IKM uke 23

Slenger meg på her jeg:) IKM 1.6. PP 7, med en kjemisk i nov-14 og en SA 5+0 i april.

Første eggløsning etter SA var på mandag (3 dager siden), knall positiv test og veldig kraftige smerter! Var såvidt jeg klarte å gå og sette meg med, "støtsmerter". Noen som kjenner seg igjen i dette?

Wild yam, bidronninggel OG babyklister denne måneden

Hei! :) kjenner meg veldig igjen! Hadde første eggløsning helga som var, etter MA og utskarping i april.. Fikk ikkje testa eine dagen, men var nesten positiv dagen før, så håper egget slapp på mandag/tirsdag! Så håper eg har hatt eggløsning iallefall..

Vondaste eg har opplevd av eggløsning.. Men hørt at det er vanlig for noen! Så håper spiren satt, så eg slipper mensen fra h***vete! Som kan være neste vist ikkje klaff :o

Er jeg lovlig sein som sniker meg inn her nå? Ganske sikker på at jeg jeg kan skrives opp på 2. juni. Vi prøver egentlig ikke helt enda, men samtidig har vi droppet alt som kan forhindre en graviditet og jeg VET at jeg kommer til å sitte klar å vente på mensen (helst ikke?) når det nærmer seg, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kan vente sammen med dere;)

Halo! Da er eggeløsning passert så regner med at IKM er ca 1.juni Lutealfase varierer, men staser på at der ikke blir noe IKM

Håper februar 2016 blir en strålende måned for oss

Halo! Da er eggeløsning passert så regner med at IKM er ca 1.juni Lutealfase varierer, men staser på at der ikke blir noe IKM

Satser vel på at det blir IKM. ;) I står jo for "ikke". (Ikke kommende mens). :p

Hehe Den nye forkortelsen er jeg veldig for

Må huske å bestille tester, så det ikke blir apoteket i desperasjon.

Hvordan får dere ventetiden til å gå? Noen gode tips for å ikke tenke på DPO ?

Lutealfasen (fasen mellom eggløsning og menstruasjon) bruker forøvrig å være lik fra syklus til syklus - det er fasen mellom menstruasjon og eggløsning som varierer. ;)

Ja, den så vanskelig ut å tyde. Håper det bare er akkurat den ene testen der og at de andre er lettere å tolke :)
Tror nok alle er slik. De har utløpsdato i juli, så det er kanskje det som gjør det? Dagens test nederst:
ImageUploadedByBV Forum1432315665.834616.jpg
Man ser jo strekene selv om de ikke er så tydelige. Fikk de gratis, men synes likevel at det er fint å bruke de opp før jeg kjøper nye. Så lenge jeg ser stigning, så vil jeg sikkert klare å se lh-toppen. Er på cd10 i dag, og venter positiv test i morgen eller søndag, om syklusen er i rute igjen etter MA i april.

Jeg kan flyttes til ons 3.6.

Lutealfasen (fasen mellom eggløsning og menstruasjon) bruker forøvrig å være lik fra syklus til syklus - det er fasen mellom menstruasjon og eggløsning som varierer. ;)

Det er faktisk mulig å ha variasjon i lutealfasen og jeg er nok ikke den eneste som har det i og med at legen sa at det ikke var unormalt

Min varier mellom 9-13 dager.

Det er faktisk mulig å ha variasjon i lutealfasen og jeg er nok ikke den eneste som har det i og med at legen sa at det ikke var unormalt

Min varier mellom 9-13 dager.
Har ikke hørt om det tidligere. 4 dager variasjon er jo mye også.

El i dag eller i morgen. Sterk test i dag, men ikke sterk nok (tror jeg). Brukte clearblue sine sist jeg ble gravid, da var det ikke å ta feil av, hehe. Det blir kos i helga... ikke var det feil å innlede helga med middag med bestevenninna og spa heller.

Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka :) Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge ;)

Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka :) Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge ;)
God tur! :)

God tur til dere. Hørtes bare helt skjønt ut å stikke av en tur nå.

Back
Topp