IKM uke 23

Ingen tr her enda, kjennes ikke ut som den kommer i dag heller. Så da kommer den vel i morgen tenker jeg. Sikkert pergoen som gjør at det blir litt lengere lutealfase :)

BILDE
f0SL2Yxfj

Er litt usikker på RFSUen, så jeg vil gjerne vente til i morgen med å være gravid :D
Er den noe å være i tvil om? Den var jo knallpositiv;) Grattis!

I dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas! :D
Gratulerer! :-)

Hei! Ny IKM-tråd! Kun ett krav for å være med i gruppen - det er ikke lov til å ende opp på TR-listen. Den er nå oppbrukt ;) Lykke til, fine gjengen! Nå er det vår tur!

Onsdag 3. juni
- 3 små og ein lita spire 2016
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- grimis

Torsdag 4. juni
- Pilot
- christiin

Fredag 5. juni
- katrinev
- Lene.M
- Orkidee
- Daim

Lørdag 6. juni
- surlaks
- IrisM
- nr1i2013?
- Nienna.
- VeniVidiVici
- line02

Søndag 7. juni
- ønsker2016baby
- Minnie89

:D Gravid :D
- Elledille
- Ryvita
- Lolo
- 1+1

:( TR :(
- HåperPåSpire<3
- Fru Vims
- Bimse
- Hoppsidaisy
- santana
- minime
- Gme93

:oops: Passert IKM :oops:
- Prøverpåigjen2015
- Border
- ~Blikk~
- Sunsmile

Hei!

Jeg kan settes opp på TR :(

Tr kom i går kveld, rett etter jeg logget av:shifty: Så da har jeg i det minste kontroll på syklusen...

Tante Rød kom akkurat her også.
Vi bommet på EL denne mnd.
Har tro på PP4 :-)
Lykke til videre alle sammen! :-D

Jeg er forvirret denne pp. Jeg bruker ikke få ordentlig positiv eggløsningstest, bare en test som er klart sterkere enn de andre. Har testet siden cd9 (øverste). Trodde kanskje cd10 var "positiv", men fortsatte å teste. Cd17, 18, 19 og 21 (i går) fikk jeg helt positive tester. Har aldri fått positive tester, og synes det er rart å få så mange dager. Har tenkt at kaaanskje det kunne være fordi eggløsning var cd11, og at jeg nå er gravid. Måtte ta en graviditetstest i ettermiddag (ikke konsentrert urin), men den ble negativ. Veldig usikker på når eggløsning var denne pp. Pleier å ha positiv eggløsningstest cd 11/12, og 23-24 dagers syklus. Nå er jeg på dag 22. Tenker jeg kan være alt mellom 11dpo og el-dag nå... Men er eggløsning i dag, så vil syklusen ende på 33 dager - det har aldri skjedd før, men hadde MA i april, så mulig kroppen er litt ute av rytme...
ImageUploadedByBV Forum1433355401.932780.jpg

Kjøpt bind idag og venter på tanta... Så blir det nok noen mnd pause da jeg vil nyte sommeren og ferie uten noe sjas og evt kvalme. Æsj assa. Men får ikke no streker mer så.... Får bare vente og vente

Kjøpt bind idag og venter på tanta... Så blir det nok noen mnd pause da jeg vil nyte sommeren og ferie uten noe sjas og evt kvalme. Æsj assa. Men får ikke no streker mer så.... Får bare vente og vente
Har testene blitt negative igjen??

Back
Topp