IKM uke 23

I går ringte en nær slektning og sa hun var 8 uker på vei, med termin i januar. Det var bare stas! Men kjente et ekstra håp om å være gravid selv nå. Flere venninner har sagt de vil starte prøvingen fremover, så krysser alt jeg har for babyboom 2016! <3

11 dpo og null symptomer! Det lover godt foreløpig ;)

Så gøy at dere er flere som skal prøve samtidig! :)

Tok en BT i dag 11 DPO. Helt kritthvit... Så er det bare å vente på symptomer på det ene eller andre da..

Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM :p ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?

Vis vedlegget 119444

Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak :p
Jeg ser en svak strek og i mine øyne er den ROSA! gøy!

Jeg var innom for å snike litt på hvordan det gikk med dere :)
Jeg ser jeg står på lista, men ikm er nok ikke denne uka. Etter SA så er kroppen rar og testene positive enda. Får håpe den går tilbake i rute igjen super-mega-fort :)

Lykke til! Håper på mange positive tester :)

Jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er, men kanskje 9/10. Tok en test i dag (selv om jeg ikke skulle det før IKM :p ), og jeg ser en svaak strak.. Vet ikke om den vises på bildet en gang?

Vis vedlegget 119444

Er dette en såkalt skyggestrek? Min første test, så er jo litt gøy med strek allikevel, selv om den er suuupersvak :p

Jeg ser! :)) spennende ! :)

Gleder meg til å se alle testene deres :) bare 7 Dpo her, så enda lenge igjen for min del :p

Har noe murringer og ømme pupper, men det er vanlig for meg :(
Var i utdrikningslag i går, men ble med to små øl og to glass vin og tidlig kveld ;) turte ikke ta sjangsen i tilfelle :)

Jeg må si at jeg ser flere svakt tosa streker på testene dere damer. Så artig, nå må de bare bli sterkere. Min derimot (for jeg har tatt en, teit som jeg er, ee jo bare 8 dpo ), er kritthvit....blæ..... får prøve å vente til helga, noe som er vanskelig da jeg har masse bt-tester liggende på badet og nærmest roper.
Jaja, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.

Negativ test her i dag.. 8/9 dpo

Jeg må si at jeg ser flere svakt tosa streker på testene dere damer. Så artig, nå må de bare bli sterkere. Min derimot (for jeg har tatt en, teit som jeg er, ee jo bare 8 dpo ), er kritthvit....blæ..... får prøve å vente til helga, noe som er vanskelig da jeg har masse bt-tester liggende på badet og nærmest roper.
Jaja, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.
Råååsa streker skulle det stå.....

Det betyr at jeg bør få positiv i morgen hvis jeg er gravid! Ah! Så nervepirrende, grugleder meg :rolleyes: Godt jeg har fri og kan grine hele dagen uansett resultat :p Haha! Hvor mange dpo var du når du fikk positiv?
9/10 dpo, i dag er jeg 9 og kun skyggestrek

Back
Topp