Jeg ser streken!! Gratulerer
Det vet jeg ikke. Men jeg ser en strek! Gratulerer!
Jeg ser, jeg ser Så gøy med strek på første test! Hurra!
Så gøy at dere også ser den Nå blir det spennende dager denne uka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streken!! Gratulerer
Det vet jeg ikke. Men jeg ser en strek! Gratulerer!
Jeg ser, jeg ser Så gøy med strek på første test! Hurra!
Jeg er ser strek!!
I går ringte en nær slektning og sa hun var 8 uker på vei, med termin i januar. Det var bare stas! Men kjente et ekstra håp om å være gravid selv nå. Flere venninner har sagt de vil starte prøvingen fremover, så krysser alt jeg har for babyboom 2016! <3
11 dpo og null symptomer! Det lover godt foreløpig
Jeg ser en svak strek og i mine øyne er den ROSA! gøy!Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?
Vis vedlegget 119444
Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak
Spennende dette!Jeg ser en svak strek og i mine øyne er den ROSA! gøy!
Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?
Vis vedlegget 119444
Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak
Jaaa. gleder seg!Snart uken våres folkens Tenker jeg tar en test i morgen! Da er jeg enten 12 eller 13 dpo
Snart uken våres folkens Tenker jeg tar en test i morgen! Da er jeg enten 12 eller 13 dpo
Krysser fingreneTror jeg tar en jeg også 12 dpo i morgen! Det blir nervepirrende!
Råååsa streker skulle det stå.....Jeg må si at jeg ser flere svakt tosa streker på testene dere damer. Så artig, nå må de bare bli sterkere. Min derimot (for jeg har tatt en, teit som jeg er, ee jo bare 8 dpo ), er kritthvit....blæ..... får prøve å vente til helga, noe som er vanskelig da jeg har masse bt-tester liggende på badet og nærmest roper.
Jaja, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.
Denne er litt fin
Her kan man velge hvilken dpo man vil og se hvor mange (av de deltakende) gravide som tester positivt eller negativt på en bestemt dag
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=6
9/10 dpo, i dag er jeg 9 og kun skyggestrekDet betyr at jeg bør få positiv i morgen hvis jeg er gravid! Ah! Så nervepirrende, grugleder meg Godt jeg har fri og kan grine hele dagen uansett resultat Haha! Hvor mange dpo var du når du fikk positiv?