IKM uke 23

Jeg testet negativt på onsdag. Da jeg ble gravid tidligere i år testet jeg nesten hver dag mot IKM, men den ble ikke positiv før dagen etter IKM.
Hadde symptomer tirs og ons, men nå er det null... Men ikke mensmurringer heller... Så tja... Tror dessverre vi la inn aksjer for sent, så får begynne å legge inn i god tid neste prøveperiode.
Har du noen symptomer? :-)
Når har du IKM?

Ja, ikke sant! Jeg også, testet en uke over med første barn. E dumme testene som måler fra HCG på 10 bør egentlig være forbudt;) ikke noe vits i å vite om det har sneiet borti ett egg

Hadde HCG på 18 på 5+0 i april (positiv test), men da jeg FIKK barn hadde jeg 18000 i uke 5+0.

Har som sagt ingen symptomer nå og IKM mandag, men fikk litt håpet opp med denne i går
ImageUploadedByBV Forum1433009724.684323.jpg

igjen en dum sensitiv test.

Det er jo strek der! :-)
Hvor har du kjøpt de testene?
Jeg vet ikke hva HCG var i de to første graviditetene. Tenkte ikke på det da.
Jeg brukte RFSU og CB nå sist i januar. Var CB som fikk æren til slutt.
Nå har jeg kjøpt staver fra BT.

Det er jo strek der! :-)
Hvor har du kjøpt de testene?
Jeg vet ikke hva HCG var i de to første graviditetene. Tenkte ikke på det da.
Jeg brukte RFSU og CB nå sist i januar. Var CB som fikk æren til slutt.
Nå har jeg kjøpt staver fra BT.
Ja jeg vet:( er Valunio fra Vitus. Den som slo ut en uke før CB digital slo ut i april også. Derfor jeg har et håp om at en annen test slår ut i morgen eller mandag:) (13/14 DPO). Ellers er det bare falsk positiv eller kjemisk.

IKM på onsdag. Ingen symptomer, som er litt uvanlig herifra *tommelopp* Har alltid ømme pupper på denne tiden!! Iiiik. Blir spennende fremover - lurer på når jeg skal teste :o

Kanskje det :oops: Forrige måned valgte jeg å ikke teste, og ble så skuffa da tanta var forsinka og forhåpningene var skyhøye. Satser på positiv test snaart ;)
Lurt det! Klarte å ikke teste for et par mnd siden og klarte å flytte fokus litt! Denne mnd: testekaos

Føler meg skikkelig motløs... Kjøpt strimler fra billigtester men ikke så mye som en skyggestrek en gang... Hadde vært noe å bare ha et ørlite håp... Men det er ikke ikm enda

Lurt det! Klarte å ikke teste for et par mnd siden og klarte å flytte fokus litt! Denne mnd: testekaos

Mja, vil igrunnen heller ha negativ test og forberede meg, enn å få forhåpninger og bli skuffa. Det var kjipt forrige måned altså. 11 dpo i morgen, så får se hva jeg gjør ;)

Mja, vil igrunnen heller ha negativ test og forberede meg, enn å få forhåpninger og bli skuffa. Det var kjipt forrige måned altså. 11 dpo i morgen, så får se hva jeg gjør ;)
Test i morgen da! Spennende å følge med og glede meg med dere andre!

Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM :p ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?

ImageUploadedByBV Forum1433057010.588079.jpg

Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak :p

Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM :p ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?

Vis vedlegget 119444

Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak :p
Det vet jeg ikke. Men jeg ser en strek! Gratulerer! :-)

Vis vedlegget 119444

Jeg ser streken!! Gratulerer :D

Vis vedlegget 119444

Jeg ser, jeg ser :D Så gøy med strek på første test! Hurra!

I går ringte en nær slektning og sa hun var 8 uker på vei, med termin i januar. Det var bare stas! Men kjente et ekstra håp om å være gravid selv nå. Flere venninner har sagt de vil starte prøvingen fremover, så krysser alt jeg har for babyboom 2016! <3

11 dpo og null symptomer! Det lover godt foreløpig ;)

Vis vedlegget 119444

Jeg er ser strek!!

Back
Topp