IKM uke 23

Har stikninger og litt ømme bryster. Det har jeg ikke hatt verken med mens eller graviditet før. Hm... Har litt mensmurringer, men mindre enn vanlig. Har i grunn innfunnet meg med at jeg ikke er gravid. Nå ble jeg nesten litt spent..

Spennende! Når skal du teste?

Da er mensen på plass her også. :smiley-angry017 (<-- sånn føler jeg meg akkurat)
Ny sjans neste gang. At det må ta så lang tid med nr 2.

Da kan jeg kalle med gravid tror jeg;
ImageUploadedByBV Forum1433254359.739380.jpg

ImageUploadedByBV Forum1433254411.246262.jpg

Er så takknemlig!

Her tror jeg forresten tidenes tantebesøk er underveis. River og røsker veldig nedi der, aldri opplevd før så mange dager før.

Samme her! Prøvd på nr 2 i 7 mnd nå:(

Det er no dritt å vente! Jeg har prøvd i 10 måneder på nr.2, men nå ser det jo ut til å være en spire der. Iallefall virker veien utrolig lang fordi man ikke vet når det går veien. Men plutselig går det og da er lykken så stor at den lange prøveperioden glemmes <3 Håper dere har nr. 2 på plass veldig snart! :)

2 blenda tester 2 morgener på rad. . Holder ikke håpet oppe, har alle mulige symptomer-på tante rød.. fikk svak positiv 11 dpo sist..

Er kun på PP1 VOL 2 da så har jo såvidt begynt prøvingen enda :)
Hadde håpet å unngå mars da snuppa er født da, sammen med over 90% av familien til gubben. .

Det er no dritt å vente! Jeg har prøvd i 10 måneder på nr.2, men nå ser det jo ut til å være en spire der. Iallefall virker veien utrolig lang fordi man ikke vet når det går veien. Men plutselig går det og da er lykken så stor at den lange prøveperioden glemmes <3 Håper dere har nr. 2 på plass veldig snart! :)
Tusen takk❤️ veldig glad på dine vegne!!!! Har du brukt noe midler som bidronning, wildyam, akupunktur el?

Tusen takk❤️ veldig glad på dine vegne!!!! Har du brukt noe midler som bidronning, wildyam, akupunktur el?

Har prøvd alt, ingenting som har virket. Fikk bare fæle symptomer og syns det var et styr å huske på all verdens med piller. Kjørte el-naturell denne PP, og da klaffet det. Er sikker på at det kun handler om flaks jeg. Plutselig går det, uavhengig av midler :-) Like stor sjans hver måned, som å starte "på nytt" :D Liker å tenke sånn iallefall, da holder man motet oppe <3

Gratulerer så mye! :D Når fikk du positiv på den digitale? Jeg har IKM i morgen, og har både BT, CBP og digital. Usikker på hvem jeg skal ta :)
11 dpo i dag, og tok den digitale i dag. Ikm i morgen/torsdag.

Back
Topp