IKM uke 23

Tusen takk! Dette er helt uvirkelig :D Dette er vår 10.ende prøveperiode, så syns vi har ventet lenge nok <3 Så din test og skimter er strek. Satser på at den blir sterkere og at du blir med i februarforumet :)
Så gøy! Nyt det. Håper håper. Hadde vært en trivelig gruppe tror jeg.

Så gøy! Nyt det. Håper håper. Hadde vært en trivelig gruppe tror jeg.

Det verdsettes virkelig! Er ikke lenger naiv og tar dette for gitt, så nå er jeg lykkelig! :D

Ser lovende ut med antydning. Det er bedre enn blenda ;) Satser på å se deg i februarforumet snart!

Hihi. Du er vel skjønn! Det var hyggelig å høre :) Tusen takk! Testet du i dag eller? Håper du blir med meg inn i februar <3
Jeg testet ikke i dag. Urinen var rett og slett ikke konsentrert nok (drakk nok litt for mye før jeg la meg). Men i morgen blir det uansett test, eller kanskje allerede i kveld :) håper også jeg får bli med til februar :)

Jeg lurer jammen meg på jeg damer, om dette er starten på noe bra...
Kan det endelig være vår tur igjen??
image.jpg

Åå! Det var hyggelig skrevet :) Tusen takk! Går helt i min egen verden i dag her jeg surrer rundt i heimen. Rart å endelig være der vi ønsket for 10 med siden! Satser på at du følger etter :)

Håper også jeg følger etter ;) sprøtt hvor glad man blir på andre sine vegne her inne :D

Back
Topp