Spennende! Var det innenfor fristen? Når er IKM?Vis vedlegget 119564 Svak strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Var det innenfor fristen? Når er IKM?Vis vedlegget 119564 Svak strek
Ikm er fredag. La den bort i Tretti min mens jeg fikset meg. Så strek. Eller svak strek.Spennende! Var det innenfor fristen? Når er IKM?
Jeg har nok ikke IKM så sent som fredag, var jo litt usikker på de el-testene som ikke ble helt positive, men regner ut fra den sterkeste og da bli IKM onsdag eller torsdag
Uansett, tok en ny test i dag, siden gårdagens var veldig svak.. Skulle vente noen dager, men neida
Her er den:
Vis vedlegget 119560
Da er vi igang med vår IKM uke! Spennende! Lykke til alle sammen
Dagens IKMere:
Mandag 1. juni
- Elledille
- Lykkeliten_86
- Bkno1766362
- Fru Vims
Hvordan står det til med dere?
Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Bkno... er meg som har endret navn er ikke noe å rope hipphurra for gitt. Tok en test sent i går kveld og en i dag, IKM. Skimtet kanskje en skyggestrek på den ene, men tolker det som negativt og venter TR i dagVis vedlegget 119561
Vis vedlegget 119564 Svak strek
Gratulerer!! :-DJeg har nok ikke IKM så sent som fredag, var jo litt usikker på de el-testene som ikke ble helt positive, men regner ut fra den sterkeste og da bli IKM onsdag eller torsdag
Uansett, tok en ny test i dag, siden gårdagens var veldig svak.. Skulle vente noen dager, men neida
Her er den:
Vis vedlegget 119560
Gratulerer så mye!Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Nydelig :-DJeg tar sjansen på at spiren er kommet for å bli, så du kan sette meg på gravid
Måtte jo teste på IKM også
Vis vedlegget 119575
Herlig! GRATULERER du er nok gravid jaÆææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Ja den er fra i dag, men når den såvidt kan skimtes på IKM er det ikke så bra...Er den nederste fra i dag? Jeg syns jeg ser en strek der
Så gøy! Dette blir bra! Gratulerer. Har dere prøvd lenge?Æææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Ååå så gøy 1+1!! Jeg har faktisk hatt på følelsen at dette skulle bli din ikm-uke utrolig kjekt! Gratulerer så myeÆææææ! I sjokk etter testing i dag, 12 dpo! Dette er jeg ikke vant til! Den skulle jo bli blenda. Lykkelig til tusen! Er det virkelig endelig vår tur?? Herremin hatt!
Vis vedlegget 119574
Så gøy! Dette blir bra! Gratulerer. Har dere prøvd lenge?
Ååå så gøy 1+1!! Jeg har faktisk hatt på følelsen at dette skulle bli din ikm-uke utrolig kjekt! Gratulerer så mye
Tok en rfsu i dag, var eneste jeg hadde for hånd! Regner med dette er den typiske skyggestreker man får fra den testen??
Vis vedlegget 119566
Vis vedlegget 119567
Vis vedlegget 119568