Elledille
Ønsker nr. 3
Jeg tror jeg ser en strek!!! Aner ikke om det er vanlig med skyggestreker på de testene, men krysser alt for at det er en HCG strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg ser en strek!!! Aner ikke om det er vanlig med skyggestreker på de testene, men krysser alt for at det er en HCG strek![]()
Hvordan er det med røykt laks...skal man ikke spise det når man er gravid?
Hvordan er det med røykt laks...skal man ikke spise det når man er gravid?
Full forståelseAlt for tidlig. Men måtte bare. Og synes vel kanskje.... Men får bare vente noen dager
Vis vedlegget 119035Vis vedlegget 119036
Alt for tidlig. Men måtte bare. Og synes vel kanskje.... Men får bare vente noen dager
Alt for tidlig. Men måtte bare. Og synes vel kanskje.... Men får bare vente noen dager
Du kan spise det fra nyåpnet pakke(ferskt)
Jeg ser også noe der!!Spennende!
Litt usikker. Men typ 7-8. Får vente til fredag å se daSer jo strek der??? Hvilken DPO er du?
Sniker fra januar. De testene viser svakere enn bt sine, så den hadde vert sterkere om du hadde hatt en btAlt for tidlig. Men måtte bare. Og synes vel kanskje.... Men får bare vente noen dager
Ja håper det. Så får vi håpe den blir sterkere og sterkere og STERKER for en gangs skyld. Har ikke bt tester igjen. Kun e bay og cb. Men vente litt med cben enda...Sniker fra januar. De testene viser svakere enn bt sine, så den hadde vert sterkere om du hadde hatt en btså denne er positiv
![]()