IKM uke 23

Når skal du ta den? I morgen? I morgen vil jeg ha et endelig svar, så blir nok en av hver på meg :p
Tenkte egentlig lørdag, dagen etter ikm. Så kan jeg fortelle det da. Føler ikke det er virkelig før cb ellercbd viser gravid

Har prøvd alt, ingenting som har virket. Fikk bare fæle symptomer og syns det var et styr å huske på all verdens med piller. Kjørte el-naturell denne PP, og da klaffet det. Er sikker på at det kun handler om flaks jeg. Plutselig går det, uavhengig av midler :-) Like stor sjans hver måned, som å starte "på nytt" :D Liker å tenke sånn iallefall, da holder man motet oppe <3
Godt å høre, takk❤️ håper jeg følger etter neste mnd!

ImageUploadedByBV Forum1433264979.876076.jpg

Nederste br-strimmel er fra i morgest. Da ble cbd med uker (norsk) negativ. 6 timer senere, på mer konsentrert urin, fikk jeg 1-2 på cbd (engelsk).

Sånn til orientering.

Dette er FR-test (nederste) tatt på samme urin som cbd;
ImageUploadedByBV Forum1433265112.170401.jpg

Og dette er en First Step test tatt rett før de to siste;
ImageUploadedByBV Forum1433265190.743310.jpg

Tenkte egentlig lørdag, dagen etter ikm. Så kan jeg fortelle det da. Føler ikke det er virkelig før cb ellercbd viser gravid
Enig - føler ikke det er ekte før en cbd har fortalt meg det. Mannen bare lo av meg her jeg trippa rundt og argumenterte for og imot å bruke den siste digitale, hihi.

f9432912a27fc3c113cf9269df63b0d8

Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.
Men føles likevel som om tanta skal komme, så er usikker på om dette går veien.

Tok en test i ettermiddag oga unormalt mye murring i livmorområde. Murring som minner meg om npr jeg var gravid sist. Synes jeg ser en strek altså. Tok en til og det var en strek der også.

Jeg ser absolutt noe der altså :D Når er IKM? Må også si at det murrer vanvittig her, mer enn starten på en menstruasjon. Og fikk positiv i går. Så det er et godt tegn tenker jeg ;) Tvi tvi!

Takk takk damer. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før magen kom rundt uke 20, rart at det skal være så forskjellig. Kanskje det er sånn nå, fordi jeg har vært gravid før...

Kjempefin test!

Så spennende :) så absolutt en strek der altså :D

Takk takk damer. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før magen kom rundt uke 20, rart at det skal være så forskjellig. Kanskje det er sånn nå, fordi jeg har vært gravid før...
En kjempe fin strek på den testen :D jeg hadde heller ingen synptomer første svangerskap (født i oktober 13). Denne gangen er det ekstreme murringer, skikkelig oppblåst og rar følelse i magen. Så tenker at det sikkert er fordi man har gjennomgått et svangerskap tidligere.. Heier på deg :)

En kjempe fin strek på den testen :D jeg hadde heller ingen synptomer første svangerskap (født i oktober 13). Denne gangen er det ekstreme murringer, skikkelig oppblåst og rar følelse i magen. Så tenker at det sikkert er fordi man har gjennomgått et svangerskap tidligere.. Heier på deg :)

Det er som du beskriver hvordan det er i magen min. Og dette er også min nr. 2. Så med tre erfaringer, tror jeg vi konstaterer det som et faktum ;) Hihi.

Back
Topp