♡ 3 små og ein lita spire 2016 ♡
Betatt av forumet
Noen her som vet om eggløsningen kan bli forskjøvet pga uvi? Skulle hatt den i går i følge eggløsnings kalenderen her inne men testene viser ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Goood tur!Hei dere. I dag reiser jeg til Spania og kommer til å begrense Internett-bruken. Jeg får derfor ikke oppdatert nye IKM'ere, men er tilbake til IKM uka Ønsker dere en flott uke og måtte spirene vokse og gro så lenge
Uff så kjedelig. Vant til lange sykluser jeg og, men ikke så lange. 1 dpo i dag og da blir vel syklusen ca 36 dager.Jeg kan strykes. Kroppen klarer ikke å slippe egget. CD 28 nå. Jeg rekker ikke denne uken heller ser det ut til. Drittkroppen.
Uff så kjedelig. Vant til lange sykluser jeg og, men ikke så lange. 1 dpo i dag og da blir vel syklusen ca 36 dager.
Typisk at kroppen skulle tulle sånn nå da, når det virkelig gjelder. Krysser fingrene for deg jeg, at det el skjer innen et par dager. Og at du slipper ivf til høstenJeg har aldri hatt EL senere enn CD21 før, men nå som det er viktig at jeg får mensen til noenlunde riktig tid - da saboterer kroppen. Det her kan hende ødelegger for sjansen min til å få første IVF forsøk i august, at jeg nå må vente til september. Det er helt utrolig kjipt.
Typisk at kroppen skulle tulle sånn nå da, når det virkelig gjelder. Krysser fingrene for deg jeg, at det el skjer innen et par dager. Og at du slipper ivf til høsten
Jeg kan strykes. Kroppen klarer ikke å slippe egget. CD 28 nå. Jeg rekker ikke denne uken heller ser det ut til. Drittkroppen.
Æsj, så fryktelig kjipt at den kroppen din ikke spiller på lag med deg! Spesielt nå (men ellers også!) med tanke på ivf og sommeren. Huff altså! Håper kroppen bestemmer seg for å slippe det egget snarest! <3
Hei! kjenner meg veldig igjen! Hadde første eggløsning helga som var, etter MA og utskarping i april.. Fikk ikkje testa eine dagen, men var nesten positiv dagen før, så håper egget slapp på mandag/tirsdag! Så håper eg har hatt eggløsning iallefall..
Vondaste eg har opplevd av eggløsning.. Men hørt at det er vanlig for noen! Så håper spiren satt, så eg slipper mensen fra h***vete! Som kan være neste vist ikkje klaff
Tvi tvi for deg og! kjedelig den ventetiden.Jeg er 5 DPO tror jeg. Ingen uttalte graviditetssymptomer enda. Mye utfold bare.
Tvi tvi for deg
Tenkte å svi første om en uke, søndagen. Da er jeg 9/10 dpo.Blir spennende i slutten av neste uke, når det blir testinger i full rulle her!!
Min første ryker også neste søndag - 9dpo!Tenkte å svi første om en uke, søndagen. Da er jeg 9/10 dpo.