RoooosaInnenfor tidsfrist : Vis vedlegget 119667etter 10 min: den er rosa Vis vedlegget 119668
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RoooosaInnenfor tidsfrist : Vis vedlegget 119667etter 10 min: den er rosa Vis vedlegget 119668
Så leitKritthvit test nå så melder meg ut her og ønsker dere andre lykke til ser kanskje noen i IKM uke 26
Intet nytt å melde her....
Har en dårlig følelse her også, men blir nok ikmuke senere for min del pga litt lang syklus. Gratulere til dere andre med råsa streker. Det er fin inspirasjon til videre humpingKritthvit test nå så melder meg ut her og ønsker dere andre lykke til ser kanskje noen i IKM uke 26
Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh Er så lei..bahh Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!
Lykke til til dere andre
Så kjedelig lykke til å ny pp!Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh Er så lei..bahh Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!
Lykke til til dere andre
Så kjedelig! Er der selv, MÅ slutte med å teste så tidlig og se etter ultrasvake strekerOg vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh Er så lei..bahh Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!
Lykke til til dere andre
Æsj, så dumt! Lykke til neste pp!Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh Er så lei..bahh Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!
Lykke til til dere andre
Og vips kom Tante Rød en dag for tidlig og ødela denne syklusen óg Den eneste ene dagen vi ikke hadde sex!! Det er 14 dager siden idag, el måtte ha vært da. Åååh Er så lei..bahh Og den dumme falske svake positive testen jeg tok. Neste måned skal jeg søren ikke teste før på ikm dagen!
Lykke til til dere andre
Ser helt lik ut enda synes jeg. Skulle ønske jeg hadde noen BT liggende. Stoler ikke helt på de ebay testene. De var temmelig svake sist og cb+ var like sterk som kontrollstreken. Har noen liggende men venter litt til med dem... Synes vel den burde blitt sterkere uansett. Men de ømme puppa som snart går i lufta holder enda på håpet. Ikm er nok ikke før fredag så enda håp,men...Hadde du ikke svak strek for noen dager siden? Er den borte?
Grattis 1+1 ! Og masse lykke til! Det var deg vell undt
Syntes du? Jeg syntes det er vanskelig å se, men streken kom raskere og har et hint mer rosa i dag, så nå håper jeg skikkelig!Oi! Måtte skrolle tilbake for å se testene dine fra i går og i forgårs, og denne er jo absolutt sterkere Gøy!
Du er flink! Jeg har ikke selvkontrollI dag får virkelig selvbeherskelsen prøvd seg! Skal klare å vente med ny test til i morgen