IKM uke 23

Da ønsker jeg deg masse lykke til videre og måtte sommeren bli helt fantastisk. Kan gjøre underverker med litt sol og avslapping :)

Takk :D
Masse lykke til i februar gruppa, håper jeg kommer snart etter :)

Her er min(e) foreløpige tester.. Ikm i dag...

Håper det ikke bare er skyggestreker, og at de øker i morgen:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    551,4 KB · Visninger: 123
Dagens og ukens siste IKMere:

Søndag 7. juni
- ønsker2016baby
- Minnie89

Hvordan går det med dere? Håper på gode resultater i dag :)

Takk for det. Kan ennå ikke tro det. Blir vel å gå opp for meg etterhvert.

Det skjønner jeg :) Jeg er 4+5, fikk resultat for ei uke siden, og forstår det fortsatt ikke. Kommer glimt innimellom, og tårene renner av lykke. Men så går livet videre og jeg glemmer hele greia :P Har du barn fra før? Prøvd lenge?

Det skjønner jeg :) Jeg er 4+5, fikk resultat for ei uke siden, og forstår det fortsatt ikke. Kommer glimt innimellom, og tårene renner av lykke. Men så går livet videre og jeg glemmer hele greia :P Har du barn fra før? Prøvd lenge?
Jeg har en gutt født i oktober 13. Har ikke prøvd lenge. Slutta med pilla for et par mnd siden, men pga lange, ustabile sykluser hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort. Brukte nesten et år på han vi har fra før.

Jeg har en gutt født i oktober 13. Har ikke prøvd lenge. Slutta med pilla for et par mnd siden, men pga lange, ustabile sykluser hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort. Brukte nesten et år på han vi har fra før.

Da er det deg vel undt å få det til litt raskere denne gangen <3 Virkelig ingen god følelse å vente så lenge på et lite nurk :) Gratulerer igjen! Gleder meg til å kjase mer på februar!

Back
Topp