IKM uke 23

Da fikk jeg 1-2 på Digital, kryss på CB i dag tidlig.
Så nå kan du sette meg på gravid, selv om jeg ikke føler meg så gravid;)

HURRA, Orkidee! Gratulerer så mye med positiv digital. Stor stas :D Og skjønner godt følelsen av å ikke kjenne seg gravid. Har kun menssmerter, litt ømme pupper og er litt trøtt. Klarer ikke helt forstå hva som har skjedd, og glemmer det bort innimellom. Så helt normalt det ;) Sees på februar!! :D

Dagens IKMere:

Fredag 5. juni
- Lene.M
- Daim

Hvordan går det med dere to? :) Lykke til i dag!

Spottet i går kveld, ingenting i morges. Tok heller ingen test da jeg er helt sikker på at tanta er i anmarsj. :/ føles veldig sånn ut, og blodet jeg så i går minnet ikke om festeblødning.. :/ kjedelig men sånn er det bare... :)

Hei Damer :) har ikm i morgen og har mensmurring nå. Har noen av dere som testet positivt hatt smerter rett før eller på ikm dagen?
Driver å snik titter på samtalen her daglig, er jo så spennende! :p

Hei Damer :) har ikm i morgen og har mensmurring nå. Har noen av dere som testet positivt hatt smerter rett før eller på ikm dagen?

Hei på deg! Menssmertene begynte før IKM ja, og var igrunnen mer intense enn som vanlig før menstruasjon - så absolutt et godt tegn ;) Lykke til i morgen! Skal du teste?

Godt å høre:)
Nja, vet ikke om jeg tørr:p tok en i dag tidlig og den var negativ:s har bare 2 tester igjen så får prøve å vente til søndag hvis frøkna ikke kommer:)

Godt å høre:)
Nja, vet ikke om jeg tørr:p tok en i dag tidlig og den var negativ:s har bare 2 tester igjen så får prøve å vente til søndag hvis frøkna ikke kommer:)

Skjønner det! Nervepirrende med den testingen. Var igrunnen greit å ha holdt på så lenge. Null forventninger og sjokkartet resultat :P Håper du havner på februar med meg!

Tok meg den frihet og skrev deg opp på listen forresten :)

Hører ikke til denne gruppa men er inne og sniker og det er skikkelig gøy å se alle de positive testene :D gratulerer!!

Hadde det forrige gang jeg var gravid, ikke nå.

Back
Topp