Dere!!!!!! Nå har jeg testet hver dag siden 7dpo, og nå nettopp så fikk jeg denne! 10dpo, har dere trua??? Ser jeg syner?
Se på den fine streken der!!! :-D gratulerer!!! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere!!!!!! Nå har jeg testet hver dag siden 7dpo, og nå nettopp så fikk jeg denne! 10dpo, har dere trua??? Ser jeg syner?
Hvor lenge bør man «spare opp» urin før en test? Hilsen testegal
Min første veldig svake test fikk jeg på ettermiddag på nesten tom tank. Testet helt spontant fordi så mange andre her inne gjorde detHvor lenge bør man «spare opp» urin før en test? Hilsen testegal
Du får henge på nå! Nå er jo den spennende tiden her i gruppen! Hvordan ligger du an, har du tatt test enda?
ja! Veldig spennende
jeg fikk positive tester Igår tok kanskje 10 tester og alle med en svak strek så venter på økning idag Merker at jeg får svakere tester på morgenurin, men at de blir sterkere på 2. morgenurin så venter en times tid nå
jeg ser du også får positive tester, var de sterkere idag?
Lurer på dette selv.. Kommer det mer an på hvor mye man har drukket enn hvor lenge siden det er man tisset sist? Eller motsatt? Altså hvis man tisser først en gang (morgenurin) og så klarer å presse ut noen dråper til et par timer senere (men uten å ha drukket noe særlig) - er det ikke da morgenurin fortsatt?
Blir spennende når du skal ta ny test da! Jeg fikk to svake streker i morges også. De var veldig svake da! Tar en ny i ettermiddag! Men tror jeg er gravid
Litt sterkere streker enn Igår Nå har jeg en god følelse på at det går den riktige veien
Litt sterkere streker enn Igår Nå har jeg en god følelse på at det går den riktige veien
Jippi!!!! Gratulerer så mye!! Du er jo gravid du også jo!!! Så utrolig gøy med så mange streker her nå!! Setter deg på gravid
De der er jo kjempefine! Gratulerer
Der kom TR som forventet... Eneste fordelen er at jeg har blitt skikkelig god på å lese kroppwn, både ift å tolke ELsymptomer, og menstruasjonssignaler... Blir jo likevel ikke gravid da,så er litt demotiverende...
Jeg tror jeg bare kan skrives opp på TR Jeg har vært skikkelig sinna i dag - og det skjer kun dagen før TR. Det er ikke til å ta feil av Gratulerer til dere som har fått positiv test