Orkidee
Elsker forumet
Skimter strek..Tok en rfsu i dag, var eneste jeg hadde for hånd! Regner med dette er den typiske skyggestreker man får fra den testen??
Vis vedlegget 119566
Vis vedlegget 119567
Vis vedlegget 119568
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter strek..Tok en rfsu i dag, var eneste jeg hadde for hånd! Regner med dette er den typiske skyggestreker man får fra den testen??
Vis vedlegget 119566
Vis vedlegget 119567
Vis vedlegget 119568
Så gøy! Nyt det. Håper håper. Hadde vært en trivelig gruppe tror jeg.Tusen takk! Dette er helt uvirkelig Dette er vår 10.ende prøveperiode, så syns vi har ventet lenge nok <3 Så din test og skimter er strek. Satser på at den blir sterkere og at du blir med i februarforumet
Så gøy! Nyt det. Håper håper. Hadde vært en trivelig gruppe tror jeg.
Jeg testet ikke i dag. Urinen var rett og slett ikke konsentrert nok (drakk nok litt for mye før jeg la meg). Men i morgen blir det uansett test, eller kanskje allerede i kveld håper også jeg får bli med til februarHihi. Du er vel skjønn! Det var hyggelig å høre Tusen takk! Testet du i dag eller? Håper du blir med meg inn i februar <3
Jeg testet ikke i dag. Urinen var rett og slett ikke konsentrert nok (drakk nok litt for mye før jeg la meg). Men i morgen blir det uansett test, eller kanskje allerede i kveld håper også jeg får bli med til februar
Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Gratulerer ! endelig din tur
Ser sånn ut!!!! Hvilken test er det?Jeg lurer jammen meg på jeg damer, om dette er starten på noe bra...
Kan det endelig være vår tur igjen??
Vis vedlegget 119600
Dette er Frist ResponseSer sånn ut!!!! Hvilken test er det?
Åå! Det var hyggelig skrevet Tusen takk! Går helt i min egen verden i dag her jeg surrer rundt i heimen. Rart å endelig være der vi ønsket for 10 med siden! Satser på at du følger etter
Håper også jeg følger etter sprøtt hvor glad man blir på andre sine vegne her inne
Skimter strek, hvor mange dpo?Jeg lurer jammen meg på jeg damer, om dette er starten på noe bra...
Vis vedlegget 119600
Takk det samme! Hyggelige damer her inne!Hehe. Blir som en liten familie her inne Hadde aldri klart meg disse månedene uten dere fra prøver. Så takknemlig for støtte, trøst og nå med-gleden
9-10 dpo.Skimter strek, hvor mange dpo?
Blir nok sterkere i morgen9-10 dpo.
Jeg tror dette er starten på noe bra krysser fingreneJeg lurer jammen meg på jeg damer, om dette er starten på noe bra...
Vis vedlegget 119600
Oi oi! DEN var fin den Gratulerer så mye! Skal jeg skrive deg opp på gravid?
GRATULERER!! så gøy
Grattis med spire
Gratulerer så mye!!
Wohoo! Gratulerer!!
Gratulerer!! :-D
Vis vedlegget 119564 Svak strek