IKM uke 23

image.jpg
13 dpo BT og ebay

Tr har enda ikke kommet :o Håper den kommer snart! (Eller helst ikke, men fikk jo negativ på ikm dagen, så regner med den saken er grei :)

Åå :( Det var leit. Håpte det endelig kunne gå veien for deg. Krysser for deg videre, og håper neste måned er din måned <3
Blir nok pause til over sommeren. Skal kose meg, slappe av med hage, spekemat, øl og ingen kvalme i ferien og fræse på til høsten igjen tenker jeg

Dagens IKMer:

Torsdag 4. juni
- christiin

Hvordan er det med deg? :)

Saken er at jeg ikke vet når jeg hadde eggløsning da jeg ikke temper eller tester :( Men testene de siste dager er kritt hvite og ingen tegn til TR. Håper eggløsning var litt senere enn beregnet og at enten tedtene får to streker eller at tr dukker opp! Håper på det første såklart :D Sånn vente pining er jeg ikke utstyrt med tålmodighet til! Stakar kjæresten min, det er han som må sette begge beina mine på jorda og holde positiviteten oppe

Jeg kan nok strykes fra listen. Jeg regner med eggløsning var senere enn vanlig denne syklusen og at jeg er et sted mellom 1 og 5dpo i dag, så da er ikm i uke 24-25. Frustrerende å ikke ha full kontroll denne syklusen, men tr dukker nok opp innen 11 dager (eller helst ikke), så får bare smøre meg med tålmodighet litt til ;)

Sitter her 11 Dpo med vonde pupper og håper det er et symptom :D har tidligere bare hatt ømme nippler, men nå er selve alt pokker så vondt :p

Kvalme og svimmelhet kan også føres på lista, men det kan vel skyldes smerter fra hofta/bekkenet mitt som plutselig slo seg vrang på tirsdag :o ikke vet jeg hva som har skjedd, men er vondt som fy :p

Vil gratulere alle som har fått positiv test! Hurra for dere :D

Uff. Det husker jeg som en skikkelig nedtur, når det ikke gikk på første forsøk :( Satser på at dere ikke må prøve så altfor lenge <3 Lykke til videre!

Hadde skikkelig troen og følelsen, men vi får prøve igjen :) Tusen takk, håper veien blir passe kort å gå :) Gratulere til deg og dere med et lite mirakel i magen <3 Masse lykke til videre dere det ikke klaffet for denne gangen :)

Da fikk jeg 1-2 på Digital, kryss på CB i dag tidlig.
Så nå kan du sette meg på gravid, selv om jeg ikke føler meg så gravid;)

Back
Topp