Da ønsker jeg deg masse lykke til videre og måtte sommeren bli helt fantastisk. Kan gjøre underverker med litt sol og avslapping
Takk
Masse lykke til i februar gruppa, håper jeg kommer snart etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ønsker jeg deg masse lykke til videre og måtte sommeren bli helt fantastisk. Kan gjøre underverker med litt sol og avslapping
Her er min(e) foreløpige tester.. Ikm i dag...
Håper det ikke bare er skyggestreker, og at de øker i morgen
Ser jo lovende ut Hvisker gratulerer!
Hmm rakk å skrive meg på for så å melde meg av Mensen kom og en stor trøsteøl i handa :/
Hurra, gratulererDa sto det jaggu gravid 2-3 på min test i dag, så da er jeg vel det da. Sett meg på lista du 1+1.
GratulererDa sto det jaggu gravid 2-3 på min test i dag, så da er jeg vel det da. Sett meg på lista du 1+1.
Da sto det jaggu gravid 2-3 på min test i dag, så da er jeg vel det da. Sett meg på lista du 1+1.
Takk for det. Kan ennå ikke tro det. Blir vel å gå opp for meg etterhvert.Gratulerer så mye Skal gledelig sette deg opp på lista! Sees inne på februar <3
Takk for det. Kan ennå ikke tro det. Blir vel å gå opp for meg etterhvert.
Tr kom ikke som vanlig da jeg stod opp idag, men kjennes ut som den er rett rundt hjørnet
Jeg har en gutt født i oktober 13. Har ikke prøvd lenge. Slutta med pilla for et par mnd siden, men pga lange, ustabile sykluser hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort. Brukte nesten et år på han vi har fra før.Det skjønner jeg Jeg er 4+5, fikk resultat for ei uke siden, og forstår det fortsatt ikke. Kommer glimt innimellom, og tårene renner av lykke. Men så går livet videre og jeg glemmer hele greia Har du barn fra før? Prøvd lenge?
Oi, uvanlige hendelser er bra Har du testet?
Jeg har en gutt født i oktober 13. Har ikke prøvd lenge. Slutta med pilla for et par mnd siden, men pga lange, ustabile sykluser hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort. Brukte nesten et år på han vi har fra før.
Testet negativt i går og fredag kveld men har sånne "nå kommer den" murringer nå, men ingenting under sex idag heller :O