IKM uke 23

f9432912a27fc3c113cf9269df63b0d8

Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.

Gratulerer :D

Syns det er så morsomt å se stigning på testene deres :)

Her er jeg 10 Dpo og har mye murringer, og puppene er vond på en rar måte :p hadde dessverre myyye murringer sist pp også, og da var tanta skikkelig ekkel med meg :/

Blenda test i dag også.. vondt i eggstokkene. Minner litt om eggløsning, men det er sånne smerter jeg pleier å ha rundt ikm...

Moro å se så mange positive tester, blir så fryktelig glad på deres vegne :)

Jada, farta hjem fra nattevakt, fort innom butikken å fikk tak i rfsu sin test, hjemme i to minutter å tissa på pinnen, farta ut igjen for en tannlegetime :P kommer hjem å titter på testen....jammen tydelig 2 rosa streker.......men nå lå jo denna testen ganske mye lenger enn tidsfristen...og kan ikke akkurat skryte på meg veldig konsentrert urin etter natten!
Tror jeg tar en cbd i morgen, bare for å være sikker :)
Har vært unormalt spykvalm rundt mat de siste dagene, så jeg tror det er noe der :)
Gratulerer til alle som har fått positiv test hittil!

Jada, farta hjem fra nattevakt, fort innom butikken å fikk tak i rfsu sin test, hjemme i to minutter å tissa på pinnen, farta ut igjen for en tannlegetime :P kommer hjem å titter på testen....jammen tydelig 2 rosa streker.......men nå lå jo denna testen ganske mye lenger enn tidsfristen...og kan ikke akkurat skryte på meg veldig konsentrert urin etter natten!
Har vært unormalt spykvalm rundt mat de siste dagene, så jeg tror det er noe der :)

Så utrolig BRA! Gratulerer med baby i magen :D Skal jeg føre deg opp på gravid, eller vente til i morgen? :)

Oki ;-) Da venter vi litt til! I dag hulker jeg. Klikka gjennom TV-kanalene og kom over fødeavdelingen. Da gikk det litt mer opp for meg hva som har skjedd og hulkingen startet :p Lykke!
ha ha. Må vel bare bli vant til det. Tårene mine triller av den minste ting;)

Jada, farta hjem fra nattevakt, fort innom butikken å fikk tak i rfsu sin test, hjemme i to minutter å tissa på pinnen, farta ut igjen for en tannlegetime :p kommer hjem å titter på testen....jammen tydelig 2 rosa streker.......men nå lå jo denna testen ganske mye lenger enn tidsfristen...og kan ikke akkurat skryte på meg veldig konsentrert urin etter natten!
Så gøy! Har du bilde?

DA tør jeg føre meg opp på gravid ;) Hehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3

Vis vedlegget 119872

Veldig glad på dine vegne :) Så flott (Y) :) Tanta kom i dag, men det er helt greit.. Da blir det heller prøving i Juni :)

I dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas! :D

Hurra! Gratulerer så mye! For en fin bursdagsgave! Ikke hver dag det blir laget en lillesøster eller lillebror ;) Da fører jeg deg opp på gravid?

Back
Topp