IKM uke 23

Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka :) Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge ;)
Goood tur! :D

Okei, trudde el var 26, og ikm var 9 juni, men tok første el test idag, og den var positiv gitt :O så syklus er tydeligvis kortere, så regner med ikm 7 juni. Så jeg hiver meg med på denne gruppa da, siden det alltid har gått 14 dager fra el til tr. :p

Ikm 7 juni, pp 2.

Jeg kan strykes. Kroppen klarer ikke å slippe egget. CD 28 nå. Jeg rekker ikke denne uken heller ser det ut til. Drittkroppen.

Uff så kjedelig. Vant til lange sykluser jeg og, men ikke så lange. 1 dpo i dag og da blir vel syklusen ca 36 dager.

Jeg har aldri hatt EL senere enn CD21 før, men nå som det er viktig at jeg får mensen til noenlunde riktig tid - da saboterer kroppen. Det her kan hende ødelegger for sjansen min til å få første IVF forsøk i august, at jeg nå må vente til september. Det er helt utrolig kjipt. :(

Jeg har aldri hatt EL senere enn CD21 før, men nå som det er viktig at jeg får mensen til noenlunde riktig tid - da saboterer kroppen. Det her kan hende ødelegger for sjansen min til å få første IVF forsøk i august, at jeg nå må vente til september. Det er helt utrolig kjipt. :(
Typisk at kroppen skulle tulle sånn nå da, når det virkelig gjelder. Krysser fingrene for deg jeg, at det el skjer innen et par dager. Og at du slipper ivf til høsten

Typisk at kroppen skulle tulle sånn nå da, når det virkelig gjelder. Krysser fingrene for deg jeg, at det el skjer innen et par dager. Og at du slipper ivf til høsten

Tusen takk. ♡

Jeg kan strykes. Kroppen klarer ikke å slippe egget. CD 28 nå. Jeg rekker ikke denne uken heller ser det ut til. Drittkroppen.

Æsj, så fryktelig kjipt at den kroppen din ikke spiller på lag med deg! :( Spesielt nå (men ellers også!) med tanke på ivf og sommeren. Huff altså! Håper kroppen bestemmer seg for å slippe det egget snarest! <3

Kan jeg få bli med dere? :shy: IKM 2.juni! Er på femte dagen med helt sykt ømme pupper og så vidt noen murringer, så har allerede nå en mistanke om at det har klaffet. Men mine erfaringer tilsier at jeg kommer til å miste denne gangen også - hvis det skulle være tilfelle. Så her krysses alt som krysses kan :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Æsj, så fryktelig kjipt at den kroppen din ikke spiller på lag med deg! :( Spesielt nå (men ellers også!) med tanke på ivf og sommeren. Huff altså! Håper kroppen bestemmer seg for å slippe det egget snarest! <3

Tusen takk for at du håper! ♥

Er de fleste i DPO land nå?

Selv er jeg ca 2 dpo, sliter med hodepine, ømme bryster, stikkinger og humør.

Hei! :) kjenner meg veldig igjen! Hadde første eggløsning helga som var, etter MA og utskarping i april.. Fikk ikkje testa eine dagen, men var nesten positiv dagen før, så håper egget slapp på mandag/tirsdag! Så håper eg har hatt eggløsning iallefall..

Vondaste eg har opplevd av eggløsning.. Men hørt at det er vanlig for noen! Så håper spiren satt, så eg slipper mensen fra h***vete! Som kan være neste vist ikkje klaff :o

Så du opplevde den samme smerten ja! Håper vi begge slipper TR nå da

Blir spennende i slutten av neste uke, når det blir testinger i full rulle her!!

Back
Topp