5 dpo; nada. Har vel ikke helt trua. Er egentlig forberedt på mange måneder prøving ennå. Tok litt tid pluss en SA med første.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men positiv test vel..??10 dpo og lite syptomer. Litt ømme pupper og ett og annet stikk i bekkenet. Og svimmel, men jeg er forkjøla, så det kan like gjerne være derfor.
Men positiv test vel..??
Jeg derimot har ØMME pupper. Men kan det være wild yam sin skyld??
Jeg serVis vedlegget 11923611 dpo... hadde en sensitiv test liggende så klarte ikke la være å bruke den... Men er ikke dette en strek da..?
Jeg er litt usikker denne syklusen. Er på dag 17 i dag. Bruker normalt å ha 23/24-dagers sykluser, men dette er kun andre syklus etter MA, så kan jo være lenger nå.
Her er mine eggløsningstester:
Vis vedlegget 119230
Jeg bruker aldri å få helt klart positive tester, men en som er sterkere enn de andre. Har lurt på om den nest øverste fra dag 10 kunne være lh-toppen. Evt er jeg 6dpo i dag og har ikm 5. juni. Var litt usikker, så har fortsatt å teste. Dagens ble plutselig kjempepositiv. Har aldri hatt i nærheten av så positiv test tidligere. Spørsmålet er da: er det eggløsning eller kan det tenkes at jeg får så sterkt utslag fordi jeg er gravid? ;-)
Jeg hadde bittelitt lyserosa på papiret i gårkveld, ikke noe i dag enda, men det kommer vel. Så regner med det er tanta som melder sin ankomst, altfor tidlig CD 22 i dag. Korteste syklusen jeg har hatt som jeg kan huske. Er vel bare å forberede seg på pp 3
Herlig!!!!Håper jeg ikke plager noen med testbilder, jeg er bare SÅ fornøyd med utviklingen av streken min, og må dele det med noen!
Siste er fra i morges.
Vis vedlegget 119238
Alle har vært samme type...Det ER jo en strek der!! Hvilken type test var det du fikk blank på mellom den første og denne?
Håper streken din blir sterkere og sterkere!
Jeg hadde det sånn i 12 uker med førstemann, alt var bra likevelJeg hadde bittelitt lyserosa på papiret i gårkveld, ikke noe i dag enda, men det kommer vel. Så regner med det er tanta som melder sin ankomst, altfor tidlig CD 22 i dag. Korteste syklusen jeg har hatt som jeg kan huske. Er vel bare å forberede seg på pp 3