IKM uke 23

Negativ svakere test i dag enn den i går. Ser ut som LH-toppen var i går, selv om jeg ikke fikk positiv. Håper tempen stiger i morgen.

Var ikke den sterke fra i går positiv?

Etter hva jeg har skjønt skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv? Det var den jo ikke, men var ikke langt unna da.. Du ville tolket den som positiv? :)

Etter hva jeg har skjønt skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv? Det var den jo ikke, men var ikke langt unna da.. Du ville tolket den som positiv? :)
Ikke langt unna, så tenker at om du får svakere nå kan nok toppen ha vært uten at du fanget den...

Ikke langt unna, så tenker at om du får svakere nå kan nok toppen ha vært uten at du fanget den...

Ja, tenkte kanskje det jeg også..

Og da kommer neste spørsmål; når er jeg dpo? :P og burde det legges inn aksjer i dag også kanskje, for å være sikker?

Ja, tenkte kanskje det jeg også..

Og da kommer neste spørsmål; når er jeg dpo? :p og burde det legges inn aksjer i dag også kanskje, for å være sikker?
Tror man er DPO dagen etter negativ test, tror jeg?
Skader jo aldri med en runde;) Men tror annenhver dag skal være bra også, men jeg er ingen ekspert. Vi kjører på så mye vi kan uansett;)

Skader jo aldri med en runde;) Men tror annenhver dag skal være bra også, men jeg er ingen ekspert. Vi kjører på så mye vi kan uansett;)
Så 1 dpo i morgen da? Vanskelig dette :p

Så 1 dpo i morgen da? Vanskelig dette :p
Det stemmer :) og egget lever ca et døgn etter at det har sluppet, så vi pleier å kjøre på med aksjer til og med etter eggløsning :)

Da er lh-toppen her :D
0cf3e865bf1edae932cacaea7c6498bc

Ikm 02.06.15 trooor jeg :) Ikke tatt tester denne mnd, men brukt pergo så har virkelig kjent el :p
Lagt inn veldig mange aksjer :D

Cd9 i dag. Tok første eggløsningstest. Synes den er litt merkelig - strekene er der, men de er jo litt "gjemt". Annen type test enn de jeg har tatt tidligere.
ImageUploadedByBV Forum1432238107.222075.jpg

Slenger meg på her jeg:) IKM 1.6. PP 7, med en kjemisk i nov-14 og en SA 5+0 i april.

Første eggløsning etter SA var på mandag (3 dager siden), knall positiv test og veldig kraftige smerter! Var såvidt jeg klarte å gå og sette meg med, "støtsmerter". Noen som kjenner seg igjen i dette?

Wild yam, bidronninggel OG babyklister denne måneden

Slenger meg på her jeg:) IKM 1.6. PP 7, med en kjemisk i nov-14 og en SA 5+0 i april.

Første eggløsning etter SA var på mandag (3 dager siden), knall positiv test og veldig kraftige smerter! Var såvidt jeg klarte å gå og sette meg med, "støtsmerter". Noen som kjenner seg igjen i dette?

Wild yam, bidronninggel OG babyklister denne måneden

Velkommen hit :D

Back
Topp