IKM uke 24 - 2021

Hvor lenge bør man «spare opp» urin før en test? Hilsen testegal :p

Lurer på dette selv.. Kommer det mer an på hvor mye man har drukket enn hvor lenge siden det er man tisset sist? Eller motsatt? Altså hvis man tisser først en gang (morgenurin) og så klarer å presse ut noen dråper til et par timer senere (men uten å ha drukket noe særlig) - er det ikke da morgenurin fortsatt?

Så kjekt med så mange positive tester❤️ Glad på alle sine vegne! Nå har ikke jeg testet siden fredag og i dag er jeg 13 dpo og mensen skal komme i dag eller i morgen. Er litt spent på å dra hjem for å teste. Har ikke helt trua, men noen små tegn er det jo. Har fortsatt puls på over 70, ser at pulsen min daler til rundt 60 når tr skal komme. Pleier å være nedfor dagene før tr, men i går var humøret strålende, samme i dag. Så krysser fortsatt fingrene:)

Så gøy å se mange flotte streker :happy: her er jeg 13 dpo eller kanskje IKM idag (tester ikke etter EL), og forventer menstruasjon. Hadde menssmerter fredag og sterke igår, og det er typisk min normal. Testet fredag kveld, og den var negativ. Eneste utypiske, er at jeg hadde en ganske markant frisk blødning på fredag formiddag, så antok at mensen var kommet, men på kvelden var det helt stopp, og har ikke vært en dråpe siden... Men siden jeg testet helt blenda, så går jeg ut ifra at det bare er kroppen som tuller det til...

Du får henge på nå! Nå er jo den spennende tiden her i gruppen! Hvordan ligger du an, har du tatt test enda? :)

ja! Veldig spennende :)

jeg fikk positive tester Igår :D tok kanskje 10 tester og alle med en svak strek så venter på økning idag :D Merker at jeg får svakere tester på morgenurin, men at de blir sterkere på 2. morgenurin så venter en times tid nå :hilarious:

jeg ser du også får positive tester, var de sterkere idag? :D

ja! Veldig spennende :)

jeg fikk positive tester Igår :D tok kanskje 10 tester og alle med en svak strek så venter på økning idag :D Merker at jeg får svakere tester på morgenurin, men at de blir sterkere på 2. morgenurin så venter en times tid nå :hilarious:

jeg ser du også får positive tester, var de sterkere idag? :D

Blir spennende når du skal ta ny test da! Jeg fikk to svake streker i morges også. De var veldig svake da! Tar en ny i ettermiddag! Men tror jeg er gravid ❤️

Lurer på dette selv.. Kommer det mer an på hvor mye man har drukket enn hvor lenge siden det er man tisset sist? Eller motsatt? Altså hvis man tisser først en gang (morgenurin) og så klarer å presse ut noen dråper til et par timer senere (men uten å ha drukket noe særlig) - er det ikke da morgenurin fortsatt?

Jeg testa strimmel kl 14.30 8 dpo, og kl 16.30-ish fikk jeg positiv CB digital. Så ikke nødvendigvis sånn at man må vente så lenge. Men hadde ikke vært på do på de to timene da. Og sammen for meg som for @Prøverpåenbabynr3 jeg fikk sterkere tester utover dagen, svakest på morgenurin.

Litt sterkere streker enn Igår :nailbiting: Nå har jeg en god følelse på at det går den riktige veien :angelic:

Vedlegg

• BFA14A5F-C7FA-4565-BD4F-8C71210ECB1D.jpeg
    BFA14A5F-C7FA-4565-BD4F-8C71210ECB1D.jpeg
    464,1 KB · Visninger: 98
Der kom TR som forventet... Eneste fordelen er at jeg har blitt skikkelig god på å lese kroppwn, både ift å tolke ELsymptomer, og menstruasjonssignaler... Blir jo likevel ikke gravid da,så er litt demotiverende...

Jeg tror jeg bare kan skrives opp på TR :hilarious: Jeg har vært skikkelig sinna i dag - og det skjer kun dagen før TR. Det er ikke til å ta feil av :p Gratulerer til dere som har fått positiv test ❤️

Der kom TR som forventet... Eneste fordelen er at jeg har blitt skikkelig god på å lese kroppwn, både ift å tolke ELsymptomer, og menstruasjonssignaler... Blir jo likevel ikke gravid da,så er litt demotiverende...

Så kjipt, da håper jeg virkelig det blir deres tur i neste pp!! :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg tror jeg bare kan skrives opp på TR :hilarious: Jeg har vært skikkelig sinna i dag - og det skjer kun dagen før TR. Det er ikke til å ta feil av :p Gratulerer til dere som har fått positiv test ❤️

Æsj, ikke noe gøy, men da må dere ha masse lykke til i neste pp!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp