IKM uke 23

Et spørsmål .. Skal i utdrikningslag til helgen, er da 6 Dpo, og lurer på om det er greit å drikke?
Dersom det klaffet denne uka er vel mest sannsynlig ikke egget festet enda(?) :p

Tenker selv jeg helst vil være edru, men kommer til å angre dersom det ikke klaffet. Skal i flere bryllup i sommer, og håper jeg må være edru da, så tenkte slå ut håret denne helgen :) el kom noen dager tidlig denne mnd, så skulle egentlig bare vært ca 3 Dpo til helga :p

Et spørsmål .. Skal i utdrikningslag til helgen, er da 6 Dpo, og lurer på om det er greit å drikke?
Dersom det klaffet denne uka er vel mest sannsynlig ikke egget festet enda(?) :p

Tenker selv jeg helst vil være edru, men kommer til å angre dersom det ikke klaffet. Skal i flere bryllup i sommer, og håper jeg må være edru da, så tenkte slå ut håret denne helgen :) el kom noen dager tidlig denne mnd, så skulle egentlig bare vært ca 3 Dpo til helga :p

Kinkig dilemma det der.... Jeg hadde kanskje tatt et glass vin eller to/noen øl om det var meg og jeg var 6 dpo uten noen symptomer.... Men jeg hadde nok tatt det ganske rolig.

Kan noen føre meg opp på IKM 3.6 :) Er så spent. Ømme bryster og en del stikking i magen, bruker å være slik rundt el, men denne gangen føler jeg det er mer. Ønsketenkning kanskje :) Håper alle får positive tester denne mnd :)

Det er nesten ikke så jeg tør å skrive det her, i frykt for at det bare er innbilning eller et resultat på lite søvn. Men jeg er bittegrann kvalm, har metallsmak i munnen, har vondt i hode(gravid vondt) og er trøtt hele tiden. Det pleier å være mine første tegn. 8 DPO.:nailbiting:

Oi, så spennende!! Når skal du teste? Krysser fingrene for at det er en liten spire inni der :D

ImageUploadedByBV Forum1432658687.062313.jpg

Er dette en skyggestrek eller bare ønsketenkning? (8 DPO KL 16)

Jeg mente redigert.
Ser bildet, men lurer på hvilken type test;)

Back
Topp