Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på her jeg IKM 1.6. PP 7, med en kjemisk i nov-14 og en SA 5+0 i april.
Første eggløsning etter SA var på mandag (3 dager siden), knall positiv test og veldig kraftige smerter! Var såvidt jeg klarte å gå og sette meg med, "støtsmerter". Noen som kjenner seg igjen i dette?
Wild yam, bidronninggel OG babyklister denne måneden
Halo! Da er eggeløsning passert så regner med at IKM er ca 1.juni Lutealfase varierer, men staser på at der ikke blir noe IKM
Håper februar 2016 blir en strålende måned for oss
Lutealfasen (fasen mellom eggløsning og menstruasjon) bruker forøvrig å være lik fra syklus til syklus - det er fasen mellom menstruasjon og eggløsning som varierer.Halo! Da er eggeløsning passert så regner med at IKM er ca 1.juni Lutealfase varierer, men staser på at der ikke blir noe IKM
Håper februar 2016 blir en strålende måned for oss
Tror nok alle er slik. De har utløpsdato i juli, så det er kanskje det som gjør det? Dagens test nederst:Ja, den så vanskelig ut å tyde. Håper det bare er akkurat den ene testen der og at de andre er lettere å tolke
Lutealfasen (fasen mellom eggløsning og menstruasjon) bruker forøvrig å være lik fra syklus til syklus - det er fasen mellom menstruasjon og eggløsning som varierer.
Har ikke hørt om det tidligere. 4 dager variasjon er jo mye også.Det er faktisk mulig å ha variasjon i lutealfasen og jeg er nok ikke den eneste som har det i og med at legen sa at det ikke var unormalt
Min varier mellom 9-13 dager.
Hehe Den nye forkortelsen er jeg veldig for
God tur!Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge
God tur!
God tur til dere. Hørtes bare helt skjønt ut å stikke av en tur nå.Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge
Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge