeg ser strek jeg altså.. den er jo veldig svak, men jeg ser den. Er samme bilde, bare redigert med veeeldig mye kontrast på ene bildet :hilarious: er så vanskelig å fange på bilde!

Vedlegg

• 01CD307E-FF3F-4BB1-A5E7-BB97BB630133.jpeg
    01CD307E-FF3F-4BB1-A5E7-BB97BB630133.jpeg
    988,2 KB · Visninger: 112
  • 6DBF055D-A419-4459-B8FE-BFBD535DE1B7.jpeg
    6DBF055D-A419-4459-B8FE-BFBD535DE1B7.jpeg
    334,3 KB · Visninger: 110
Som mitt kallenavn tilsier, er jeg irrgrønn på dette forumet. Skjønner ikke helt hvordan tråden funker. Prøvde å klikke «svar» på Konstanse sin post, men da så det ut tik at jeg kunne redigere i den. Så tenkte jeg kanskje jeg måtte trykke «send svar» for å få lagt til en egen kommentar, men da postet jeg visst bare Konstanse sitt innlegg på nytt . Nå fant jeg et redigerbare felt under det igjen, som jeg nå skriver i. Noen som kan hjelpe meg å finne ut av hvordan jeg best kommenterer på innlegg?
Det er litt gammeldags. Bare trykk svar og skriv under alt det som er hennes innlegg og trykk send svar. Bruk dette som en test :)

Tok en metode tidlig også i samme urinen nå. Enten har det klikket for meg, eller så er det streker :nailbiting: dog VELDIG svake!

Vedlegg

• 62E24CB0-DC6E-4DD7-8B41-714387619628.jpeg
    62E24CB0-DC6E-4DD7-8B41-714387619628.jpeg
    1.011,2 KB · Visninger: 114
Det var veldig positiv lesing! For jeg hadde svak positiv i går ettermiddag, og ble mildt sagt sjokkert. I dag 11 eller 12 dpo på morgenurin negativt. Kanskje jeg skal teste en gang i ettermiddag igjen da? Har jo lest om flere her inne som tester positivt på ettermiddagen! :shy:
Hadde jeg absolutt gjort :) jeg er også slik at alle mine tester som var positive var mye sterkere på kvelden. Fem barn og var slik med alle dem ;)

Last edited:
Tok en metode tidlig også i samme urinen nå. Enten har det klikket for meg, eller så er det streker :nailbiting: dog VELDIG svake!

Ser absolutt noe der som ikke var der når du delte tester tidligere i løypa!! Synes egentlig de ligner litt på den første jeg delte tidlig? :nailbiting::Heartred Det er for spennende!!! Du må spare opp og ta en i kveld!!

Ja, har prøvd siden juni i fjor.. Først ble det exu etterfulgt av operasjon av ene egglederen, så MA med hjemmeabort i januar i år. Så nå håper jeg!!

Skjønner at du blir litt ekstra spent og bekymra da, men krysser fingrene for at det er denne gangen det skal gå!

Ser absolutt noe der som ikke var der når du delte tester tidligere i løypa!! Synes egentlig de ligner litt på den første jeg delte tidlig? :nailbiting::Heartred Det er for spennende!!! Du må spare opp og ta en i kveld!!

Ja, de er annerledes enn tidligere. Tidligere har det ikke vært noe å se.. Og jeg har tatt MANGE på disse tre prøveperiodene :hilarious: Kun make sure jeg har fått skygger på før. Jeg bør spare opp, men har en fæl uvane med å drikke så mye :joyful: Nå føler jeg meg helt dehydrert etter å ha «spart» til de jeg tok for halvannen time siden.

Jeg må bla tilbake og se på dine første nå!

Jeg tok ut siste P-ring i september. Før jeg begynte på P-ring og hele tiden mens jeg har gått på P-ring, har jeg aldri hatt noen symptomer før mensen. Da jeg ved første forsøk i oktober begynte å få såre brystvorter, kvalme og økt utflod mellom eggløsning og mens, var jeg sikker på at mensen skulle utebli. Men så kom den likevel, gitt. Og sånn har det egentlig fortsatt mer eller mindre hver måned siden. Så jeg har etter hvert innsett at symptomene mine bare er vanlige premenstruelle symptomer. Men én gang hadde jeg festeblødning, så da trodde jeg igjen at det var håp, men så kom mensen en uke senere til vanlig tid da òg. Denne gangen tok jeg for gitt at jeg ikke kom til å bli gravid heller, men så på mandag fikk jeg så voldsomme kramper på begge sider av livmoren i det jeg skulle reise meg fra gulvet. Har aldri opplevd det før, så da begynte jeg å lure igjen om det kunne være noe. Tok en tidligtest i dag, og den var negativ. Så regner med at mensen kommer på tirsdag eller onsdag, men leser også at noen får sent positiv test, så det kan jo fortsatt skje. Får teste igjen en gang i neste uke hvis mensen ikke kommer.

Jeg ser strek på alle 3 bildene du har lagt ut nå! Det må da være babystrek, kan umulig ha så uflaks med skygger?

Nei, det begynner jeg også å tenke. Kan jeg virkelig være gravid?:excited001 for aller første gang? Så fint og skummelt på samme tid!

Back
Topp