IKM uke 24 - 2021

Jeg har troen :-D <3 krysser fingrene for nok en positiv (og ennå sterkere) test ikveld!!! (for du tester vel ikveld også??)

Kan fort være det blir en ny i løpet av kvelden :hilarious: er så fint å ha dere som heiagjeng!

Denne så jeg med det samme! Ser sterkere ut enn tidligere! Wiii! :woot::woot:

Tusen takk! Tror den ser mer synlig ut på bildet enn den faktisk er, men jeg ser den også fint! Og den var på helt lys urin :p beklager for mye informasjon. Nå kniper jeg igjen og lader opp til neste :hilarious: testegalskapen lenge leve. Kanskje det blir en fin overraskelse til mannen ved frokosten i morgen ❤️

Så gøy å lese meg opp på kommentarene deres, så utrolig trist at jeg har vært så avlogga på «prøve på baby» grupper den siste tiden så jeg kunne blitt mye bedre kjent med dere under ventetiden til pos test, men er veldig gøy å «bli kjent» med dere gjennom kommentarene deres i ettertid :D Ser ut som det blir mange babyer i slutten av februar! :D:D

Så spennende!

7 dpo her, så vet ikke ennå resultatet. Men temp bekrefter EL i hvertfall. Tok pillene på kvelden, og hadde ingen spesielle bivirkninger. Litt ømmere enn vanlig før, under og etter eggløsning, men gikk over 4 dpo ca. Så kan i alle fall melde det :p

Har du vanligvis EL av deg selv?
Jeg får i hvert fall positiv eggløsningstest ca. dag 17 hver syklus, så regner med at jeg får eggløsning. Men vet jo ikke… Har hørt om andre som har regelmessig syklus og eggløsning, men som likevel går lenge uten å bli gravid, men så blir de det på første syklus etter å ha startet behandlingen. Så håper det går for deg nå! Og meg i løpet av sommeren hvis det ikke ble noe på denne syklusen :)

Så gøy å lese meg opp på kommentarene deres, så utrolig trist at jeg har vært så avlogga på «prøve på baby» grupper den siste tiden så jeg kunne blitt mye bedre kjent med dere under ventetiden til pos test, men er veldig gøy å «bli kjent» med dere gjennom kommentarene deres i ettertid :D Ser ut som det blir mange babyer i slutten av februar! :D:D

Du får henge på nå! Nå er jo den spennende tiden her i gruppen! Hvordan ligger du an, har du tatt test enda? :)

Men i alle dager! Var på do nå, og da kom det mye rosa på papiret! Det stemmer jo ikke med noe som helst?! Jeg pleier å være ganske regelmessig, dvs. eggløsning kan variere med ca. tre dager, men mensen kommer stort sett alltid 14 dager etter positiv ovulasjonstest. Jeg hadde positiv ovulasjonstest 1. juni, og skal etter planen få mensen på tirsdag. Dette er jo tidlig for å være mens, men sent for å være festeblødning? Hadde sex torsdag kveld og da kjentes det ut som om slimhinnen ble lettere sår enn vanlig, så var forberedt på at det kunne komme til å blø litt. Men det er vel litt sent at det kommer nå, to døgn etter? Eller? Har noen av dere opplevd blod etter sex før som har kommet to dager etter? Blir spennende å se om dette utvikler seg til en full menstruasjon…

Last edited:
Men i alle dager! Var på do nå, og da kom det mye rosa på papiret! Det stemmer jo ikke med noe som helst?! Jeg pleier å være ganske regelmessig, dvs. eggløsning kan variere med ca. Tre dager, men mensen kommer stort sett alltid 14 dager etter positiv ovulasjonstest. Jeg hadde positiv ovulasjonstest 1. juni, og skal etter planen få mensen på tirsdag. Dette er jo tidlig for å være mens, men sent for å være festeblødning? Hadde sex torsdag kveld og da kjentes det ut som om slimhinnen ble lettere sår enn vanlig, så var forberedt på at det kunne komme til å blø litt. Men hvis det er vel litt sent at det kommer nå, to døgn etter? Eller? Har noen av dere opplevd blod etter sex før som har kommet to dager etter? Blir spennende å se om dette utvikler seg til en full menstruasjon…

Tror ikke at det er for seint til å være festeblødning. Men kan vel også være pga slimhinnene, eller begynnende mens. Håper det stopper opp og at du får en positiv test!

Men i alle dager! Var på do nå, og da kom det mye rosa på papiret! Det stemmer jo ikke med noe som helst?! Jeg pleier å være ganske regelmessig, dvs. eggløsning kan variere med ca. tre dager, men mensen kommer stort sett alltid 14 dager etter positiv ovulasjonstest. Jeg hadde positiv ovulasjonstest 1. juni, og skal etter planen få mensen på tirsdag. Dette er jo tidlig for å være mens, men sent for å være festeblødning? Hadde sex torsdag kveld og da kjentes det ut som om slimhinnen ble lettere sår enn vanlig, så var forberedt på at det kunne komme til å blø litt. Men det er vel litt sent at det kommer nå, to døgn etter? Eller? Har noen av dere opplevd blod etter sex før som har kommet to dager etter? Blir spennende å se om dette utvikler seg til en full menstruasjon…

Jeg hadde en blødning etter sex på torsdag, og fikk mensen i dag. Så jeg følte nesten at sexen trigga mensen litt :shifty::shifty:

Jeg får i hvert fall positiv eggløsningstest ca. dag 17 hver syklus, så regner med at jeg får eggløsning. Men vet jo ikke… Har hørt om andre som har regelmessig syklus og eggløsning, men som likevel går lenge uten å bli gravid, men så blir de det på første syklus etter å ha startet behandlingen. Så håper det går for deg nå! Og meg i løpet av sommeren hvis det ikke ble noe på denne syklusen :)

Det er jo et godt tegn!

Er såkalt uforklarlig sekundær infertilitet her, så håper letrozol gir en ekstra boost :) Og takk for oppmuntrende ord! Det gir håp.

Krysser fingrene for oss begge!

Kveldens siste herfra :hilarious: håper ikke dere er lei av ultrasvake streker. Jeg må virkelig se nøye, og i riktig lys osv, men begynner å tro at jeg er gravid.. har jo stirret og stirret og stirret på testene hver gang jeg har tatt, og aldri sett sånne streker før.

Vedlegg

• 90E6B8A1-601B-4E06-9EC5-E3C16F2A07D4.jpeg
    90E6B8A1-601B-4E06-9EC5-E3C16F2A07D4.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 122
Kveldens siste herfra :hilarious: håper ikke dere er lei av ultrasvake streker. Jeg må virkelig se nøye, og i riktig lys osv, men begynner å tro at jeg er gravid.. har jo stirret og stirret og stirret på testene hver gang jeg har tatt, og aldri sett sånne streker før.
Det er jo veldig påfallende om alle disse skulle vært skygger! Ser denne lett :D spent på morgendagens test!

Det er jo veldig påfallende om alle disse skulle vært skygger! Ser denne lett :D spent på morgendagens test!

Det er jeg også! Kommer sikkert til å våkne kl. 05.30, spent som et lite barn på julaften :hilarious: er i det minste kjekt å ha følge her av dere! Holder meg til planen om å ikke informere mannen før jeg har en tydelig positiv. Han kommer til å bli SÅ glad. ❤️

Back
Topp