IKM uke 23

Takk! Da sees vi på februar? ;) Hihi. Venter med å føre meg selv opp til onsdagen og IKM, må bare se sterkere strek ;)
Håper vi ses på februar ja ;) Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å blø ;)

En CB digital med ukeindikator slår vel ut da, hvis jeg fortsatt er gravid? Tenker jeg må vise ham det i bokstaver, og ikke i rosa strek :P

Håper vi ses på februar ja ;) Venter med å slippe jubelen helt løs jeg også til etter IKM, som jeg tror er onsdag. Både jeg og mannen har fri torsdag, så tenker å teste da og vise ham den hvis den fortsatt er positiv og jeg ikke har begynt å blø ;)

En CB digital med ukeindikator slår vel ut da, hvis jeg fortsatt er gravid? Tenker jeg må vise ham det i bokstaver, og ikke i rosa strek :p
Tror digital slår ut nå, du hadde en fin test. Tror det ligger en tråd her et sted med bt for å få utslag på digital.

En CB digital med ukeindikator slår vel ut da, hvis jeg fortsatt er gravid? Tenker jeg må vise ham det i bokstaver, og ikke i rosa strek :P
Digital vil slå ut hos deg nå :) uten tvil :)

En CB skal vel slå ut på IKM-dagen, og svært trolig slik dine tester ser ut allerede :-) Jeg tar også en på torsdag, mulig onsdag om testen er sterk! Dette går bra, Ryvita :D

Jeg har planer om en digital selv i morgen. Kanskje for tidlig, men kanskje ikke...

En CB skal vel slå ut på IKM-dagen, og svært trolig slik dine tester ser ut allerede :) Jeg tar også en på torsdag, mulig onsdag om testen er sterk! Dette går bra, Ryvita :D

Ja, dette SKAL gå bra, med oss begge! ;)

Kritthvit test nå så melder meg ut her og ønsker dere andre lykke til:) ser kanskje noen i IKM uke 26

Innenfor tidsfrist :
image.jpg
etter 10 min: den er rosa :)
image.jpg

Back
Topp