IKM uke 23

Hos meg har det ikke skjedd stort i dag. Men lurer på om tr er på vei, kjennes litt rar ut i magen. Så virker som om syklusen bare legger til en dag for hver periode. :p forrige periode var det 29, perioden før 28 og nå kan det virke som om det er 30. :p lettvint å holde styr på, fysj, Hehe

Hos meg har det ikke skjedd stort i dag. Men lurer på om tr er på vei, kjennes litt rar ut i magen. Så virker som om syklusen bare legger til en dag for hver periode. :p forrige periode var det 29, perioden før 28 og nå kan det virke som om det er 30. :p lettvint å holde styr på, fysj, Hehe

Tror min syklus også klusser fælt her :p men jeg har hatt lutealfase på 14 dager de siste 3 mnd (etter prevansjonsslutt). Da regner jeg 15 dager fra positiv el test til tr melder sin anmars. Og lutealfasen skal jo være konstant selvom syklusen er lengre, så jeg skjønner ingenting :p regner med tanta kommer dundrende i morgen tidlig :p

Tror min syklus også klusser fælt her :p men jeg har hatt lutealfase på 14 dager de siste 3 mnd (etter prevansjonsslutt). Da regner jeg 15 dager fra positiv el test til tr melder sin anmars. Og lutealfasen skal jo være konstant selvom syklusen er lengre, så jeg skjønner ingenting :p regner med tanta kommer dundrende i morgen tidlig :p

Regner med det samme her. Mannen i huset vil jeg skal ta test i morra tili. Men sa jeg "veeeeet" at i løpet av dagen kommer nok tr så gidd ikke tisse på pinne!! Blir bare så surt når jeg ser den er negativ...

Da er IKM uken vår over! Men det er fortsatt mange som står på passert IKM-listen. Noen som kan komme med en gledelig nyhet i dag? :)

:oops: Passert IKM :oops:
- Prøverpåigjen2015
- Sunsmile
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- surlaks
- line02
- TiineMoor
- janelieri
- ønsker2016baby
- Minnie89

Da er IKM uken vår over! Men det er fortsatt mange som står på passert IKM-listen. Noen som kan komme med en gledelig nyhet i dag? :)

:oops: Passert IKM :oops:
- Prøverpåigjen2015
- Sunsmile
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- surlaks
- line02
- TiineMoor
- janelieri
- ønsker2016baby
- Minnie89

Ja si det, foreløpig ikke noe tr her. Kjenner jeg er litt pessimist og regner med tr kommer uttover dagen, Blæææ Synes det er bedre når det først skjer at jeg bare venter til tr kommer enn å se blanke tester... Men mannen i huset er uenig, han vil nesten jeg skal ta test dagen etter eggløsning.. Hehe

Her har tr ikke kommet enda :s og får bare negative tester :( bare tatt Bt da.
blir så frustrert, vil bare få to streker eller tr nå! Orker ikke å vente mer!
Sitter å søker på Google og drømmer og håper alt for mye :p
Det er godt det finnes forumer som dette, hvor alle vi gale prøvere kan møtes og holde sammen xD ♥

Vedlegg

• Snapchat-8725111954859530563.jpg
    Snapchat-8725111954859530563.jpg
    71 KB · Visninger: 100
Last edited:
Wow! Første testen din?? Liker!! Gratulerer så mye med positiv test! Ses på Februar :D

Neida har tatt noen før og, men de har vært blenda. Men denne pp hadde jeg bare digital igjen. og der stod det visst. Første jeg tenkte på da jeg våkna: jeg er gravid :p
Sees på februar og takk for at du la inn krav om at man måtte bli gravid på denne ikm, det du funka for meg :p

Neida har tatt noen før og, men de har vært blenda. Men denne pp hadde jeg bare digital igjen. og der stod det visst. Første jeg tenkte på da jeg våkna: jeg er gravid :p
Sees på februar og takk for at du la inn krav om at man måtte bli gravid på denne ikm, det du funka for meg :p

Haha! Fantastisk! Godt å kunne hjelpe til. Syns statistikken ser bra ut for uke 23 :) Tenker du ble litt sjokkert da ja, gå fra blenda og plutselig "Gravid" :D Hvorfor trodde du at du var gravid da?

Har du barn fra før og hvor lenge har dere prøvd? Ble regne eksamen her med alle spørsmåla ;)

Last edited:
Haha! Fantastisk! Godt å kunne hjelpe til. Syns statistikken ser bra utenfor uke 23 :) Tenker du ble litt sjokkert da ja, gå fra blenda og plutselig "Gravid" :D Hvorfor trodde du at du var gravid da?

Har du barn fra før og hvor lenge har dere prøvd? Ble regne eksamen her med alle spørsmåla ;)

Statistikken ser bra ut her ja. :) Jeg trudde det eg fordi tr ikke kom, forrige mnd la den jo til en dag så jeg hadde 29 dager, søndag nå var 29 mandag 30 og da ikke tr kom i går på dagen måtte jeg bare ta en test. Men egentlig siden jeg alltid har hatt 28 skulle det jo vært på fredag og at forrige bare var en dag forsinka.

Ingen barn fra før men sambo har ei datter. Akkurat tre mnd siden jeg sluttet på pilla så må si det gikk fortere enn jeg hadde trudd. :)

Back
Topp