IKM uke 23

Tok en EL-test i dag, kjempe svak. Tenkte kanskje den var forbi, men kom heldigvis masse ut***d i dag, så da er den i rute likevel. Har ikke hatt tid til aksjer. Er helstressa pga skole, så tviler på kroppen klarer å prestere i sånn ubalanse :P Men skal kjøre på de neste dagene likevel. Noen som nærmer seg EL?

(Hater U-ordet, så måtte kamuflere det litt, hihi) :oops:

Jeg bestilte eggløsning tester på nettet i dag så jeg regner med jeg får de i løpet av uken. Fikk mensen 11 mai, forrige mandag altså, så jeg skal vel kanskje ha el i neste uke en gang eller til helgen :-) Jeg vet ikke lenger hva jeg skal og ikke :D Har ikke brukt el tester på de tre andre :-)

Tok en EL-test i dag, kjempe svak. Tenkte kanskje den var forbi, men kom heldigvis masse ut***d i dag, så da er den i rute likevel. Har ikke hatt tid til aksjer. Er helstressa pga skole, så tviler på kroppen klarer å prestere i sånn ubalanse :P Men skal kjøre på de neste dagene likevel. Noen som nærmer seg EL?

(Hater U-ordet, så måtte kamuflere det litt, hihi) :oops:
Samme her! Har bare negative tester så langt, men alle de andre symptomene er på plass (høy, myk og åpen tapp + slim) så håper jo at egget slipper snart.

Kun negative tester sålang for meg og, er på CD 16. Men syptomene er der. Murret noe fælt i helgen.

Jeg begynner å bli lovlig bekymret, jeg spotter ENDA! Skulle vært ferdig med TR på onsdag/torsdag :(

Heihei damer. Melder megvinn her med ikm ca 6 juni. Er ikke helt sikker da jeg driver å tester etter el. Slutta med pilla for snart to måneder siden og syklusen er ikke helt på nett. Svak strek på el - test så det nærmer seg vel helga før det skjer noe. Pp 2 forresten.

Blir bra å bli gravid denne uka:) det blir neste års Valentine babyer<3 kos dere i høyet denne uka jenter:) jeg er langt unna mannen, men la inn aksjer i går, får håpe det funker:)

Blir nok ikke noe februar-baby på oss :( Mannen oppdaget en slags kul i lysken og er så bekymra at han ikke klarer legge inn aksjer. Ligner symptomer for brokk, så helt ufarlig i så fall. Ganske sikker på at EL er i dag, og sist vi hadde sex var på fredag. Så om ikke legebesøket endrer noe i dag, blir det en pauseperiode. Kjedelig :(

Blir nok ikke noe februar-baby på oss :( Mannen oppdaget en slags kul i lysken og er så bekymra at han ikke klarer legge inn aksjer. Ligner symptomer for brokk, så helt ufarlig i så fall. Ganske sikker på at EL er i dag, og sist vi hadde sex var på fredag. Så om ikke legebesøket endrer noe i dag, blir det en pauseperiode. Kjedelig :(

Det er 17 % sjanse for å bli gravid med kun sex fire dager før eggløsning. Så pause kan man jo ikke kalle det. :) Håper det går bra med mannen!

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1733442/

Jeg sniker meg inn her. Tror at jeg hadde EL på søndag, da er IKM mandag 1. juni. :) PP 21.

Jeg temper og bruker EL-tester, men denne syklusen har jeg fortsatt ikke fått positiv EL-test. Jeg er på CD 23 nå. Grunnen til at jeg likevel mistenker EL på 17. mai er at jeg frem til det har hatt høy, myk og åpen tapp, eggehvite utflod og lav temp. Nå er det ikke lenger fruktbar utflod eller fruktbar tapp, og tempen er litt høyere. Jeg håper at tempen stiger videre de neste dagene så jeg vet sikkert at jeg er dpo. :) Jeg må rekke å få mensen før 10. juli neste pp for å få første IVF forsøk i august, så jeg vil helst være i god rute for det også, med mindre det skulle bli en februar-baby da.

Æsjda, så kjedelig :( Men det er jo ikke for sent enda da, kanskje ikke for sent i morgen heller! Du får prøve å forføre mannen i kveld ;) Håper det går bra med han da! :)

Blir bra å bli gravid denne uka:) det blir neste års Valentine babyer<3 kos dere i høyet denne uka jenter:) jeg er langt unna mannen, men la inn aksjer i går, får håpe det funker:)
Februar hadde vært perfekt ;) Håper det blir laget mange februarbabyer denne uka! :)

Jeg sniker meg inn her. Tror at jeg hadde EL på søndag, da er IKM mandag 1. juni. :) PP 21.

Jeg temper og bruker EL-tester, men denne syklusen har jeg fortsatt ikke fått positiv EL-test. Jeg er på CD 23 nå. Grunnen til at jeg likevel mistenker EL på 17. mai er at jeg frem til det har hatt høy, myk og åpen tapp, eggehvite utflod og lav temp. Nå er det ikke lenger fruktbar utflod eller fruktbar tapp, og tempen er litt høyere. Jeg håper at tempen stiger videre de neste dagene så jeg vet sikkert at jeg er dpo. :) Jeg må rekke å få mensen før 10. juli neste pp for å få første IVF forsøk i august, så jeg vil helst være i god rute for det også, med mindre det skulle bli en februar-baby da.
Velkommen hit Lykkeliten :) håper du er dpo nå! :)

Velkommen hit Lykkeliten :) håper du er dpo nå! :)

Litt mer usikker etter dagens EL-test, men da håper jeg at det slipper veldig snart og at jeg uansett blir her i uke 23-tråden. :)

Håper alt står bra til med mannen din!
Aksjene dere la inn på fredag kan jo være like gode som aksjer lagt inn senere :)

image.jpg
Hva tenker dere om denne?

Back
Topp