Wow! Gratulerer så mye :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Gratulerer så mye :-D
Fredag og ikke mensen kommer på torsdag(IKM)Spennende! Når skal du teste?
Vi har vel prøvd aktiv i 6 måneder nå, men har ikke brukt prevensjon siden jentungen var 5 måneder gammel. Men var da mindre aktiv med å lage barn. Håper jo hver måned at det skal skje noe, men er kjempeskuffet når det blir klart at det ikke har fungert ... igjen. Uff og huff.Samme her! Prøvd på nr 2 i 7 mnd nå![]()
Dagens IKMere:
Tirsdag 2. juni
- Prøverpåigjen2015
- Border
- ~Blikk~
- Sunsmile
- minime
Hvordan går det med dere? Lykke til i dag, måtte tanta holde seg LANGT unna![]()
![]()
Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.
Gratulerer!!![]()
Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Takk. Vi får se i morgen mulig jeg tar cb da.Fine tester orkidee!
Du kan nok fint ta cbd nå![]()
Ååååå, så flotte tester. Gratulerer så mye.DA tør jeg føre meg opp på gravidHehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3
Vis vedlegget 119872

Innenfor tidsfrist Vis vedlegget 119866etter tidsfrist Vis vedlegget 119867økning ....Vis vedlegget 119868
Håper håperDette ser SUPERT ut, ORKIDEE! Jeg har troa på degHvisker gratulerer!

Gratulerer den ser positiv ut . Når har du iKM?![]()
Kjempefine testerDA tør jeg føre meg opp på gravidHehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3
Vis vedlegget 119872
Gratulerer så mye!DA tør jeg føre meg opp på gravidHehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3
Vis vedlegget 119872
Innenfor tidsfrist Vis vedlegget 119866etter tidsfrist Vis vedlegget 119867økning ....Vis vedlegget 119868
DA tør jeg føre meg opp på gravidHehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3
Vis vedlegget 119872