Oioioi!! SE!
Tør ikke tro på det enda, etter både SA, MA og 2 kjemiske det siste året.
Tror jeg er 8 dpo i dag.
Rett etter tidsfristen
Vis vedlegget 118877
Ca 10 min senere
Vis vedlegget 118878
Ser dere streken?
Testet igjen..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi!! SE!
Tør ikke tro på det enda, etter både SA, MA og 2 kjemiske det siste året.
Tror jeg er 8 dpo i dag.
Rett etter tidsfristen
Vis vedlegget 118877
Ca 10 min senere
Vis vedlegget 118878
Ser dere streken?
Jeg testet igjen i stad med samme test som i går og den var negativ. Skimter kanskje en mulig skygge om jeg legger godviljen til, men nå kastet jeg den for å slippe å studere
Har igrunnen ingen symptomer denne mnd heller så har ikke troen.
Forrige mnd da jeg BLE gravid var symptomene intense fra dag en nesten. Stikkinger, murringer, hodepine, surrete og ukonsentrert og fryktelig ømme pupper så kan nok bare vente på TR på mandag
Vil så gjerne ha nr 2
Tenkte å bestille en haug billigtester. Hvor anbefaler dere spesialister at jeg bestiller?
Hoppsidaisy: Jeg har nettopp bestilt 20 sånne. Brukte de forrige gang også (Pluss CB digital med ukeindikator etter å ha fått positive av disse, bare for å få det i klartekst )Og så bestilte jeg folat tabletter derfra og. Leste masse skryt om de, og at de er bedre enn apoteket sine
Fortvil ikke kjære deg!! Med første barnet mitt hadde jeg SA i uke 6. Badde MASSE symptomer hele veien og var bombesikker på at jeg var gravid lenge før jeg testet. Fikk positiv test 10 DPO.
Vi prøvde igjen mnd etter vi mistet, og jeg hadde ingen symptomer, så jeg var pessimist. Jeg testet for sikkerhetsskyld fra 10 DPO og utover, og fikk ingen positiv test. Men heller ingen mens.... Så testet jeg bare helt tilfeldig 16 DPO og jaggu.... Jeg fikk termin en uke etter min egen utregnede termin, så svaret på den gåten er mest sannsynlig at egget har ligget i dvale en uke før det har blitt befruktet. Tatt seg en ekstra runde liksom.
Nå har jeg en fantastisk skatt som fyller to år om en måned <3
Testet igjen..?
Hvilke "disse"..? Takk for svar
Takk ser kjempebra ut på dine!!!Ja, og det ser bra ut foreløpig
Øverste er fra i går morges, midterste er fra i dag morges, og den nederste er fra i ettermiddag. Den siste er sterkere i mine øyne hvertfall
Vis vedlegget 119088
Kjedelig at du fikk svakere utslag i dag! Men det er jo fortsatt veldig tidlig, og jeg har hørt at tester av samme merke kan ha ulik mengde fargestoff. Krysser fingrene for at du blir positivt overrasket!
Jeg har best erfaring med strimlene fra billigtester. Har hatt strimler fra ebay også,men de var ikke like pålitelige.
Takk for gode ord da har vi barn på samme alder, juni-13
18.6. på min lille snuppe hadde vært gøy med et vidunder til!Så gøy! Prinsessen min fyller 2 år 30.juni! <3 Vi tenkte å prøve oss på april eller maibarn 2016, men vi får se om ikke det snek seg med en februarspire i stedet. Har egentlig ikke begynt å prøve ennå
18.6. på min lille snuppe hadde vært gøy med et vidunder til!
WOOOOOW, Elledille!!! Der er det et lite februarfrø ganske så sikkert! <3
Morsomt18.06 var min termin!
Hun brukte som sagt ei uke på befruktningen, så ble jeg satt i gang ti dager over, innlagt på dag 11 over, og da fødselen ikke utviklet seg ble det akutt KS 12 dager over, og da de hadde snittet og kirurgen sto med hendene på hoftene hennes klar til å dra henne ut, tok hun salto og rett og slett stupte inn igjen.
Undertegnede har alltid god tid og lever et avslappet liv. Det er ingen overraskelse hvor hun tar det fra ;D
Vi gleder oss også til en liten en til. Hadde vært fantastisk om vi var like heldise som sist da spiren satt på første forsøk <3