IKM uke 24 - 2021

Magnolia85 -36 år- PP10- B2- EL 05.06. - IKM 19.06.

Klar for (enda en) ny PP og krysser fingrene for at alle gode ting er 10 :rolleyes: Har en 4-åring fra før og barneønsket har vært stort de siste to årene. Nå har vi hatt noen utfordringer underveis, men vi endte opp med diagnosen uforklarlig sekundær infertil nå nylig. Altså, det er ingenting feil med oss, men vi har ikke lykkes hittil. 2 år uten prevensjon, og aktiv prøving siden i fjor sommer. Nå skal jeg få noen piller som booster EL (letrozol) og jeg tar første dose allerede i kveld :nailbiting: Kjempespent! Håper virkelig at dette funker! Datoene mine er bare estimater, da jeg ikke vet om EL kommer som vanlig på disse pillene :oops:

Gleder meg til å følge resten av gjengen her inne :Heartpink Måtte dette være VÅR måned!!
Jeg har også fått resept på letrozol som jeg skal ta i løpet av sommeren hvis det ikke sitter innen den tid. Spent på hvordan det funker for deg!

Mulig jeg har mistet grepet :hilarious: tok en ny test. Det er bare en time siden sist jeg var på do, så ikke noe konsentrert urin. Men ser nå svak strek, jeg!

Vedlegg

• 7DEF429E-BC02-4BBB-8513-DF5FEA4F837F.jpeg
    7DEF429E-BC02-4BBB-8513-DF5FEA4F837F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 124
Jeg sniker SÅ hardt på denne testingen din!! :angelic: Heia heia! Set strekene :D

Åå, gode du! Så fint at du følger med :love7 og det gjør meg jo veldig glad at du ser strekene også! Se på siste bildet jeg la ut nå nettopp og kjør full analyse :hilarious::excited001

Skikkelig deppi her… :( ingen positiv test her i dag. Fikk jo håpet opp i går når den brått ble svakt positiv! Tredje jeg tar i dag, og ingen antydning til positiv dessverre :( :(

Vedlegg

• 209EB314-23A6-46B3-A3F0-A722BF310C3B.jpeg
    209EB314-23A6-46B3-A3F0-A722BF310C3B.jpeg
    115,4 KB · Visninger: 98
Skikkelig deppi her… :( ingen positiv test her i dag. Fikk jo håpet opp i går når den brått ble svakt positiv! Tredje jeg tar i dag, og ingen antydning til positiv dessverre :( :(

Så kjipt, og så rart ❤️ Den var jo så tydelig i går

Åå, gode du! Så fint at du følger med :love7 og det gjør meg jo veldig glad at du ser strekene også! Se på siste bildet jeg la ut nå nettopp og kjør full analyse :hilarious::excited001
Ja den siste der ER jo sterkeste så langt!! Omg dette er FOR spennende :D :D har du den digitale klar? Fortsetter det sånn så slår den ut snart! :angelic:

Mulig jeg har mistet grepet :hilarious: tok en ny test. Det er bare en time siden sist jeg var på do, så ikke noe konsentrert urin. Men ser nå svak strek, jeg!
Har du tidligtest fra babyplan? Jeg fikk sterkest på den da jeg først fikk strek :)

Ja den siste der ER jo sterkeste så langt!! Omg dette er FOR spennende :D :D har du den digitale klar? Fortsetter det sånn så slår den ut snart! :angelic:

Sånn i levende live syns jeg den jeg fikk i morges var den sterkeste, tror den her faktisk synes bedre på bildet. Men det er i alle fall noe, og jeg kan ikke tro det skal være skygger på så mange. :nailbiting: har to digitale på lur! Håper på en sterkere strek i morgen tidlig, så kanskje jeg kan ta digital. Har lyst til å holde tett overfor mannen til jeg har positiv digital. Men han er så spent, så han kommer nok til å spørre om jeg har testet i dag!

Ja, det er akkurat det. Og streken kom lenge før tiden… merkelig altså :( men men! Bare pp2, men man blir jo så giret.

Veldig glad for å se økning på dine tester, da! ❤️❤️ Kjempestas!!

Forstår godt det! Man ønsker det jo så sterkt. ❤️ Håper enda det kan snu for deg. Var jo en her inne som skrev at hun fikk positiv, så en dag med negativ, så positiv igjen.

Takk for det! Er veldig spennende, men jeg klarer ikke å tro det før jeg får en sterkere strek :smiley-angelic001

Sånn i levende live syns jeg den jeg fikk i morges var den sterkeste, tror den her faktisk synes bedre på bildet. Men det er i alle fall noe, og jeg kan ikke tro det skal være skygger på så mange. :nailbiting: har to digitale på lur! Håper på en sterkere strek i morgen tidlig, så kanskje jeg kan ta digital. Har lyst til å holde tett overfor mannen til jeg har positiv digital. Men han er så spent, så han kommer nok til å spørre om jeg har testet i dag!
Min første babyplantest som var veldig i grenseland så sånn ut! Og den viste seg å være starten :) er ikke din siste ganske lik? :angelic:

8D2E1F52-00B2-4E29-9DA5-70A15C9FCF24.jpeg

Min første babyplantest som var veldig i grenseland så sånn ut! Og den viste seg å være starten :) er ikke din siste ganske lik? :angelic:

Vis vedlegget 358817

Jo, omtrent lik tror jeg :love7 ikke så lenge til mannen kommer hjem fra jobb, så da stopper jeg med denne galskapen. Prøver jo å holde det skjult. Så får jeg fortsette i morgen tidlig! Hadde vært så syyykt kjekt hvis jeg er gravid.

Jeg testa som en maniac selv når jeg fikk snurten av en strek! Så skjønner jo godt at du ikke klarer å vente!!! Digital i morgen kanskje da! Sååå spennende. Jeg fikk jo positiv digital bare timer etter jeg hadde fått denne!

IMG_2759.jpg

Jeg testa som en maniac selv når jeg fikk snurten av en strek! Så skjønner jo godt at du ikke klarer å vente!!! Digital i morgen kanskje da! Sååå spennende. Jeg fikk jo positiv digital bare timer etter jeg hadde fått denne!

Vis vedlegget 358820

Haha, det er godt å vite at vi er flere. Satser på en sterkere strek i morgen tidlig i alle fall! Så får vi se om jeg tør å ta en digital

Jeg har også fått resept på letrozol som jeg skal ta i løpet av sommeren hvis det ikke sitter innen den tid. Spent på hvordan det funker for deg!

Så spennende!

7 dpo her, så vet ikke ennå resultatet. Men temp bekrefter EL i hvertfall. Tok pillene på kvelden, og hadde ingen spesielle bivirkninger. Litt ømmere enn vanlig før, under og etter eggløsning, men gikk over 4 dpo ca. Så kan i alle fall melde det :p

Har du vanligvis EL av deg selv?

Jeg tok ut siste P-ring i september. Før jeg begynte på P-ring og hele tiden mens jeg har gått på P-ring, har jeg aldri hatt noen symptomer før mensen. Da jeg ved første forsøk i oktober begynte å få såre brystvorter, kvalme og økt utflod mellom eggløsning og mens, var jeg sikker på at mensen skulle utebli. Men så kom den likevel, gitt. Og sånn har det egentlig fortsatt mer eller mindre hver måned siden. Så jeg har etter hvert innsett at symptomene mine bare er vanlige premenstruelle symptomer. Men én gang hadde jeg festeblødning, så da trodde jeg igjen at det var håp, men så kom mensen en uke senere til vanlig tid da òg. Denne gangen tok jeg for gitt at jeg ikke kom til å bli gravid heller, men så på mandag fikk jeg så voldsomme kramper på begge sider av livmoren i det jeg skulle reise meg fra gulvet. Har aldri opplevd det før, så da begynte jeg å lure igjen om det kunne være noe. Tok en tidligtest i dag, og den var negativ. Så regner med at mensen kommer på tirsdag eller onsdag, men leser også at noen får sent positiv test, så det kan jo fortsatt skje. Får teste igjen en gang i neste uke hvis mensen ikke kommer.

Det er akkurat det som er forvirrende! Og irriterende, at pms gir akkurat de samme symptomene det letes etter som en mulig graviditet. Det er jo først når egget fester seg at det produseres hcg som gir symptomer, og i snitt fester det seg 9 dpo. Hos noen før og hos noen senere, så klart :) Men vi er jo forskjellige! For meg virker det rart å få symptomer før egget har rukket å feste seg…

Med min første hadde jeg ingen symptomer, så det kan også være et symptom. Ikke at det stopper meg for å kjenne etter hver dag når det nærmer seg «festetid» :wacky:

Back
Topp