IKM uke 23

Oi, ja tenk det. Allerede ei uke til testing for mange her (tror jeg venter noen dager ekstra, 1 dpo i dag).

Så du opplevde den samme smerten ja! Håper vi begge slipper TR nå da

Ja det hørtes ganske likt ut.. Nå har eg hoven lymfekjertel på eine sida i lysken.. Det kan det soklart være hundre grunna til..
Har uansett ikkje noken symptom på graviditet enda, foruten dissa leamusane/kramene "nedi der", som eg ofte har uansett, så ingen forhåpninger heller:) får ta det som det kjeme, vi har iallefall gjort det vi kan dinna gongen:)

Vet ikke når jeg tester jeg, får se om jeg klarer å vente til IKM :) ingen symptomer i allefall, bortsett fra litt "trykk-følelse" nede i magen og kremete utflod (som alltid :p ).

7dpo i dag, hatt ønme pupper siden rett etter eggløsning... positivt eller vanlig..? Ingen andre symptomer

7dpo i dag, hatt ønme pupper siden rett etter eggløsning... positivt eller vanlig..? Ingen andre symptomer
Jeg tror det er veldig vanlig å ha ømme pupper dpo, men det kan jo være et positivt symptom også :) Kommer vel litt ann på hvordan det pleier å være for akkurat deg også.. Bare å vente i spenning å se ;)

Slenger meg på her jeg:) IKM 1.6. PP 7, med en kjemisk i nov-14 og en SA 5+0 i april.

Første eggløsning etter SA var på mandag (3 dager siden), knall positiv test og veldig kraftige smerter! Var såvidt jeg klarte å gå og sette meg med, "støtsmerter". Noen som kjenner seg igjen i dette?

Wild yam, bidronninggel OG babyklister denne måneden

Jeg kan også ha slike 'støtsmerter' under el. Frister ikke like mye med sex da :/

Oioioi!! SE!
Tør ikke tro på det enda, etter både SA, MA og 2 kjemiske det siste året.
Tror jeg er 8 dpo i dag.
Rett etter tidsfristen
ImageUploadedByBV Forum1432617276.714716.jpg

Ca 10 min senere
ImageUploadedByBV Forum1432617307.000925.jpg

Ser dere streken?

Jeg ser Elledille! Spennende!
Er dette ekte så har du bra utslag imorgen tidlig! (evt i kveld, om du er like utålmodig som meg, hihi).

Jeg ser Elledille! Spennende!
Er dette ekte så har du bra utslag imorgen tidlig! (evt i kveld, om du er like utålmodig som meg, hihi).

Ja, jeg håper streken er kommet for å bli! Men vet desverre så altfor godt at tidlig testing er risikosport.... Sjansen for at mensen allikevel kommer føles ganske stor! Men jeg krysser fingrene og håper :D

Back
Topp