IKM uke 24 - 2021

Er i morgen han skal ha langvakt. I dag skal vi jobbe i nye huset.. men det tar i alle fall litt fokus! I går var min sterkeste på ettermiddagen tror jeg ☺️ Gud dette er så spennende altså. Forventer ikke mensen før onsdag, så har enda noen dager..

Bra du har noe å holde deg opptatt med! :hilarious: Jeg så en veldig tydelig stigning på strekene i løpet av 3 døgn (fra 7 dpo til 10 dpo), så du har god tid på deg ja! Og det er jo egentlig ikke ift ikm man må tenke, men ift implantasjon, selv om det selvfølgelig pleier å være sammenheng der da. :):Heartred

Bra du har noe å holde deg opptatt med! :hilarious: Jeg så en veldig tydelig stigning på strekene i løpet av 3 døgn (fra 7 dpo til 10 dpo), så du har god tid på deg ja! Og det er jo egentlig ikke ift ikm man må tenke, men ift implantasjon, selv om det selvfølgelig pleier å være sammenheng der da. :):Heartred

Får håpe det blir litt stigning her også snart, så jeg får tydelige streker! Er 12 dpo i går. 10 dpo var det absolutt ingen antydning, og så var det de svake i går da :)

Får håpe det blir litt stigning her også snart, så jeg får tydelige streker! Er 12 dpo i går. 10 dpo var det absolutt ingen antydning, og så var det de svake i går da :)

Ja, men du har jo ikke ikm før onsdag, og jeg har i morgen. I tillegg kan eggløsning skje på en annen dag enn den man tror og implantasjonen skje på ulike tidspunkt, så man kan ikke legge for mye vekt på dpo heller når ikm fortsatt er flere dager unna! OG du har mange svake streker!! Jeg har troa!

Dere!!!!!! Nå har jeg testet hver dag siden 7dpo, og nå nettopp så fikk jeg denne! 10dpo, har dere trua??? Ser jeg syner?:woot:

Vedlegg

• E2364B18-53EB-4EDF-B4C6-6B2B755F221E.jpeg
    E2364B18-53EB-4EDF-B4C6-6B2B755F221E.jpeg
    974,2 KB · Visninger: 112
Ja, men du har jo ikke ikm før onsdag, og jeg har i morgen. I tillegg kan eggløsning skje på en annen dag enn den man tror og implantasjonen skje på ulike tidspunkt, så man kan ikke legge for mye vekt på dpo heller når ikm fortsatt er flere dager unna! OG du har mange svake streker!! Jeg har troa!

Helt sant! Jeg tror dette skal gå jeg. ❤️

Åhherregud!!!!!! Ser dere det jeg ser?!?!?!

Vedlegg

• 2DAA7AFD-AC3F-4E32-B9C9-B326F316AA6F.jpeg
    2DAA7AFD-AC3F-4E32-B9C9-B326F316AA6F.jpeg
    811 KB · Visninger: 118
  • 4AD4EFDB-968E-48BC-94CE-36C137273934.jpeg
    4AD4EFDB-968E-48BC-94CE-36C137273934.jpeg
    802,9 KB · Visninger: 118
Har satt dere begge på gravid @Missymi og @MaritaM, så får dere si om dere synes jeg forhasta meg litt. Men synes det var så fine streker. :):Heartred

Mulig jeg tar en test i morgen også, siden det tross alt er ikm, men er fornøyd med hvordan det ser ut nå. På tross av en sommer i vente uten vin:angelic:

Vedlegg

• 5925C7CA-9A15-4A9F-BF23-6DDC8323F485.jpeg
    5925C7CA-9A15-4A9F-BF23-6DDC8323F485.jpeg
    256,2 KB · Visninger: 92
Mulig jeg tar en test i morgen også, siden det tross alt er ikm, men er fornøyd med hvordan det ser ut nå. På tross av en sommer i vente uten vin:angelic:

Gratulerer :Heartred

Haha! Jeg å furter litt av å måtte avstå fra sene kvelder med hvitvinskos i sommer :laughing001 Men så er jo baby sååååå verdt det :love7:love7

Så fine streker!! :Heartred:Heartred Ja, har egentlig ikke tenkt noe på det før jeg så en iskald aperol spritz servert på et nabobord når jeg var på lunsj med en venninne i går. Men bare å glede seg til neste sommer!!!

Back
Topp