IKM uke 23

Samme her! Prøvd på nr 2 i 7 mnd nå:(
Vi har vel prøvd aktiv i 6 måneder nå, men har ikke brukt prevensjon siden jentungen var 5 måneder gammel. Men var da mindre aktiv med å lage barn. Håper jo hver måned at det skal skje noe, men er kjempeskuffet når det blir klart at det ikke har fungert ... igjen. Uff og huff. :(

Dagens IKMere:

Tirsdag 2. juni
- Prøverpåigjen2015
- Border
- ~Blikk~
- Sunsmile
- minime

Hvordan går det med dere? Lykke til i dag, måtte tanta holde seg LANGT unna ;)

Tanta har ikke kommet her, men guriland, har så vondt i bekkenet at hu er neppe langt unna (får bekkenvondt hver mnd). Ikke har testene fra ebay kommet enda heller, så får ikke testet, bah, vil teste selv om jeg ikke har trua...

f9432912a27fc3c113cf9269df63b0d8

Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.

Den er jo positiv! Gratulerer:D

Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Gratulerer!!

Tusen takk for alle gratulasjoner!
Jeg er så glad og takknemlig for å kunne fortsette denne reisen visere på terminforum, og håper å bli der helt til februar.

Lykke til videre alle sammen!!

Fine tester orkidee!
Du kan nok fint ta cbd nå;)

Dagens IKMere:

Onsdag 3. juni
- 1+1
- 3 små og ein lita spire 2016
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- grimis
- Gme93

Hvordan går det med denne gjengen? :-)

Gratulerer den ser positiv ut . Når har du iKM?

Back
Topp