IKM uke 23

ImageUploadedByBV Forum1432124288.366680.jpg

Dagens test nederst.. Nesten positiv, men ikke helt? Nederste er ikke helt tørket da, det er de andre. Dårlig med el-symptomer da..

Vis vedlegget 118239

Dagens test nederst.. Nesten positiv, men ikke helt? Nederste er ikke helt tørket da, det er de andre. Dårlig med el-symptomer da..

Den ser veldig lik ut som min. :D Happy humping!

Kan få EL uten symptomer innimellom og. Noen har jo aldri symptomer.

Litt sterkere eltest i dag. Er på cd 17. Brukte å ha el på cd 21 før jeg ble gravid med sønnen, så får vi se da om den er lik som da.

Aksjer tirsdag kveld, positiv test onsdag (i går) men jeg sovna av utmattelse på sofaen kl. 21.00, så rakk rett og slett ikke humpe ;-/ Kjenner det styrer på i dag, så kjører på senere i tilfelle. Tror dere det holder?

Aksjer tirsdag kveld, positiv test onsdag (i går) men jeg sovna av utmattelse på sofaen kl. 21.00, så rakk rett og slett ikke humpe ;-/ Kjenner det styrer på i dag, så kjører på senere i tilfelle. Tror dere det holder?
Etter hva jeg har lest så skal det være det ultimate! Tvi tvi :)

Sies vel at annenhver skal være bra :)

FullSizeRender.jpg
Testene fra jeg begynte El testingen frem til i går kveld, testene er tørket.
Tok en test i dag også, den ser svakere ut. Vi får se hva kvelden viser..
Dagens;
FullSizeRender-1.jpg

Dagens test..

ImageUploadedByBV Forum1432204428.871926.jpg

Svakere enn i går. Tok en i går kveld også, som var svakere enn gårsdagens formiddagstest. Men har jo fortsatt ikke hatt tydelig positiv test, bare nesten.. Hva tror dere, erfarne el-testere? :)

Back
Topp