IKM uke 24 - 2021

Kveldens siste herfra :hilarious: håper ikke dere er lei av ultrasvake streker. Jeg må virkelig se nøye, og i riktig lys osv, men begynner å tro at jeg er gravid.. har jo stirret og stirret og stirret på testene hver gang jeg har tatt, og aldri sett sånne streker før.

Jeg er veldig optimistisk her altså!!:smiley-bounce015

Det er jeg også! Kommer sikkert til å våkne kl. 05.30, spent som et lite barn på julaften :hilarious: er i det minste kjekt å ha følge her av dere! Holder meg til planen om å ikke informere mannen før jeg har en tydelig positiv. Han kommer til å bli SÅ glad. ❤️
Jaaa, det koseligste er jo å kunne vise «gravid» svart på hvitt! Drev før første graviditet og knota med el-tester og spurte mannen om hvilke som var sterkest i blant. Så dagen jeg plutselig hadde en tydelig positiv g-test for første gang kastet jeg meg over ham og ropte «se! SE!! Det er to streker!» og han ble litt sånn «men den ene er jo svakere?» :rolleyes: tok en digital sammen rett etterpå som viste gravid så da turte han og å juble :Heartred det er jo verdens fineste beskjed å overbringe! :Heartred:Heartred:Heartred

Jaaa, det koseligste er jo å kunne vise «gravid» svart på hvitt! Drev før første graviditet og knota med el-tester og spurte mannen om hvilke som var sterkest i blant. Så dagen jeg plutselig hadde en tydelig positiv g-test for første gang kastet jeg meg over ham og ropte «se! SE!! Det er to streker!» og han ble litt sånn «men den ene er jo svakere?» :rolleyes: tok en digital sammen rett etterpå som viste gravid så da turte han og å juble :Heartred det er jo verdens fineste beskjed å overbringe! :Heartred:Heartred:Heartred

Haha, det kunne nok min mann også sagt! For han har også vært litt involvert i el-testene og trengte jo en liten opplæring for å forstå seg på det :p tror ikke han hadde sett streken på disse en gang. Men kanskje i morgen! Fint å ta testen sammen også da ❤️

Haha, det kunne nok min mann også sagt! For han har også vært litt involvert i el-testene og trengte jo en liten opplæring for å forstå seg på det :p tror ikke han hadde sett streken på disse en gang. Men kanskje i morgen! Fint å ta testen sammen også da ❤️
Forresten fikk jeg blenda test samme kveld som jeg hadde tidenes skygge på BP, så det styrker jo litt sannsynligheten for at så mange «skygger» samme dag forhåpentligvis er noe mer enn nettopp det :)

Nå klikker det snart for meg her :hilarious: Er det bare meg som ser det??? Mannen sa han kunne se en skygge, men han var ikke imponert :hilarious: Fortsatt 8 dpo her ja.

Øverste bilde morgen, nederste Kl 14.30: bilde tatt rett etter test Vis vedlegget 358578
Vis vedlegget 358577

Gratulerer så mye! Helt rått!! Men må spørre om noe. Tok du disse testene samme dag som den digitale?

Men i alle dager! Var på do nå, og da kom det mye rosa på papiret! Det stemmer jo ikke med noe som helst?! Jeg pleier å være ganske regelmessig, dvs. eggløsning kan variere med ca. tre dager, men mensen kommer stort sett alltid 14 dager etter positiv ovulasjonstest. Jeg hadde positiv ovulasjonstest 1. juni, og skal etter planen få mensen på tirsdag. Dette er jo tidlig for å være mens, men sent for å være festeblødning? Hadde sex torsdag kveld og da kjentes det ut som om slimhinnen ble lettere sår enn vanlig, så var forberedt på at det kunne komme til å blø litt. Men det er vel litt sent at det kommer nå, to døgn etter? Eller? Har noen av dere opplevd blod etter sex før som har kommet to dager etter? Blir spennende å se om dette utvikler seg til en full menstruasjon…

Det er ikke "for sent" for festeblødning :) Jeg opplevde blødning mot slutten av to-ukers-venteperioden med førstemann :)

Jeg hadde en blødning etter sex på torsdag, og fikk mensen i dag. Så jeg følte nesten at sexen trigga mensen litt :shifty::shifty:
Æsj, så kjedelig :grumpy: Basert på de siste 8 forsøkene antar jeg det er dit det går med meg òg. Men har nettopp vært på do nå, og det har ikke kommet noe mer rosa på papiret eller i trusa siden sist, så det er jo lov å håpe. Men kan jo komme mer i morgen uansett. Hvis mensen uansett skal komme denne runden, håper jeg for så vidt at den startet nå sånn som meg deg, så blir det kortere ventetid til neste mulighet! Man får se det positive i det…

Gratulerer så mye! Helt rått!! Men må spørre om noe. Tok du disse testene samme dag som den digitale?

Tusen takk! Ja faktisk, strimmeltestene ble tatt den samme dagen, den ene kl 06.00 og den andre kl 14.30, og den digitale ble tatt ca kl 17.30 på ettermiddagen, så noen timer senere. Jeg tror jeg har høyere hormonnivåer på kvelden, for synes det har vært en økning på strimlene mot kveld. Men ikke mye til stripe som skulle til før den digitale slo ut, som nå er jeg skikkelig fan av den istedenfor den testetolkningen!!

Kveldens siste herfra :hilarious: håper ikke dere er lei av ultrasvake streker. Jeg må virkelig se nøye, og i riktig lys osv, men begynner å tro at jeg er gravid.. har jo stirret og stirret og stirret på testene hver gang jeg har tatt, og aldri sett sånne streker før.

Du må jo være gravid!! Jeg synes streken blir sterkere også jeg!! :nailbiting::Heartred:Heartred:Heartred Herregud så sykt fint om du også er gravid nå!!!! Jeg tror virkelig du er det, og jeg tror en digital vil slå ut på deg i morgen. Og vi blir aldri lei av utvanna strimmeltester!!!!! :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Har akkurat våknet og tør ikke å teste :nailbiting: redd jeg ikke skal se noe! Har drømt om dette i natt, blant annet at jeg var på festival og at det var så lange køer til do at det var umulig å få tatt en test :hilarious:

Har akkurat våknet og tør ikke å teste :nailbiting: redd jeg ikke skal se noe! Har drømt om dette i natt, blant annet at jeg var på festival og at det var så lange køer til do at det var umulig å få tatt en test :hilarious:

Ta en test!! :Heartred:Heartred Du hadde jo strek i går!! Så spent på dine vegne! :nailbiting:

Mulig man må over i skimte-kunstens verden for å se disse! De er svake, men jeg ser de irl i alle fall. Syns jeg ser den best på metodetesten. Hadde håpet på en mer tydelig strek i dag, har så lyst å fortelle mannen. Han vil nok vite, og føler ikke jeg kan holde det skjult i hele dag også. Fortelle, med svake tester som han antakelig tror er negative, eller vente på positiv digital?:confused013

Vedlegg

• B5B07DF1-FADA-4E28-8135-508F62C31AC0.jpeg
    B5B07DF1-FADA-4E28-8135-508F62C31AC0.jpeg
    758,6 KB · Visninger: 116
  • 9115B351-02F3-4F3A-81E6-3471A3A76486.jpeg
    9115B351-02F3-4F3A-81E6-3471A3A76486.jpeg
    1 MB · Visninger: 113
Kanskje lettere å se nå som de har tørket litt :)

Vedlegg

• A69C228D-D205-4374-B702-9D9000DB6427.jpeg
    A69C228D-D205-4374-B702-9D9000DB6427.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 117
Kanskje lettere å se nå som de har tørket litt :)

Yess!! Jeg ser strek! Ta en digital i kveld? Det er en mulighet for at den kan slå ut! Min erfaring med mannfolka er at de ikke skjønner at antydning til strek i de fleste tilfeller betyr gravid. De tror det må være like sterk strek som kontrollstreken for at det er positivt. Sånn type 16-17 dpo positiv. :hilarious: Men digital er løsningen!!

Yess!! Jeg ser strek! Ta en digital i kveld? Det er en mulighet for at den kan slå ut! Min erfaring med mannfolka er at de ikke skjønner at antydning til strek i de fleste tilfeller betyr gravid. De tror det må være like sterk strek som kontrollstreken for at det er positivt. Sånn type 16-17 dpo positiv. :hilarious: Men digital er løsningen!!
Og de tidlige testene jeg sendte inn her de var også tørka.

Ja, er det jeg frykter. At jeg blir overlykkelig i det jeg skal fortelle fordi det blir så ekte for meg, men at han ikke tror den er positiv en gang :hilarious: det kjipe er jo hvis det skulle bli kjemisk eller noe, hvis jeg ikke har fortalt. Men det er jo egentlig lite sannsynlig. Blir bare litt bekymret av alle dårlige erfaringer her inne! Får se hva dagen byr på av tester :nailbiting: hvis jeg venter til i morgen har jeg hele dagen på å få stigning av hcg, for da har mannen langvakt :hilarious:

Ja, er det jeg frykter. At jeg blir overlykkelig i det jeg skal fortelle fordi det blir så ekte for meg, men at han ikke tror den er positiv en gang :hilarious: det kjipe er jo hvis det skulle bli kjemisk eller noe, hvis jeg ikke har fortalt. Men det er jo egentlig lite sannsynlig. Blir bare litt bekymret av alle dårlige erfaringer her inne! Får se hva dagen byr på av tester :nailbiting: hvis jeg venter til i morgen har jeg hele dagen på å få stigning av hcg, for da har mannen langvakt :hilarious:

Du det skjønner jeg så godt! Det passer jo perfekt å drøye litt om han skal på langvakt i dag da! Når hcg først begynner å stige, så stiger det jo ganske radig! Så jeg tror at det er en god mulighet for at du får sterkere streker i kveld igjen! Og får ikke sagt dette nok: mine strimmeltester har alltid vært sterkest på kveldstid!

Du det skjønner jeg så godt! Det passer jo perfekt å drøye litt om han skal på langvakt i dag da! Når hcg først begynner å stige, så stiger det jo ganske radig! Så jeg tror at det er en god mulighet for at du får sterkere streker i kveld igjen! Og får ikke sagt dette nok: mine strimmeltester har alltid vært sterkest på kveldstid!

Er i morgen han skal ha langvakt. I dag skal vi jobbe i nye huset.. men det tar i alle fall litt fokus! I går var min sterkeste på ettermiddagen tror jeg ☺️ Gud dette er så spennende altså. Forventer ikke mensen før onsdag, så har enda noen dager..

Back
Topp