IKM uke 23

Syntes du? Jeg syntes det er vanskelig å se, men streken kom raskere og har et hint mer rosa i dag, så nå håper jeg skikkelig!

Hadde ikke sagt det kun for å glede og skape falske forhåpninger, så jeg så absolutt en stigning :D Krysse veldig! Ny BT i morgen eller?

Fant frem mine 5 gjenværende BT tester i dag og la dem på benken mens jeg tissa. Vurderte, men klarte å la være :P Selvpining heter det vel. Hehe.

Hadde ikke sagt det kun for å glede og skape falske forhåpninger, så jeg så absolutt en stigning :D Krysse veldig! Ny BT i morgen eller?

Fant frem mine 5 gjenværende BT tester i dag og la dem på benken mens jeg tissa. Vurderte, men klarte å la være :p Selvpining heter det vel. Hehe.
Du er sterk!! Jeg tester på nytt i morgen, er jo så gøy også da. Kan like gjerne bruke de opp om det viser seg at det er en spire som blir.
Nå skal jeg bare nyte forhåpningen av et kjærlighetsbarn.

ImageUploadedByBV Forum1433226475.016198.jpg

9, 10 og 11 (idag) dpo :D

Negativ cb i dag, så da regner jeg med tanta komme snart :(
Nå kjenner jeg begynner å bli dritt lei!

Ser helt lik ut enda synes jeg. Skulle ønske jeg hadde noen BT liggende. Stoler ikke helt på de ebay testene. De var temmelig svake sist og cb+ var like sterk som kontrollstreken. Har noen liggende men venter litt til med dem... Synes vel den burde blitt sterkere uansett. Men de ømme puppa som snart går i lufta holder enda på håpet. Ikm er nok ikke før fredag så enda håp,men...

Med ebay testene er det jo absolutt håp, de viste lenge veldig svake streker sist jeg ble gravid også :) krysser fingrene for deg! :D

Jeg tok en test til i dag for å se om streken ble sterkere, men den viste negativ.. Da var det kanskje rester fra SA eller kjemisk.. :/ kanskje like greit å få orden syklisten igjen. :)

Men men, gratulerer til alle med positiv (y).. :) det er så spennende og hyggelig å se positive streker :)

Du er sterk!! Jeg tester på nytt i morgen, er jo så gøy også da. Kan like gjerne bruke de opp om det viser seg at det er en spire som blir.
Nå skal jeg bare nyte forhåpningen av et kjærlighetsbarn.

Ja, angrer nesten litt her. Hadde jo 5 igjen! Må jo vente helt til i morgen nå og tida går sent :P Hehe. Nyt forhåpningen du - ser jo lovende ut :) Er det ditt første? Hvor lenge har dere prøvd? Jeg lå til sent på natt og så på navn jeg. Hihi. Selv om vi har favoritter til både jente og gutt :)

Har stikninger og litt ømme bryster. Det har jeg ikke hatt verken med mens eller graviditet før. Hm... Har litt mensmurringer, men mindre enn vanlig. Har i grunn innfunnet meg med at jeg ikke er gravid. Nå ble jeg nesten litt spent..

Back
Topp