IKM uke 23

Måtte teste jeg også (12 Dpo), kritthvit :( men på noe utvannet urin, så litt håp enda ;)

Last edited:
Sett meg opp på TR...

Ved godt mot og ser fram mot sommeren :)

Ømme pupper har jeg hatt før mens etter jeg slutta på pilla.Den eneste forskjellen på den mnd her og de forrige før mens er at før har jeg vært kveldskvalm rett før tr men ikke den mnd her. Suger til meg alt av symptomer og hvertfall forskjellene...
Utenom det føler jeg meg hverken gravid eller at jeg tr er rett rundt hjørnet... Så får se på det som en overraskelse uansett hva som kommer :p

Dagens IKMere:

Lørdag 6. juni
- surlaks
- nr1i2013?
- VeniVidiVici
- line02
- TiineMoor

Hvordan står det til med dere? :) Måtte dagen bringe hell og lykke!

Veldig sen med og slenge meg på her men jeg har IKM i dag. Har hatt en del positive tester denne uka med stigning men er veldig redd for at det er kjemisk og at testene blir svakere igjen

Veldig sen med og slenge meg på her men jeg har IKM i dag. Har hatt en del positive tester denne uka med stigning men er veldig redd for at det er kjemisk og at testene blir svakere igjen

Bedre sent enn aldri! Og gratulerer til deg ;-) Har du en historie med SA siden du er bekymret? Skal jeg sette deg opp på gravid-listen? :)

Hei Damer :) har ikm i morgen og har mensmurring nå. Har noen av dere som testet positivt hatt smerter rett før eller på ikm dagen?
Driver å snik titter på samtalen her daglig, er jo så spennende! :p

Jeg hadde også mensmurringer selv om jeg fikk positiv test! Spennende ;)

ImageUploadedByBV Forum1433579733.192486.jpg

Helt negativ idag (13 Dpo) på morgenurin også, så da kommer tanta i morgen :(
Fordelen er at det snart er ferie som kan nytes i sola med vin, øl og spekemat :D

Kan vente med å sette opp meg på noe..
Ingen tr ennå, og kan se antydning til positiv, men tror ikke på det før den er POSITIV.. Har hatt 3 sa og 1 ex.u, så har ikke store forhåpninger...

Bedre sent enn aldri! Og gratulerer til deg ;-) Har du en historie med SA siden du er bekymret? Skal jeg sette deg opp på gravid-listen? :)
Har hatt en kjemisk denne PP'n men har hatt et svangerskap utenfor livmoren før forrige svangerskap som ikke ble oppdaget før i uke 10. Går også på en del medisiner som legen sa kunne gjøre at jeg kunne få problemer med og bli gravid derfor jeg har litt noia :(

Har hatt en kjemisk denne PP'n men har hatt et svangerskap utenfor livmoren før forrige svangerskap som ikke ble oppdaget før i uke 10. Går også på en del medisiner som legen sa kunne gjøre at jeg kunne få problemer med og bli gravid derfor jeg har litt noia :(

Uff, så uheldig :( Har du begynt å blø nå siden du sier du har hatt en kjemisk denne PP? Ønsker deg virkelig hell og lykke, og håper spiren sitter neste måned. Vet det er en forferdelig følelse å gå og vente på en baby. Sender deg en klem <3

Godt å høre flere med gode resultater selv om dere hadde murring. Her har murringene gitt seg og ingen tegn til frøkna. Livmortapen er veldig høyt oppe, hard og lukket. Så nå er bare å vente spent på om hun kommer eller ikke, blir nok test imorgen ;)

Uff, så uheldig :( Har du begynt å blø nå siden du sier du har hatt en kjemisk denne PP? Ønsker deg virkelig hell og lykke, og håper spiren sitter neste måned. Vet det er en forferdelig følelse å gå og vente på en baby. Sender deg en klem <3
Da skrev jeg feil. Mente at jeg hadde det i pp 6 og er i pp 8 nå. Men jeg håper virkelig ikke det er kjemisk denne mnd også. Ikke begynt å blø enda heldigvis så krysser fingra for at tanta ikke kommer. Takk for klemmen :)

Da skrev jeg feil. Mente at jeg hadde det i pp 6 og er i pp 8 nå. Men jeg håper virkelig ikke det er kjemisk denne mnd også. Ikke begynt å blø enda heldigvis så krysser fingra for at tanta ikke kommer. Takk for klemmen :)

Åh! Men da krysser jeg alt jeg har for deg denne måneden! :)

Jeg har fått 5-6 positive tester som stadig blir sterkere. Skal ta en digital i morgen , sånn at både jeg og sambo faktisk tror det. Det er noe med å faktisk se at det står gravid lysende mot meg.

Masse lykke til i morgen! Det går nok bra ;-) Aner at vi sees i Februar 2016!

Back
Topp