IKM uke 23

5 dpo; nada. Har vel ikke helt trua. Er egentlig forberedt på mange måneder prøving ennå. Tok litt tid pluss en SA med første.

10 dpo og lite syptomer. Litt ømme pupper og ett og annet stikk i bekkenet. Og svimmel, men jeg er forkjøla, så det kan like gjerne være derfor. :)

EL var på søndag, og vanligvis har jeg sinnsykt ømme pupper mellom EL og TR, faktisk så ubehagelig at det gjør vondt å ta på dem. Men denne gangen derimot - ikke ømme en plass? Lovte meg selv å ikke være på symptomjakt denne pp'en, men å ikke ha ømme pupper var uvanlig :p

Jeg er litt usikker denne syklusen. Er på dag 17 i dag. Bruker normalt å ha 23/24-dagers sykluser, men dette er kun andre syklus etter MA, så kan jo være lenger nå.

Her er mine eggløsningstester:
ImageUploadedByBV Forum1432880348.404046.jpg

Jeg bruker aldri å få helt klart positive tester, men en som er sterkere enn de andre. Har lurt på om den nest øverste fra dag 10 kunne være lh-toppen. Evt er jeg 6dpo i dag og har ikm 5. juni. Var litt usikker, så har fortsatt å teste. Dagens ble plutselig kjempepositiv. Har aldri hatt i nærheten av så positiv test tidligere. Spørsmålet er da: er det eggløsning eller kan det tenkes at jeg får så sterkt utslag fordi jeg er gravid? ;-)

Jeg hadde bittelitt lyserosa på papiret i gårkveld, ikke noe i dag enda, men det kommer vel. Så regner med det er tanta som melder sin ankomst, altfor tidlig :mad: CD 22 i dag. Korteste syklusen jeg har hatt som jeg kan huske. Er vel bare å forberede seg på pp 3 :)

Jeg er litt usikker denne syklusen. Er på dag 17 i dag. Bruker normalt å ha 23/24-dagers sykluser, men dette er kun andre syklus etter MA, så kan jo være lenger nå.

Her er mine eggløsningstester:
Vis vedlegget 119230

Jeg bruker aldri å få helt klart positive tester, men en som er sterkere enn de andre. Har lurt på om den nest øverste fra dag 10 kunne være lh-toppen. Evt er jeg 6dpo i dag og har ikm 5. juni. Var litt usikker, så har fortsatt å teste. Dagens ble plutselig kjempepositiv. Har aldri hatt i nærheten av så positiv test tidligere. Spørsmålet er da: er det eggløsning eller kan det tenkes at jeg får så sterkt utslag fordi jeg er gravid? ;-)

Jeg har hørt at el tester vil slå ut senere enn gtester på hcg, men kan jo hende du alt har nok hcg til å få utslaget på eltest :) Jeg ville sjekket med gtest, evt. Konkludere med at el er på vei nå :)

Jeg hadde bittelitt lyserosa på papiret i gårkveld, ikke noe i dag enda, men det kommer vel. Så regner med det er tanta som melder sin ankomst, altfor tidlig :mad: CD 22 i dag. Korteste syklusen jeg har hatt som jeg kan huske. Er vel bare å forberede seg på pp 3 :)

Kan jo være festeblødning? :)

Jeg hadde det sånn i 12 uker med førstemann, alt var bra likevel

Back
Topp