Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Ny IKM-tråd! Kun ett krav for å være med i gruppen - det er ikke lov til å ende opp på TR-listen. Den er nå oppbrukt Lykke til, fine gjengen! Nå er det vår tur!
Vis vedlegget 11923611 dpo... hadde en sensitiv test liggende så klarte ikke la være å bruke den... Men er ikke dette en strek da..?
Jo, blir spennende å se hvordan den utvikler seg de neste dageneEr 10, 11 eller 12 dpo idag. Litt usikker - men har satt meg på IKM 2.juni for sikkerhets skyld.
Tok en test som muligens kunne vise antydning til noe igår, den var slik at jeg kunne se hvor streken egentlig skulle ha vært, men klarte ikke å se noe farge så tolket den som negativ. Tok en ny idag, er litt usikker, men er det ikke en svak antydning til noe her også?
Vis vedlegget 119317
Jo, blir spennende å se hvordan den utvikler seg de neste dagene
Jeg ser absolutt en svak svak strek!!!!Er 10, 11 eller 12 dpo idag. Litt usikker - men har satt meg på IKM 2.juni for sikkerhets skyld.
Tok en test som muligens kunne vise antydning til noe igår, den var slik at jeg kunne se hvor streken egentlig skulle ha vært, men klarte ikke å se noe farge så tolket den som negativ. Tok en ny idag, er litt usikker, men er det ikke en svak antydning til noe her også?
Vis vedlegget 119317
Jeg bruker å være kritisk til disse svake strekene, men her er det jo synlig rosa strek!Er 10, 11 eller 12 dpo idag. Litt usikker - men har satt meg på IKM 2.juni for sikkerhets skyld.
Vis vedlegget 119317
Er 10, 11 eller 12 dpo idag. Litt usikker - men har satt meg på IKM 2.juni for sikkerhets skyld.
Vis vedlegget 119317
Ser strek jeg også! Ved å fremheve fargene gjennom filter ser du den enda bedre håper det gikk bra at jeg gjorde det
Hoppsidaisy, IrisM og Jente29babynr3:
Så gøy at dere også ser - sånn at det ikke bare er jeg som innbiller meg noe Blir jo litt smågæren i hodet av all denne testingen så vet nesten ikke om jeg ser syner eller hva jeg gjør lenger, hahah! Jeg får ta en ny imorgen og se om den er noe tydeligere da, men etter å ha mistet i fleng det siste året er det vanskelig å tørre å håpe på noe. Jeg blir ikke overassket om den plutselig skulle være blendahvit imorgen, men har hatt unormalt vondt i puppene siden el samt litt murringer de siste dagene, så det kan jo i teorien være mulig at jeg er heldig denne gangen og
Og det er selvfølgelig helt i orden at du la på filter Jente29babynr3
Ingen symptomer nå gitt. Ømme pupper er tom borte. Jeg testet meg frem til to dager over IKM i april i år, det resulterte i SA. Teorien min er at testen slo ut sent fordi HCG var for lavt til at alt var normalt, ergo ble det en SA...Jeg testet negativt på onsdag. Da jeg ble gravid tidligere i år testet jeg nesten hver dag mot IKM, men den ble ikke positiv før dagen etter IKM.
Hadde symptomer tirs og ons, men nå er det null... Men ikke mensmurringer heller... Så tja... Tror dessverre vi la inn aksjer for sent, så får begynne å legge inn i god tid neste prøveperiode.
Har du noen symptomer?