IKM uke 23

Kritthvit test nå så melder meg ut her og ønsker dere andre lykke til:) ser kanskje noen i IKM uke 26
Så leit :grumpy:
Jeg kjenner mensmurringer, men jeg flytter til uke 27 i følge min syklus. Men venter til IKM..
Masse lykke til i neste omgang! Håper vi sees i Mars forum :)

Kritthvit test nå så melder meg ut her og ønsker dere andre lykke til:) ser kanskje noen i IKM uke 26
Har en dårlig følelse her også, men blir nok ikmuke senere for min del pga litt lang syklus. Gratulere til dere andre med råsa streker. Det er fin inspirasjon til videre humping ;)

Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg :banghead: Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh :arghh: Er så lei..bahh :banghead: :banghead: :banghead: Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!

Lykke til til dere andre :rolleyes:

Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg :banghead: Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh :arghh: Er så lei..bahh :banghead: :banghead: :banghead: Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!

:Heartbigred
Lykke til neste PP. Da sitter spiren skal du se :)

Så kjedelig :( lykke til å ny pp! :)

Så kjedelig! Er der selv, MÅ slutte med å teste så tidlig og se etter ultrasvake streker

Æsj, så dumt! :( Lykke til neste pp! :)

Så morro å se alle de positive testene:)
Men synd med dere som det ikke har klaffet med denne perioden:(

Jeg har tatt test i dag, men den er negativ.. Ikm er ikke før til lørdag, så krysser fingrene for en liten strek i morgen eller onsdag kanskje...

Lykke til, til alle dere som skal teste i dagene fremover:)

Veldig trist å høre :( Den tanta er noe dritt! Lykke til videre, måtte neste PP gi positiv test og en voksende spire <3 Sender en klem!

Hadde du ikke svak strek for noen dager siden? Er den borte?
Ser helt lik ut enda synes jeg. Skulle ønske jeg hadde noen BT liggende. Stoler ikke helt på de ebay testene. De var temmelig svake sist og cb+ var like sterk som kontrollstreken. Har noen liggende men venter litt til med dem... Synes vel den burde blitt sterkere uansett. Men de ømme puppa som snart går i lufta holder enda på håpet. Ikm er nok ikke før fredag så enda håp,men...

image.jpg
Dagens test. Tror jet er 11DPO. Vanskelig å se om det er økning fra i går kveld. Er hvertfall økning fra morgentesten i går. Jeg vet ikke hvor mye hcg skal øke sånn fra dag til dag, noen som vet? Håper det er spire på gang!:nailbiting:

Last edited:
Dagens IKMere:

Tirsdag 2. juni
- Prøverpåigjen2015
- Border
- ~Blikk~
- Sunsmile
- minime

Hvordan går det med dere? Lykke til i dag, måtte tanta holde seg LANGT unna ;)

Oi! Måtte skrolle tilbake for å se testene dine fra i går og i forgårs, og denne er jo absolutt sterkere :D Gøy!
Syntes du? Jeg syntes det er vanskelig å se, men streken kom raskere og har et hint mer rosa i dag, så nå håper jeg skikkelig!

Back
Topp