1+1
....
Håper håper
Skal jeg føre deg opp på gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper håper
Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.
Nei. Ikke enda venter til over ikmSkal jeg føre deg opp på gravid?
Innenfor tidsfrist Vis vedlegget 119866etter tidsfrist Vis vedlegget 119867økning ....Vis vedlegget 119868
Takk, tror jegGratulerer !
Jada, farta hjem fra nattevakt, fort innom butikken å fikk tak i rfsu sin test, hjemme i to minutter å tissa på pinnen, farta ut igjen for en tannlegetime kommer hjem å titter på testen....jammen tydelig 2 rosa streker.......men nå lå jo denna testen ganske mye lenger enn tidsfristen...og kan ikke akkurat skryte på meg veldig konsentrert urin etter natten!
Tror jeg tar en cbd i morgen, bare for å være sikker
Har vært unormalt spykvalm rundt mat de siste dagene, så jeg tror det er noe der
Gratulerer til alle som har fått positiv test hittil!
Nei. Ikke enda venter til over ikm
ha ha. Må vel bare bli vant til det. Tårene mine triller av den minste tingOki ;-) Da venter vi litt til! I dag hulker jeg. Klikka gjennom TV-kanalene og kom over fødeavdelingen. Da gikk det litt mer opp for meg hva som har skjedd og hulkingen startet Lykke!
Så gøy! Har du bilde?Jada, farta hjem fra nattevakt, fort innom butikken å fikk tak i rfsu sin test, hjemme i to minutter å tissa på pinnen, farta ut igjen for en tannlegetime kommer hjem å titter på testen....jammen tydelig 2 rosa streker.......men nå lå jo denna testen ganske mye lenger enn tidsfristen...og kan ikke akkurat skryte på meg veldig konsentrert urin etter natten!
Tror jeg tar en cbd i morgen, bare for å være sikker
Har vært unormalt spykvalm rundt mat de siste dagene, så jeg tror det er noe der
Gratulerer til alle som har fått positiv test hittil!
Takk takk, ikm lørdag ca.Gratulerer den ser positiv ut . Når har du iKM?
DA tør jeg føre meg opp på gravid Hehe. Testoman i dag, bare for å være sikker. Etter 10 måneder som prøver, er jeg både rørt og evig takknemlig for at det endelig skulle bli vår tur <3
Vis vedlegget 119872
BILDE
Er litt usikker på RFSUen, så jeg vil gjerne vente til i morgen med å være gravid
Veldig glad på dine vegne Så flott (Y) Tanta kom i dag, men det er helt greit.. Da blir det heller prøving i Juni
BILDE
Er litt usikker på RFSUen, så jeg vil gjerne vente til i morgen med å være gravid
I dag på jenta mi sin 3 års dag, fikk jeg to positive tester!! Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast, og at lillebror/lillesøster kommer i februar. Dette var stas!