IKM uke 23

Trur eg e 8-9 dpo idag :) litt usikker da jeg alldri fikk en klar positiv el test :/ håper jeg bare gikk glipp av lh toppen :) har ikke nå særlie symptomer heller denne periode, litt murring i magen innimellom å ikke ømme pupper som jeg bruker ha :o men ska ta en test imorgentili ;)

Woops, feil uke

Trur eg e 8-9 dpo idag :) litt usikker da jeg alldri fikk en klar positiv el test :/ håper jeg bare gikk glipp av lh toppen :) har ikke nå særlie symptomer heller denne periode, litt murring i magen innimellom å ikke ømme pupper som jeg bruker ha :o men ska ta en test imorgentili ;)

Da er vi TO! Hurra! Var akkurat som jeg kjente smerter i magen i stad, som jeg hadde ved første graviditet. De har jeg ikke har kjent siden. Har aldri vært så "hard" nederst i magen heller, og sliter med å gå på do (har ellers god rutine på det) Men leter jo alltid etter tegn, så sikkert bare tull :P

Flere som tester i morgen? :)

Da er vi TO! Hurra! Var akkurat som jeg kjente smerter i magen i stad, som jeg hadde ved første graviditet. De har jeg ikke har kjent siden. Har aldri vært så "hard" nederst i magen heller, og sliter med å gå på do (har ellers god rutine på det) Men leter jo alltid etter tegn, så sikkert bare tull :p

Flere som tester i morgen? :)
Så spennende :) håper vi begge ska på februarforum snart :D bestemora mi drømte før helga att jeg var gravid og ho visste ikke engang att vi prøver :) så håper det var en sanndrøm ;)

Så spennende :) håper vi begge ska på februarforum snart :D bestemora mi drømte før helga att jeg var gravid og ho visste ikke engang att vi prøver :) så håper det var en sanndrøm ;)

Krysser fingrer for oss begge :D Får legge ut bilde av testene i morgen. Tvi tvi!

Det betyr at jeg bør få positiv i morgen hvis jeg er gravid! Ah! Så nervepirrende, grugleder meg :rolleyes: Godt jeg har fri og kan grine hele dagen uansett resultat :P Haha! Hvor mange dpo var du når du fikk positiv?

Jeg var 8 dpo da jeg fikk positiv denne gang. Jeg syns siden på linken var fin når jeg testet sent positivt forrige gang (fikk svaaak strek et par dager før tr kom). Den viser jo også at mange får falsk negativ lenge før den etterlengtede streken dukker opp :)
Lykke til i morgen! Det er en spennende uke vi går inn i!

Jeg var 8 dpo da jeg fikk positiv denne gang. Jeg syns siden på linken var fin når jeg testet sent positivt forrige gang (fikk svaaak strek et par dager før tr kom). Den viser jo også at mange får falsk negativ lenge før den etterlengtede streken dukker opp :)
Lykke til i morgen! Det er en spennende uke vi går inn i!

Ja, takk for den :) Veldig greit å sammenligne litt! Jeg har noe ømme pupper i kveld, redd det tyder på tanta. Blir greit med en pekepinn i morgen!

Ikm mellom 5-6 juni, utfra når egget slapp:)

I kveld har jeg skikkelig ømme pupper, det har jeg stort sett aldri om jeg ikke er gravid... MEN jeg måtte tisse litt på 'pinnen' i dag og mulig jeg ikke er dreven nok på tydingen, men ingen strek i sikte Da tenker jeg at tr bare kan komme så jeg kan stikke til Venezia og drikke vin om en bitteliten stund

Jeg har nok ikke IKM så sent som fredag, var jo litt usikker på de el-testene som ikke ble helt positive, men regner ut fra den sterkeste og da bli IKM onsdag eller torsdag :)

Uansett, tok en ny test i dag, siden gårdagens var veldig svak.. Skulle vente noen dager, men neida :p

Her er den:
ImageUploadedByBV Forum1433135324.443241.jpg

Jeg har nok ikke IKM så sent som fredag, var jo litt usikker på de el-testene som ikke ble helt positive, men regner ut fra den sterkeste og da bli IKM onsdag eller torsdag :)

Uansett, tok en ny test i dag, siden gårdagens var veldig svak.. Skulle vente noen dager, men neida :p

Her er den:
Vis vedlegget 119560

Oi oi! DEN var fin den :D Gratulerer så mye! Skal jeg skrive deg opp på gravid?

I kveld har jeg skikkelig ømme pupper, det har jeg stort sett aldri om jeg ikke er gravid... MEN jeg måtte tisse litt på 'pinnen' i dag og mulig jeg ikke er dreven nok på tydingen, men ingen strek i sikte Da tenker jeg at tr bare kan komme så jeg kan stikke til Venezia og drikke vin om en bitteliten stund

Venezia er helt nydelig! Var der i høst, og forelsket meg i plassen. Du er heldig :) En god "trøst" er det iallefall om TR skulle dukke opp. Lykke til!

Nesten ferdig med tr jeg, lutealfasen var kortere enn den har vært de siste mnd. Starter med akupunktur imorgen, så satser på mars

Lykke til alle her inne, er inne å følger med - er så koselig å se de positive testene

Da er vi igang med vår IKM uke! Spennende! Lykke til alle sammen :D

Dagens IKMere:

Mandag 1. juni
- Elledille
- Lykkeliten_86
- Bkno1766362
- Fru Vims

Hvordan står det til med dere? :)
Bkno... er meg som har endret navn:) er ikke noe å rope hipphurra for gitt. Tok en test sent i går kveld og en i dag, IKM. Skimtet kanskje en skyggestrek på den ene, men tolker det som negativt og venter TR i dag:(
ImageUploadedByBV Forum1433136119.850795.jpg

Her er den:
Vis vedlegget 119560
GRATULERER!! så gøy❤️

Her er den:
Vis vedlegget 119560
Grattis med spire

Her er den:
Vis vedlegget 119560
Gratulerer så mye!!:)

Back
Topp