Har hatt murringer siden 3+3 jeg, så kan være positivt det Krysser for deg!
Takk men dårlig tru sia jeg testa negativt i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt murringer siden 3+3 jeg, så kan være positivt det Krysser for deg!
Hos meg har det ikke skjedd stort i dag. Men lurer på om tr er på vei, kjennes litt rar ut i magen. Så virker som om syklusen bare legger til en dag for hver periode. forrige periode var det 29, perioden før 28 og nå kan det virke som om det er 30. lettvint å holde styr på, fysj, Hehe
Tror min syklus også klusser fælt her men jeg har hatt lutealfase på 14 dager de siste 3 mnd (etter prevansjonsslutt). Da regner jeg 15 dager fra positiv el test til tr melder sin anmars. Og lutealfasen skal jo være konstant selvom syklusen er lengre, så jeg skjønner ingenting regner med tanta kommer dundrende i morgen tidlig
Da er IKM uken vår over! Men det er fortsatt mange som står på passert IKM-listen. Noen som kan komme med en gledelig nyhet i dag?
Passert IKM
- Prøverpåigjen2015
- Sunsmile
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- surlaks
- line02
- TiineMoor
- janelieri
- ønsker2016baby
- Minnie89
Wæææ! Gratulerer
Wow! Første testen din?? Liker!! Gratulerer så mye med positiv test! Ses på Februar
Neida har tatt noen før og, men de har vært blenda. Men denne pp hadde jeg bare digital igjen. og der stod det visst. Første jeg tenkte på da jeg våkna: jeg er gravid
Sees på februar og takk for at du la inn krav om at man måtte bli gravid på denne ikm, det du funka for meg
Haha! Fantastisk! Godt å kunne hjelpe til. Syns statistikken ser bra utenfor uke 23 Tenker du ble litt sjokkert da ja, gå fra blenda og plutselig "Gravid" Hvorfor trodde du at du var gravid da?
Har du barn fra før og hvor lenge har dere prøvd? Ble regne eksamen her med alle spørsmåla