IKM uke 23

Jeg tror jeg ser en strek!!! Aner ikke om det er vanlig med skyggestreker på de testene, men krysser alt for at det er en HCG strek :D

Leste litt om den testen nå og ser ut til at mange har erfaringer med at de viser "falskt positiv":( så får holde hodet kaldt!

Kan jeg være med her?? :)
Er usikker på om IKM er 4 eller 6 juni, men vi sier 6 ;)

Har egentlig ikke begynt å prøve på nr.to ennå, men ifølge vår befruktningsstatistikk ble vi vel gravide av det lille uhellet her forleden ;) Og når jeg tenker meg om så er et februarbarn vel så moro som et april eller mai barn! <3

Så om jeg får være med bare sånn for sikerhets skyld, i tilfelle en spire har lurt seg med, så gjerne det <3

Hvordan går det med dere som er i gang med testinga??

Blir med her jeg.. :)

Har akkurat vært igjennom en BO, men prøver igjen, vet ikke helt ikm siden jeg ikke har hatt mensen etter BO/SA, men er ganske sikker på EL så da er nok ikm rundt den 2 juni.. :)

Sniker fra januar. De testene viser svakere enn bt sine, så den hadde vert sterkere om du hadde hatt en bt :D så denne er positiv :D
Ja håper det. Så får vi håpe den blir sterkere og sterkere og STERKER for en gangs skyld. Har ikke bt tester igjen. Kun e bay og cb. Men vente litt med cben enda...

Jeg testet igjen i stad med samme test som i går og den var negativ. Skimter kanskje en mulig skygge om jeg legger godviljen til, men nå kastet jeg den for å slippe å studere

Har igrunnen ingen symptomer denne mnd heller så har ikke troen.

Forrige mnd da jeg BLE gravid var symptomene intense fra dag en nesten. Stikkinger, murringer, hodepine, surrete og ukonsentrert og fryktelig ømme pupper så kan nok bare vente på TR på mandag:(

Vil så gjerne ha nr 2❤️

Tenkte å bestille en haug billigtester. Hvor anbefaler dere spesialister at jeg bestiller?

Back
Topp