Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Så fin test Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Så fin test Gratulerer
Håper vi ses på februar ja Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å bløTakk! Da sees vi på februar? Hihi. Venter med å føre meg selv opp til onsdagen og IKM, må bare se sterkere strek
Tror digital slår ut nå, du hadde en fin test. Tror det ligger en tråd her et sted med bt for å få utslag på digital.Håper vi ses på februar ja Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å blø
En CB digital med ukeindikator slår vel ut da, hvis jeg fortsatt er gravid? Tenker jeg må vise ham det i bokstaver, og ikke i rosa strek
Digital vil slå ut hos deg nå uten tvilHåper vi ses på februar ja Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å blø
En CB digital med ukeindikator slår vel ut da, hvis jeg fortsatt er gravid? Tenker jeg må vise ham det i bokstaver, og ikke i rosa strek
Tror digital slår ut nå, du hadde en fin test. Tror det ligger en tråd her et sted med bt for å få utslag på digital.
Digital vil slå ut hos deg nå uten tvil
Håper vi ses på februar ja Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å blø
En CB skal vel slå ut på IKM-dagen, og svært trolig slik dine tester ser ut allerede Jeg tar også en på torsdag, mulig onsdag om testen er sterk! Dette går bra, Ryvita
Innenfor tidsfrist : Vis vedlegget 119667etter 10 min: den er rosa Vis vedlegget 119668
Nå lar jeg meg selv begynne å håpe den er råååsa på ettermiddagsurin attpåtil ..HURRA! Jeg ser råsa strek
Vis vedlegget 119574
Nå lar jeg meg selv begynne å håpe den er råååsa på ettermiddagsurin attpåtil ..
Hipp hurra for positiv test dette var herlig å se
Jepp, enig!Kan like så godt være positiv til det motsatte er bevist Min filosofi!
Ååå fantastisk!! Du hadde det jo på følelsen også at det var nå det skulle klaffeInnenfor tidsfrist : Vis vedlegget 119667etter 10 min: den er rosa Vis vedlegget 119668
Ja, det hadde vært sprøttÅåå fantastisk!! Du hadde det jo på følelsen også at det var nå det skulle klaffe