Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den noe å være i tvil om? Den var jo knallpositiv Grattis!BILDE
Er litt usikker på RFSUen, så jeg vil gjerne vente til i morgen med å være gravid
Hurra! Gratulerer med spireI dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas!
I dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas!
Gratulerer!I dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas!
Hei! Ny IKM-tråd! Kun ett krav for å være med i gruppen - det er ikke lov til å ende opp på TR-listen. Den er nå oppbrukt Lykke til, fine gjengen! Nå er det vår tur!
Onsdag 3. juni
- 3 små og ein lita spire 2016
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- grimis
Torsdag 4. juni
- Pilot
- christiin
Fredag 5. juni
- katrinev
- Lene.M
- Orkidee
- Daim
Lørdag 6. juni
- surlaks
- IrisM
- nr1i2013?
- Nienna.
- VeniVidiVici
- line02
Søndag 7. juni
- ønsker2016baby
- Minnie89
Gravid
- Elledille
- Ryvita
- Lolo
- 1+1
TR
- HåperPåSpire<3
- Fru Vims
- Bimse
- Hoppsidaisy
- santana
- minime
- Gme93
Passert IKM
- Prøverpåigjen2015
- Border
- ~Blikk~
- Sunsmile
Hei!
Jeg kan settes opp på TR
Takk søte <3For noe dritt Ønsker deg lykke til videre! Håper mars er din måned <3
TR her ogsåTakk søte <3
Det er noe dritt altsåTR her også
Har testene blitt negative igjen??Kjøpt bind idag og venter på tanta... Så blir det nok noen mnd pause da jeg vil nyte sommeren og ferie uten noe sjas og evt kvalme. Æsj assa. Men får ikke no streker mer så.... Får bare vente og vente
Ja sees i neste runde!Det er noe dritt altså
Samme som de siste 5 dagene eller no så tviler på at det er no Anna enn skygger....Har testene blitt negative igjen??
Liker ikke!!Hei!
Jeg kan settes opp på TR