1+1
....
Åh, jeg er frista til å "brenne" av min digitale og nå. Men skal holde meg gratulerer så utrolig masse til dere begge!!
Når skal du ta den? I morgen? I morgen vil jeg ha et endelig svar, så blir nok en av hver på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg er frista til å "brenne" av min digitale og nå. Men skal holde meg gratulerer så utrolig masse til dere begge!!
11 dpo i dag, og tok den digitale i dag. Ikm i morgen/torsdag.
Tenkte egentlig lørdag, dagen etter ikm. Så kan jeg fortelle det da. Føler ikke det er virkelig før cb ellercbd viser gravidNår skal du ta den? I morgen? I morgen vil jeg ha et endelig svar, så blir nok en av hver på meg
Godt å høre, takk håper jeg følger etter neste mnd!Har prøvd alt, ingenting som har virket. Fikk bare fæle symptomer og syns det var et styr å huske på all verdens med piller. Kjørte el-naturell denne PP, og da klaffet det. Er sikker på at det kun handler om flaks jeg. Plutselig går det, uavhengig av midler Like stor sjans hver måned, som å starte "på nytt" Liker å tenke sånn iallefall, da holder man motet oppe <3
Enig - føler ikke det er ekte før en cbd har fortalt meg det. Mannen bare lo av meg her jeg trippa rundt og argumenterte for og imot å bruke den siste digitale, hihi.Tenkte egentlig lørdag, dagen etter ikm. Så kan jeg fortelle det da. Føler ikke det er virkelig før cb ellercbd viser gravid
Takk igjen!Har IKM i morgen selv, så da tør jeg nok prøve meg på en CBD ;-) Gratulerer igjen!
Takk igjen!
Og lykke til i morra! Tvi tvi!
Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.
Lørdag tror jeg. Spennende. Tror jeg tar det hele med stor ro (forhåpentligvis) og ser hvordan det hele går.Jeg ser absolutt noe der altså Når er IKM?
Lørdag tror jeg. Spennende. Tror jeg tar det hele med stor ro (forhåpentligvis) og ser hvordan det hele går.
Kjempefin test!
Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
En kjempe fin strek på den testen jeg hadde heller ingen synptomer første svangerskap (født i oktober 13). Denne gangen er det ekstreme murringer, skikkelig oppblåst og rar følelse i magen. Så tenker at det sikkert er fordi man har gjennomgått et svangerskap tidligere.. Heier på degTakk takk damer. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før magen kom rundt uke 20, rart at det skal være så forskjellig. Kanskje det er sånn nå, fordi jeg har vært gravid før...
En kjempe fin strek på den testen jeg hadde heller ingen synptomer første svangerskap (født i oktober 13). Denne gangen er det ekstreme murringer, skikkelig oppblåst og rar følelse i magen. Så tenker at det sikkert er fordi man har gjennomgått et svangerskap tidligere.. Heier på deg