Ja, dette liker jeg nå må vi sørge for å holde det gåendeSå bra denne uken begynner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette liker jeg nå må vi sørge for å holde det gåendeSå bra denne uken begynner
Nå fikk jeg lyst til å prøve i morgen også
Et spørsmål .. Skal i utdrikningslag til helgen, er da 6 Dpo, og lurer på om det er greit å drikke?
Dersom det klaffet denne uka er vel mest sannsynlig ikke egget festet enda(?)
Tenker selv jeg helst vil være edru, men kommer til å angre dersom det ikke klaffet. Skal i flere bryllup i sommer, og håper jeg må være edru da, så tenkte slå ut håret denne helgen el kom noen dager tidlig denne mnd, så skulle egentlig bare vært ca 3 Dpo til helga
Kinkig dilemma det der.... Jeg hadde kanskje tatt et glass vin eller to/noen øl om det var meg og jeg var 6 dpo uten noen symptomer.... Men jeg hadde nok tatt det ganske rolig.
Jepp og du skal bli en av deJa, dette liker jeg nå må vi sørge for å holde det gående
Ja, blir nok til at jeg venter men fristelsen er derSer du er en dag etter meg i lista det er jo stor sjanse for å få blank så tidlig, selv om du skulle vært gravid, men veldig gøy dersom det skulle komme en ekstra strek
Det er nesten ikke så jeg tør å skrive det her, i frykt for at det bare er innbilning eller et resultat på lite søvn. Men jeg er bittegrann kvalm, har metallsmak i munnen, har vondt i hode(gravid vondt) og er trøtt hele tiden. Det pleier å være mine første tegn. 8 DPO.
Hvilken test? Og er bildet registrert?
Hvilken test? Og er bildet registrert?