IKM uke 23

Da har vi snakket sammen og kjører på i kveld, bekymringer eller ikke. Tror igrunnen det blir spot on! :D *håper*

Ellers har jeg muntlig eksamen om 3 timer og er i ubalanse :P Gleder meg til ferie, om hele 4 (!) timer skal jeg juble!

Da har vi snakket sammen og kjører på i kveld, bekymringer eller ikke. Tror igrunnen det blir spot on! :D *håper*

Ellers har jeg muntlig eksamen om 3 timer og er i ubalanse :P Gleder meg til ferie, om hele 4 (!) timer skal jeg juble!
Er det muntlig etter masteroppgaven? Det går nok kjempefint :) dette klarer du! Perfekt start på post-master-livet å lage baby :) det gjorde meg og mannen også :) hihi.

Ellers har jeg muntlig eksamen om 3 timer og er i ubalanse :p Gleder meg til ferie, om hele 4 (!) timer skal jeg juble!
Lykke til med begge deler :-)

Legen ville ikke gi meg noe. Hun henviser til gyn fordi vikar legen forje uke ville dette. Hu mente det var unødvendig. Men lett gir henne å si som sitter der nærmest høygravid.
Kjøpt wild jam.

Dette var da himla flaks :D Positiv EL-test dagen etter endt masterutdanning og når endorfinene bruser. La inn aksjer i går og kjører på de neste dagene! Det hadde vært en flott mastergave med et februarbarn ;) Hurra!
ImageUploadedByBV Forum1432102637.325301.jpg

Er det muntlig etter masteroppgaven? Det går nok kjempefint :) dette klarer du! Perfekt start på post-master-livet å lage baby :) det gjorde meg og mannen også :) hihi.

I går hadde jeg muntlig etter masteroppgaven ja, grusom følelse i forkant, nydelig etterpå ;) I dag føler jeg en mestring- og en lykkefølelse uten like! Takk for en kjempe fin melding :)

I går hadde jeg muntlig etter masteroppgaven ja, grusom følelse i forkant, nydelig etterpå ;) I dag føler jeg en mestring- og en lykkefølelse uten like! Takk for en kjempe fin melding :)
Så deilig at det gikk bra :D jeg blir alltid supernervøs før muntlige presentasjoner, men det går jo alltid fint. Og er det noe man kan skikkelig godt så er det jo det man har skrevet master om :)
Så perfekt med aksjer i går og positiv el-test i dag :D jeg håper at min blir positiv i dag også :)

Negativ el-test her i dag også, men sterkere enn tidligere, så det er noe som bygger seg opp :D aksjer legges inn hver til annen hver dag, så nå håper jeg på februarbaby!

Har visst ikke hatt EL, men det ser ut som det er like før. :D Jippi! Drittlei av å vente på egget nå (CD 24 i dag).

1432112571771.jpg

Bildet er tatt etter et par minutter, testen ble enda sterkere enn dette til slutt. :D

Last edited:
Hmm... kanskje toppen var i går kveld?
Kanskje... får teste igjen i morgen å se evt i kveld. Tok en test i går kveld, men da hadde jeg holdt meg i 3 timer og spist og drukket mye mer mellom, den ble svak... Blir ikke klok på dette..

Så deilig at det gikk bra :D jeg blir alltid supernervøs før muntlige presentasjoner, men det går jo alltid fint. Og er det noe man kan skikkelig godt så er det jo det man har skrevet master om :)
Så perfekt med aksjer i går og positiv el-test i dag :D jeg håper at min blir positiv i dag også :)

Jeg blir også ekstremt nervøs før muntlig og har opplevd å få hjerneteppe. Det er så grusomt. Men i går var jeg, som du sier, ekspert på egen oppgave og det ble en positiv opplevelse å ta med seg videre :) Håper EL testen blir positiv hos deg også i dag, og lik IKM! Tvi tvi!

Back
Topp