Jeg tenker at du nok får positiv i morgen - kanskje allerede i kveld. Og ikke minst tenker jeg - happy humpingVis vedlegget 118084 Hva tenker dere om denne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at du nok får positiv i morgen - kanskje allerede i kveld. Og ikke minst tenker jeg - happy humpingVis vedlegget 118084 Hva tenker dere om denne?
Supert! TakkJeg tenker at du nok får positiv i morgen - kanskje allerede i kveld. Og ikke minst tenker jeg - happy humping
Er det muntlig etter masteroppgaven? Det går nok kjempefint dette klarer du! Perfekt start på post-master-livet å lage baby det gjorde meg og mannen også hihi.Da har vi snakket sammen og kjører på i kveld, bekymringer eller ikke. Tror igrunnen det blir spot on! *håper*
Ellers har jeg muntlig eksamen om 3 timer og er i ubalanse Gleder meg til ferie, om hele 4 (!) timer skal jeg juble!
Lykke til med begge delerDa har vi snakket sammen og kjører på i kveld, bekymringer eller ikke. Tror igrunnen det blir spot on! *håper*
Ellers har jeg muntlig eksamen om 3 timer og er i ubalanse Gleder meg til ferie, om hele 4 (!) timer skal jeg juble!
Er det muntlig etter masteroppgaven? Det går nok kjempefint dette klarer du! Perfekt start på post-master-livet å lage baby det gjorde meg og mannen også hihi.
Så deilig at det gikk bra jeg blir alltid supernervøs før muntlige presentasjoner, men det går jo alltid fint. Og er det noe man kan skikkelig godt så er det jo det man har skrevet master omI går hadde jeg muntlig etter masteroppgaven ja, grusom følelse i forkant, nydelig etterpå I dag føler jeg en mestring- og en lykkefølelse uten like! Takk for en kjempe fin melding
Endelig!!Har visst ikke hatt EL, men det ser ut som det er like før. Jippi! Drittlei av å vente på egget nå (CD 24 i dag).
Vis vedlegget 118211
Bildet er tatt etter et par minutter, testen ble enda sterkere enn dette til slutt.
Hmm... kanskje toppen var i går kveld?Vis vedlegget 118215 Dagens. Tror den er svakere nå..
Endelig!!
Kanskje... får teste igjen i morgen å se evt i kveld. Tok en test i går kveld, men da hadde jeg holdt meg i 3 timer og spist og drukket mye mer mellom, den ble svak... Blir ikke klok på dette..Hmm... kanskje toppen var i går kveld?
happy humping!Har visst ikke hatt EL, men det ser ut som det er like før. Jippi! Drittlei av å vente på egget nå (CD 24 i dag).
Vis vedlegget 118211
Bildet er tatt etter et par minutter, testen ble enda sterkere enn dette til slutt.
Så deilig at det gikk bra jeg blir alltid supernervøs før muntlige presentasjoner, men det går jo alltid fint. Og er det noe man kan skikkelig godt så er det jo det man har skrevet master om
Så perfekt med aksjer i går og positiv el-test i dag jeg håper at min blir positiv i dag også
happy humping!
Håper detTakk i lige måde. Ser ut som egget ditt løsner i disse dager også.